سفر به کاشان و خرید فرش کاشان

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 249640 1 سال قبل 875

کاشان از شهرهایی استان اصفهان است که جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی دارد. تولید فرش در کاشان در جهان بسیار شهرت دارد، به طوری که پایتخت فرش ماشینی ایران انتخاب شده است. اولین فرش ماشینی کاشان در سال ۱۳۵۰ با دستگاه ژاکارد بافته شد. با افزایش تقاضا در خرید فرش های ماشینی کاشان، کارخانه جات زیادی در این منطقه شروع به فعالیت در زمینه تولید فرش نمودند. امروزه بیش از ۷۰۰ کارخانه تولید فرش ماشینی در کاشان دایر است که با بهترین دستگاه های بافت ماشینی و الیاف درجه یک و با زیباترین طرح و نقش تولید می شود. اگر قصد سفر به کاشان دارید گزینه خیلی خوبی برای خرید فرش کاشان هم دارید با تنوع بالا و قیمت بسیار عالی مدل فرش جدید را  میتوانید از کاشان بخرید پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

فرش کاشان

از گذشته تا به امروز، فرش کاشان در رده بهترین فرش های ایرانی جای داشته و با پیشرفته ترین ماشین آلات، بافته می شود و به دلیل کیفیت بالایی که دارند، جزو پر فروش ترین های بازار به شمار می آیند. فرش ماشینی کاشان بسیار متنوع است در انواع ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه به بازار عرضه می گردد. با توجه به این حجم از تنوع در این محصولات، خریداران به راحتی می توانند طرح و رنگ و سایز مورد نیاز خود را باکیفیتی عالی و مطابق با سلیقه شان برای منزل خود خریداری کنند.قیمت که مهمترین گزینه در انتخاب فرش هست با خرید مستقیم از فرش کوروش حل شده است قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه با توجه به تفاوت قیمت ان نسبت به فروشگاه ها و هایپر مارکت ها حداقل ۲۰% کمتر است

تنوع فرش های‌ ماشینی کاشان بسیار بالاست و هر سال نیز طرح های مختلفی به این تعداد افزوده می شود. یکی از طرح های محبوب و پرفروش، فرش افشان کاشان است که نقوشی زیبا با رنگ بندی متنوع دارد.

فرش ماشینی کاشان و خصوصیات آن

سفر به کاشان و خرید فرش کاشان2

یکی از عوامل مهم در تفاوت فرش کاشان با دیگر شهرهای تولید کننده؛ طرح و نقش اصیل آن است که از دوره صفویه الهام گرفته شده است. طرح های چون لچک و ترنج، محرابی، شکارگاه ازجمله طرح های فرش دستباف کاشان است که به علت استقبال خریداران از این نقوش اصیل ایرانی در فرش های ماشینی نیز استفاده می شود. طرح فرش های جدید تلفیقی از هنر مدرن و هنر اصیل ایرانی می باشد. تولید کنندگان با افزایش رنگ در بافت فرش، تنوع زیبایی در طرح های فرش های کاشان ایجاد می کنند. در کنار زیبایی، در بافت فرش های ماشینی کاشان از الیاف بسیار مرغوب و درجه یک استفاده می شود. الیاف اکریلیک هیت ست شده از بهترین الیاف مورد استفاده در تولید فرش های ماشینی کاشان است که مقاومت بالا، استحکام در برابر پاخوردن، مقاومت در مقابل نور خورشید و… را دارد. از ویژگی های فرش اکریلیک می توان به بدون پرزدهی و عدم ایجاد حساسیت علی الخصوص در افراد حساس و کودکان اشاره کرد.

مزایای خرید فرش از کاشان

سفر به کاشان و خرید فرش کاشان3

تا اینجای مطلب گفتیم که فرش کاشان دارای کیفیت بالا و تنوع زیادی از نظر طرح و رنگ است. به جز این موارد، فرش کاشان مزایای دیگری نیز دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد:

  • با دست کشیدن روی سطح فرش، می توانید نخ خاب را به صورت دانه دانه در بین انگشتان خود حس کنید. بدون اینکه در هم بپیچد.
  • فرش های کاشان دارای حالت برگشت پذیری هستند، یعنی نخ خاب فرش بر اثر فشار و ماندن جسم سنگین روی آن خم می شود، اما خیلی زود به حالت قبل باز می گردد.
  • استفاده از رنگ های شاد و زنده در فرش های کاشان باعث شده تا محیطی دلنشین و چشم نواز به خانه شما ببخشد.
  • استفاده از الیاف اکریلیک در بافت این فرش ها، به دلیل باکیفیت بودن به هیچ وجه بوی مواد نفتی نداشته و نخ نیز استحکام بالایی دارد. کیفیت فرش کاشان اکریلیک به حدی است که پرزدهی ندارد و به فرش بدون پرزدهی معروف است.
  • درج مشخصات فرش در پشت فرش های درجه یک، نشان دهنده اصالت و اعتبار آن کارخانه است.
  • سفر به کاشان و خرید از نمایشگاه فرش کاشان

    سفر به کاشان و خرید فرش کاشان4

    موقعیت جغرافیایی کاشان در مسیر جاده ابریشم و نزدیکی به شهرهای بزرگی چون تهران و اصفهان و همچنین تاریخچه این شهر در صنعت فرشبافی؛ مسافران زیادی به قصد خرید فرش کاشان به این شهر سفر می کنند. تا علاوه بر گردش، فرش موردنظر خود را نیز خریداری کنند. کارخانه فرش کوروش کاشان یکی از تولید کنندگان معتبر در زمینه تولید انواع فرش ماشینی باکیفیت و ارزان قیمت است. که نمایشگاه فرش کارخانه نیز در آنجا دایر است، و خریداران می توانند با مراجعه به آدرس نمایشگاه از انواع فرش های این مجموعه دیدن و کالای موردنظر خود را با قیمت ارزان خریداری نمایند.

    البته برای افرادی که امکان سفر به کاشان و خرید حضوری فرش برای منازل خود را ندارند، کارخانه فرش کوروش کاشان، خرید اینترنتی فرش های ماشینی خود را برای این خریداران ممکن نموده است. در خرید غیر حضوری به راحتی و در هر زمان از شبانه روز، می توانید به سایت www.bfarsh.com مراجعه و به راحتی بتوانند در کمترین زمان طرح موردنظر خود را بررسی، قیمت ها را مقایسه و بعد از مشاوره با مدیر فروش، نسبت به خرید فرش کاشان اقدام نمایند. تیم فروش کارخانه فرش کاشان این اطمینان را به خریداران می دهد که سفارش خود را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

    فروش حضوری و بازدید از کارخانه و فروش آنلاین فرش از نمایشگاه فرش کوروش دو راهکار برای فروش بدون واسطه و مستقیم از کارخانه فرش کاشان می باشد. به علت عرضه مستقیم فرش ها از کارخانه و حذف واسطه ها و کاهش هزینه های اضافی این مجموعه، قیمت تمام فرش های ماشینی در حدود ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش هستند.

    کارخانه فرش کاشان از معتبرترین کارخانه فرش در استان اصفهان می باشد که با کمک تیمی حرفه ای، بیشترین مجموعه از انواع فرش ماشینی را با طرح و رنگ بندی متنوع تولید و به خریداران عرضه می دارد.

    کلام آخر در سفر به کاشان و خرید فرش کاشان

    کارخانه فرش کاشان، عرضه کننده انواع فرش ماشینی کاشان با طرح، نقش و رنگ بندی متنوع می باشد. فرش های ماشینی تولیدی کارخانه فرش کاشان با بهترین دستگاه های بافت و الیاف اکریلیک هیت ست درجه یک تولید می گردد. خریداران می توانند به صورت حضوری در کاشان و تهران یا با مراجعه به سایت فروشگاه آنلاین، از فرش های این مجموعه دیدن کرده و فرش مورد نظر را برای خانه خود انتخاب و با قیمت مناسب از این نمایشگاه خریداری نمایند. قابل ذکر است که تمامی فرش های ماشینی کاشان این مجموعه دارای ضمانت ۵ ساله است، که نشان از اعتبار و کیفیت بالای تولید آن می باشد. برای کسب اطلاعات کامل در مورد فرش درجه یک با قیمت مناسب با شماره ۰۳۱۵۵۵۴۹۹۰۰ و ۰۲۱۷۱۳۳۳۲۰۰ مدیریت فرش کوروش تماس حاصل نمایید.

    نوشته سفر به کاشان و خرید فرش کاشان اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

    مشاهده این خبر در سایت مرجع