شایعه: بازی Sonic Frontiers 2 در دست ساخت قرار دارد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589055 1 هفته قبل 119

گزارشی به‌تازگی منتشر شده که شرکت «سگا» (Sega) مشغول ساخت بازی Sonic Frontiers 2 است و این دنباله تمامی ضعف‌های مربوط به گیم پلی قسمت اول Sonic Frontiers را برطرف می‌کند. نسخه اول Sonic Frontiers در سال 2022 برای کنسول‌های نسل قبلی، نسل حاضر و پلتفرم PC روانه بازار شد.

«دنیل ریچمن» (Daniel Richtman)، اینسایدر معروف سینما اخیراً در پلتفرم Patreon اطلاعاتی درباره احتمال توسعه بازی Sonic Frontiers به اشتراک گذاشت. همچنین، کاربر «میدوری» (Midori) در رسانه «توییتر» ادعا کرد که چنین خبری صحت دارد و شرکت Sega روی دنباله Sonic Frontiers کار می‌کند.

ساخت بازی Sonic Frontiers 2

تمایل سگا به ساخت بازی Sonic Frontiers 2؛ احتمال انتشار بازی‌های سونیک برای نینتندو

این کاربر می‌گوید که شرکت Sega روی طراحی گیم پلی بازی نام‌برده فعالیت می‌کند. گفتنی است که شرکت Sega ممکن است نام پروژه را از Frontiers به عنوان دیگری تغییر دهد؛ چراکه ابتدا این اثر با نام Rangers در دست توسعه قرار داشت. کاربر Midori ماه گذشته ادعا کرده بود که شرکت Sega مشغول ساخت نسخه‌های جدید از فرانچایزهای مختلف است و تمامی آن‌ها برای کنسول «نینتندو سوییچ 2» (Nintendo Switch II) عرضه می‌شوند.

این افشاگر همچنین افزود شرکت «سگا» روی ساخت نسخه جدید سری مبارزه‌ای Virtua Fighter کار می‌کند و توسعه پروژه ریمیک Sonic Heroes را در دستور کار خود دارد. به نظر می‌رسد شرکت Sega به طور ویژه روی فرانچایز «سونیک» تمرکز کرده است. تیم توسعه‌دهنده Sonic Team در حال حاضر ریمیک Sonic X Shadow Generations کار می‌کنند و احتمالاً برای انتشار در پاییز امسال آماده می‌شود. کمیته رتبه‌بندی سنی بازی‌ها در کره جنوبی به‌تازگی عنوان مذکور را رده‌بندی سنی کرده و آن را مناسب تمام سنین خوانده است.

نظر شما درباره ساخت بازی Sonic Frontiers 2 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • شایعه: احتمال ساخت ریمیک بازی Sonic Heroes وجود دارد
  • فیلم‌برداری فیلم سینمایی The Sonic 3 به اتمام رسید
  • شایعه: بازی جدید Sonic در سال 2024 برای گوشی همراه منتشر می‌شود
مشاهده این خبر در سایت مرجع