سفر به تمام نقاط ایران با استفاده از سایت های اجاره آنلاین ویلا

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 377955 1 سال قبل 268

بهترین خاطرات و لذت بخش ترین قسمت زندگی هر کسی در سفر با خانواده یا دوستان اتفاق می‌افتد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به سفر و گردشگری به خصوص در ایران علاقه دارید، اما معمولا برای پیدا کردن مکان اقامتی مناسب دچار مشکل هستید، اجاره آنلاین ویلا یا سوئیت را قبل از سفر به شما پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از سایت های آنلاین اجاره ویلا به راحتی می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را در مقصدتان انتخاب کنید و سفری ایمن و با خیالی راحت را تجربه می‌کنید.

خوشگذرانی و تفریح چند روزه با اجاره ویلا در کردان

خوشگذرانی و تفریح چند روزه با اجاره ویلا در کردان

برای خوشگذرانی و تفریح چند روزه در اطراف تهران، کردان کرج را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این روستای دیدنی جزو یکی از خوش آب و هواترین مناطق ییلاقی استان البرز به شمار می‌آید. فاصله کم این روستا از تهران باعث شده است تا بیشتر پایتخت‌نشینان برای گذراندن آخر هفته خود به این منطقه دیدنی سفر کنند.

آب و هوای بکر و تمیز کردان از یک طرف و امکانات مدرن ویلاهای لاکچری آن از طرفی دیگر باعث شده است تا این منطقه جزو روستاهای مورد علاقه ساکنان تهران به شمار بیاید. اجاره ویلا در کردان به دلیل دور بودن از شلوغی و همهمه‌ی پایتخت و آب و هوای خوش و مناظر دیدنی آن جزو اولین انتخاب اکثر پایتخت‌نشینان است. البته اگر قصد سفر چند روزه به این منطقه ییلاقی را دارید، باید حتما قبل از سفر نسبت به رزرو مکان اقامتی خود اقدام کنید.

گشت و گذار و قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های این روستا حس و حال نابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با وجود فضای مدرن این روستا، همچنان ظاهر قدیمی آن پابرجا است. پل قدیمی بانو صحرا، برج مقبره، رودخانه کردان و… از جمله جاذبه‌های گردشگری این روستا هستند که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

اگرچه فاصله روستای کردان از کلانشهر تهران تنها ۲ ساعت است، اما تفاوت آب و هوایی این دو منطقه با یکدیگر بسیار زیاد است؛ بنابراین برای بهره‌مندی از زیبایی‌های این منطقه پیشنهاد می‌کنیم که با اجاره ویلا در روستای کردان یک تفریح دلچسب را با خانواده و دوستان خود تجربه کنید.

شهر اصیل و نخستین شهر خشت خام در ایران

یزد به عنوان عروس کویرهای ایران شناخته می‌شود. سفر به این شهر کهن، سفر به دل تاریخ است. در گوشه گوشه‌های این شهر کویری، برگی از  تاریخ را خواهید دید. قدم زدن در کوچه‌های کاهگلی باریک شهر یزد شما را به قلب تاریخ ایران زمین می‌برد. این شهر جذاب و تماشایی برای علاقه‌مندان به مکان‌های تاریخی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

یزد، شهر بادگیرها با مکان‌های تاریخی خود، به شهرت جهانی نیز رسیده است. از جمله جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین مکان‌های گردشگری این شهر تاریخی می‌توان به مسجد جامع یزد، میدان امیر چخماق، زورخانه صاحب الزمان، باغ دولت آباد، محله‌ی زرتشتی‌ها، محله قدیمی فهادان، آتشکده زرتشتیان، دخمه زرتشتیان، زندان اسکندر، خانه لاری‌ها، ساعت مارکار، خانه ملک التجار، حمام خان، آب انبار شش بادگیری، کوچه آشتی کنان و… اشاره کرد.

اگر به کویرگردی علاقه دارید، یزد می‌تواند یک مقصد جذاب و منحصر به فرد برای شما باشد. از جمله کویرهای اطراف یزد می‌توان به کویر دروازه قرآن، کویر عقدا، کویر ریگ مهریز و… اشاره کرد. بهترین فصل سفر به یزد، پاییز دوست‌داشتنی است. چرا که دیگر خبری از گرمی هوای تابستان نیست و خنکای نسیم روح شما را مورد نوازش قرار می‌دهد.

این شهر قدیمی و تماشایی با غذاهای خوشمزه و وسوسه‌انگیز خود، در رقابت با دیگر شهرهای ایران است. از جمله معروف‌ترین غذاهای یزدی می‌توان به آش شولی یزدی، قیمه یزدی، تاس کباب یزدی و… اشاره کرد. طعم و مزه منحصر به فرد این غذاها، تا مدت‌ها زیر زبان شما باقی خواهد ماند.

اگر دوست دارید تا به این شهر کهن ایرانی سفر کنید و از دیدن خانه‌های ۵ دری و خشتی آن لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به رزرو مکان‌های بوم گردی یزد اقدام کنید. رزرو اقامتگاه یزد یک فرصت مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در خانه‌های سنتی قدیمی این شهر تجربه‌ای خاطره‌انگیز را داشته باشید.

عطر بهارنارنج در زیبا ترین شهر گیلان

عطر بهارنارنج در زیباترین شهر گیلان

بندر انزلی شهر نیلوفرهای آبی، با آب و هوای دلپذیر و جاذبه‌های دیدنی خود، به عنوان مقصد سفر بسیاری از گردشگران به شمار می‌آید. جاذبه‌های گردشگری این شهر شمالی به سه دسته تاریخی، طبیعی و تفریحی تقسیم می‌شوند؛ بنابراین این شهر شمالی برای هر نوع سلیقه‌ای جذابیت خاص خود را دارد.

منحصر به فردترین جاذبه‌ی طبیعی این شهر زیبای گیلان، مرداب بین‌المللی انزلی است که با نیزارها و گل‌های نیلوفر آبی خود، یک چشم‌انداز بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورند. قایقرانی، شکار، ماهیگیری از جمله تفریحات رایج در این منطقه هستند که باعث می‌شوند تا لذت گیلان‌گردی شما دوچندان شود.

از دیگر مکان‌های دیدنی بندر انزلی می‌توان به برج ساعت، پل غازیان، کاخ میان پشته، گورستان لهستانی‌ها، حافظیه انزلی، پارک شهر، بلوار ساحلی بندر انزلی، کاخ موزه ساحلی، اسکله و موج شکن انزلی، آکواریوم انزلی، کشتی تفریحی میرزا کوچک خان، پناهگاه حیات وحش سرخانکل، بازار سنتی کپورچال، کلبه وحشت انزلی و… اشاره کرد.

برای بازدید از دیدنی‌های متعدد بندر انزلی باید چند روزی در  این شهر اقامت داشته باشید. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که زمان زیادی از سفر خود را به گشت‌ و گذار و دیدن زیبایی‌های یک شهر می‌گذارنید، برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود رزرو ویلا انزلی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این اقامتگاه‌ها از امکانات کامل با قیمت مناسبی برخوردار هستند.

همچنین می‌توانید با  اجاره ویلا در انزلی لب دریا شب‌های به یادماندنی را در کنار ساحل زیبای دریای خزر  تجربه کنید. بهترین زمان برای سفر به بندر انزلی فصل بهار و پاییز هزار رنگ است، چرا که در این دو فصل دیگر خبری از رطوبت هوا نیست و طراوت و تازگی خاصی را در هوا احساس خواهید کرد. علاوه بر این طبیعت انزلی در این دو فصل بسیار زیبا و چشم‌نواز است و باعث می‌شود تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

نوشته سفر به تمام نقاط ایران با استفاده از سایت های اجاره آنلاین ویلا اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع