سفارش آنلاین غذا قزوین از بهترین رستوران‌های شهر

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 481972 11 ماه قبل 243

قزوین شهری تاریخی است که نزدیک به ۵۷ سال در زمان حکومت صفویان به عنوان پایتخت ایران شناخته می‌شد. این منطقه از ایران زمانی برای تجارت و فعالیت‌های بازرگانی بسیار مهم بود و داد و ستدهای زیادی در آن صورت می‌گرفت. به واسطه همین تاریخچه تعدادی اماکن تاریخی در این شهر وجود دارد که باعث جذب گردشگران شده و به دنبال آن رستوران‌ها و اقامتگاه‌های زیادی برای پذیرایی از مسافران تاسیس شد. در این مطلب می‌خواهیم به بهترین رستوران‌های شهر بپردازیم که امکان سفارش آنلاین غذا قزوین را به شما می‌دهند.

بهترین رستوران‌های قزوین را بشناسید…

لیست زیر اسامی معروف‌ترین رستوران‌ها در قزوین بوده و بر اساس نظرات ساکنین این منطقه انتخاب شده است:

رستوران اقبالی قزوین

اقبالی نام یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های غذاخوری در قزوین است. رستوران اقبالی قزوین، از ساعت ۱۰ تا ۱۶ سرویس‌دهی داشته و معروفترین غذای آن قیمه نثار و کباب هندی است. با ورود به این مجموعه شاهد فضا و دکوری شیک خواهید بود که در دو طبقه قرار گرفته است. مکان اصلی آن نیز در نزدیکی هتل ایران قزوین و در خیابان طالقانی است.

رستوران نمونه قزوین

اگر از ساکنین قزوین در مورد بهترین رستوران‌های شهر بپرسید، احتمالا نام رستوران نمونه قزوین را هم خواهید شنید. این سالن همیشه غذاهای سنتی و مخصوص قزوین را سرو کرده و مکان مناسبی برای مسافران است. دو شعبه مختلف رستوران نمونه را می‌توانید در این شهر ببینید که در خیابان‌های بوعلی، فردوسی شمالی واقع شده‌اند. اگر به این مجموعه سر زدید حتما طعم قیمه نثار آن را امتحان کنید.

رستوران سنتی چاق کباب

در این رستوران می‌توانید غذای خود در حیاط یا فضای سربسته سالن میل کنید. در منوی آن انواع غذاهای ایرانی و به خصوص کباب قرار گرفته و طعمشان به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، بسیار خوب است. در این مجموعه قیمت غذاها نسبت به حجمی که سرو می‌شود، کاملا مناسب بوده و می‌توانیم آن را در رده رستوران‌های سطح متوسط از نظر قیمت بدانیم. قیمه نثار این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین غذاهای آن است.

رستوران نایب قزوین

در بیشتر شهرهای ایران رستوران نایب شعبه داشته و غذاهای ایرانی و سنتی آن معروف است. در نایب قزوین نیز این کیفیت دیده می‌شود. این مجموعه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان است و فضای داخلی آن دکور ساده‌ای دارد. قیمت غذاهای این مجموعه از نظر برخی افراد گران است، اما این مبالغ در برابر حجم غذایی که سرو می‌کنند و کیفیت سرویس‌دهی، کاملا قابل قبول است.

رستوران شانی

اگر به رستوران‌های لوکس و امروزی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به شانی بزنید. در این رستوران همه چیز در بالاترین سطح کیفیتی قرار گرفته و دکوراسیونی عالی و پرسنلی حرفه‌ای در آن مشغول به کار هستند. در منوی آن می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ببینید که البته قیمت آن‌ها کمی بالاست. این مجموعه در فاصله بین دو چهار راه عمران و فلسطین قزوین قرار گرفته و از ساعت ۱۱:۳۰ صبح آماده سرویس‌دهی به مراجعه کنندگان است.

رستوران مدیترانه

همانطور که از نام این رستوران پیداست می‌توانید طعم غذاهای مدیترانه‌ای را در آن بچشید. کلیه کارکنانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند، لبنانی بوده و منوی آن نیز شامل انواع غذاهای لبنانی است. البته با این وجود خبری از قیمت‌های بالا در این رستوران نیست. برای مراجعه به رستوران مدیترانه باید به مرکز خرید نارون بروید.

رستوران کرمانی

برای افرادی که به دنبال رستوران باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب در قزوین می‌گردند، کرمانی مکان مناسبی است. با ورود به این مجموعه شاهد فضایی کاملا جمع و جور با غذاهای باکیفیت خواهید بود که در اغلب مواقع شلوغ است. منوی رستوران کرمانی شامل انواع غذاهای ایرانی است که قیمه نثار، باقالی پلو و جوجه کباب آن بیشترین فروش را داشته‌اند. همچنین اگر به طعم غذاهای خاص مانند کباب ترش و کباب مراکشی علاقه دارید، می‌توانید آن را در کرمانی سفارش دهید. حجم غذاهای یکنفره سرو شده در این مجموعه برای دو نفر مناسب است.

سفارش آنلاین غذا قزوین در اسنپ‌ فود

با وجود اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپ ‌فود دیگر سفارش غیر حضوری غذا به سختی گذشته نیست. اغلب رستوران‌هایی که در قزوین تاسیس شده‌اند، در این سایت نیز فعال هستند و می‌توانید با ورود به صفحه مخصوصشان لیست غذاها و کلیه اطلاعات مانند آدرس، نظرات کاربران و … را ببینید.

برای سفارش آنلاین غذا قزوین در اسنپ فود، کافی است گزینه مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده و پس از آن با پرداخت آنلاین هزینه نهایی، سفارش خود را به رستوران اعلام کنید. این مجموعه غذای مورد نظر شما را در سریعترین زمان ممکن آماده کرده و پس از بسته‌بندی برایتان ارسال می‌کند.

اگر شما هم ساکن قزوین هستید، یا به این منطقه سفر کرده‌اید و تجربه صرف غذا در رستوران‌های آن را داشته‌اید، اسامی آن‌ها و نظرات خود در مورد نحوه سرویس‌دهی‌شان را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته سفارش آنلاین غذا قزوین از بهترین رستوران‌های شهر اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع