سفری متفاوت با انتخاب محبوب ترین هتل های کیش

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 462124 1 سال قبل 215

بسیار سفر باید، تا پخته شود خامی. سفر یکی از نیازهای روح آدمی است که نه تنها خستگی‌ها را از تن او می‌زداید؛ بلکه تجارب ارزشمند و خوبی را برای او به یادگار می‌گذارد. اما یکی از شهرهای خوب کشورمان برای سفر، کیش است. کیش یکی از جزیره‌های مسحور کننده ایران است که برای سفر، نیاز به هیچ چیز جز یک بلیط هواپیمایی ساده ندارد. قبل از آن نیز رزرو هتل کیش، یکی از اقدامات مهمی‌است که باید صورت گیرد.

با توجه به گزارش‌های میدانی تیم سفرزون از مسافران شهر کیش، هتل‌های زیر محبوبیت بیشتری نسبت به سایر هتل‌ها در این شهر دارند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. با اقامت در هر یک از بهترین هتل های کیش، خاص ترین سفر عمرتان را تجربه خواهید کرد. لذا اگر تصمیم دارید تا قبل از قطعی نمودن بلیط سفر، اقدامی برای رزرو هتل های کیش انجام دهید، نیاز به خواندن ادامه این مطلب و آشنایی با این هتل‌ها خواهید داشت:

هتل ویدا

بدون شک هتل ویدا، یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره کیش است. این هتل زیبا و ده طبقه با برخورداری از آپشن‌های مختلف، تبدیل به یک هتل ایده آل برای مسافران شده است. اگر از مردم کیش بپرسید که برترین هتل شهرشان کدام است؟ قطعا یکی از گزینه‌هایی که به شما معرفی خواهند کرد؛ هتل ویدا خواهد بود. اگر چه این هتل با امتیازات بسیاری همراه است، اما یکی از امتیازات خاص آن که نظرات مثبت کاربران را به دنبال داشته، نزدیکی به ساحل خلیج فارس است. اگر علاقمند به قدم زدن در ساحل رویایی کیش هستید، با اقامت در این هتل می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید، به ساحل رفته و نیاز روحتان را اقناع نمایید. در ضمن این هتل با مرکز خرید مروارید کیش، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، پارک ساحلی مرجان و مرکز ل کیش خرید مرجان، فواصل کوتاهی دارد.

تعداد اتاق‌های این هتل بسیار زیاد است و جا برای مسافران بسیاری دارد. ۱۴۴ اتاق آن که هر یک در دسته بندی مجزا قرار گرفته اند، نشان از ظرفیت کافی آن دارند. هتل ویدا از از اتاق‌های ۲ تخته و ۳ تخته که ویو دریا دارند به اضافه سوئیت‌های یک خوابه ۳ نفره تشکیل شده است. از برخی امکانات خوب این هتل نیز می‌توان به این موارد اشاره کرد: سونا و جکوزی، استخر مخصوص مهمانان (رایگان)، پارک کودک و زمین ورزشی، آتلیه و رستوران بزرگ با ظرفیت سیصد نفر. اما بشنوید از برجسته ویژگی‌های این هتل:

  • دارای کادر حرفه ای و ارائه خدمات به بهترین شکل
  • آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج
  • تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۰۰۷۳
  • رزرو مستقیم: https://www.booking.ir/hotel/kish-vida-1641462/

مارینا

در معرفی یکی دیگر از بهترین هتل های کیش می‌توان هتل مارینا ۵ ستاره را نام برد. با اقامت در این هتل، لذتی وصف ناپذیر از اقامت در هتل کیش را خواهید چشید. از مزیت‌های خوب این هتل که آن را در کانون توجه قرار داده، محاصره شدن از دو طرف توسط ساحل است. در یک سوی آن ساحل مرجانی قرار دارد که واقعا خیره کننده است. در سمت دیگر آن، ساحل جذاب خلیج فارس را مشاهده خواهید کرد. این هتل دو طبقه که دارای ۱۸۶ اتاق می‌باشد، چنین آیتم‌هایی رو پیش رویتان قرار می‌دهد: سوئیت دو نفره یک خوابه ‌هافبرد، سوئیت دو خوابه جونیور ‌هافبرد، سوئیت شش نفره‌ هافبرد و سوئیت ویژه هافبرد چهار نفره.

تجربه ای متفاوت از سفر به کیش با رزرو هتل مارینا

هتل مارینا نه تنها امکان رفتن به باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها، کوه نور، بلوار ساحل، کیبل اسکی و … را در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه با برخورداری از امکانات عالی، حجت را بر شما تمام خواهد کرد. برخی از این امکانات عبارتند از: استخر مخصوص مهمانان، اجاره خودرو بدون راننده، شبکه اختصاصی پخش فیلم، کافی شاپ و کافی نت. اما یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل را نیز به شما نشان خواهیم داد:

  • دارای ساحل اختصاصی
  • آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو
  • تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۵۰۰۰
  • تلفن رزرو: ۰۷۶۴۴۴۶۵۰۴۰
  • رزرو مستقیم: https://www.booking.ir/hotel/kish-marina-park-1641362/

ترنج

یکی از تاپ ترین و بهترین هتل های کیش که جزو هتل‌های ۵ ستاره ساحلی محسوب می‌شود، ترنج است. ساخت این هتل در ساحل خلیج فارس، یک مکان حیرت انگیز و تماشایی را رقم زده است. این هتل صد اتاقه از اتاق‌هایی با نام‌های متعدد تشکیل یافته و فرصتی برای انتخاب مناسب را پیش رو قرار می‌دهد. سوئیت امپریال هافبرد ۴ نفره، سوئیت ویو غروب دو نفره و اتاق ویو ترنج و دریا دو نفره از جمله این اتاق‌ها به شمار می‌آیند. این هتل که امکانات متنوعی را به خود اختصاص داده، باعث رضایت حداکثری کاربران شده است. بعضی از امکانات این هتل را نام خواهیم برد: سالن بیلیارد، رستوران، اینترنت و استخر رایگان، چایخانه سنتی، خشکشویی و اجاره خودرو بدون راننده.

همچنین هتل ترنج با نزدیکی به جاذبه‌هایی همچون کوه نور، فلای بورد، پلاژ بانوان و آقایان، کارتینگ، اسکله تفریحی و شماری از مکان‌های دیگر، سفر به یاد ماندنی از کیش را مهیا خواهد کرد. اما یکی از ویژگی‌های خوب این هتل که آن را در راس اهمیت قرار داده، عبارت است از:

  • اولین و تنها هتل روی آب ایران
  • آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان
  • تلفن: ۰۷۶۴۴۴۰۶۶۰۰
  • رزرو مستقیم: https://www.booking.ir/hotel/kish-toranj-1642145/

داریوش

یکی از زیباترین و بهترین هتل های کیش که قدمتی به اندازه بیست سال دارد؛ هتل داریوش است. این هتل ۵ ستاره، شکوه و قدرت ایران باستان را به تصویر می‌کشد. ۱۹۰ اتاق در این هتل به همراه ۵۰۰ تخت وجود دارند که شرایطی ویژه برای اسکان مسافران را مهیا نموده اند. سوئیت رویال ویو باغ و دریا چهار نفره، سوئیت ویو دریا دو نفره و اتاق ویو دریا و باغ دو نفره از جمله مکان‌های اقامتی این هتل به شمار می‌آیند.

هتل داریوش، از قدیمی ترین و بهترین هتل های کیش

این مکان اقامتی که از محبوب ترین هتل‌های کیش است؛ دارای امکانات متنوعی بوده و محبوبیتش را مرهون آنهاست. برخی از این امکانات را نام می‌بریم: کافی شاپ و مرکز خرید، صندوق امانات، ترانسفر رفت و و برگشت و خدمات تشریفات اختصاصی. همچنین برخی از جاذبه‌های اطراف این هتل که فرصتی برای گشت و گذار را فراهم می‌سازند، عبارتند از: بلوار ساحل، رویال مال، اسکله تفریحی و بولینگ مریم. از ویژگی‌های متمایز این هتل می‌توان به این مورد اشاره کرد:

  • معماری خاص به سبک هخامنشیان و روایت گر عظمت ایران در دوران شکوه خود
  • آدرس: کیش، میدان داریوش
  • تلفن: ۰۷۶۴۴۴۴۴۹۰۰
  • رزرو مستقیم: https://www.booking.ir/hotel/kish-dariush-1641430/

هتل کوروش

هتل کوروش را می‌توان یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های کیش نامید. این هتل ۵ ستاره دارای شانزده طبقه و ۱۹۸ اتاق مجهز می‌باشد. اتاق‌های آن شامل اتاق ۳ تخته ویو دریا، اتاق دو تخته و اتاق ۲ نفره یک خوابه ویو جزیره می‌گردند. این هتل نه تنها شرایط رفتن به مکان‌های پر جاذبه شهر کیش را آسان نموده، بلکه با برخورداری از امکانات متعدد، رفاه و راحتی را در اختیار مسافران قرار داده است. پارکینگ،

استخر رایگان، لابی متصل به اینترنت رایگان، آتلیه، فضای سبز، کافی شاپ و … از امکانات خوب هتل محسوب می‌شوند. یکی از جاذبه‌های نزدیک به این هتل، رویال مال است که فرصت خوبی را برای علاقمندان به خرید قرار داده است. ویژگی‌های ممتاز این هتل عبارتند از:

  • مرتفع ترین هتل جزیره+ میزبانی عالی
  • آدرس: کیش، میدان پردیس
  • تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۷۷۰۱
  • رزرو مستقیم: https://www.booking.ir/hotel/kish-kourosh-1980895/

پالاس

هتل پالاس را می‌توان از جمله هتل‌های لاکچری و مجلل کیش دانست. اگر به دنبال رزرو بهترین هتل های کیشهستید، قطعا این آیتم، انتخابی ایده آل برایتان خواهد بود. اتاق‌های دلباز این هتل ۵ ستاره، جایی برای ایراد باقی نگذاشته اند. اتاق‌های دبل استاندارد، دبل دریا، دبل کانکت دریا و توئین از اتاق‌های متمایز این هتل به شمار می‌آیند. تعداد اتاق‌ها ۲۳۳ عدد است.

این هتل که میزبان مهمانان مختلف از اقصی نقاط کشور می‌باشد، نه تنها به جاذبه‌های تفریحی کیش نزدیک است؛ بلکه دارای امکانات گسترده ای است. ابتدا به امکانات آن اشاره خواهیم کرد: تاکسی سرویس، اینترنت و وای فای رایگان، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، آسانسور، استخر روباز، سینما نمازخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. همچنین جاذبه‌های زیبای شهر کیش که با اقامت در این هتل، امکان بهره مندی از آنها را خواهید داشت، عبارتند از: پارک آبی اوشن، پارک دلفین، برج ایفل کیش، شهر باستانی حریره و اسکله تفریحی. مهمترین ویژگی این هتل را نیز بشناسید:

  • جدیدترین هتل جزیره که به لوکس بودن و زیبایی معروف است.
  • آدرس: کیش، مابین میدان سیری و میدان داریوش
  • تلفن: ۰۷۶۴۴۴۸۲۰۰۰
  • رزرو مستقیم: https://www.booking.ir/hotel/kish-palace-1644172/

نوشته سفری متفاوت با انتخاب محبوب ترین هتل های کیش اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع