شواینی همچنان خشمگین/ فراموش نمی‌کنم، مورینیو در روز تولدم تحقیرم کرد!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 588832 1 هفته قبل 99

به گزارش "ورزش سه"، باستین شواین اشتایگر بین سال های 2015 تا 2017 برای منچستریونایتد بازی کرد ولی به دلیل اختلاف با ژوزه مورینیو به نوعی مجبور به جدایی شد. شواینی از رفتار بد و دور از انتظار آقای خاص در پادکست گری نویل حرف زد.

ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان گفت: «در روز اول تمرینات پیش فصل با زلاتان کار کردیم ولی فردای همان روز که تولدم بود، به من گفتند که اجازه نداری وارد کمپ شوی. تاکید کردند که این دستور مورینیو بوده است. واقعا دردناک بود چون کسی از قبل به من اطلاع نداده بود. در نهایت مجبور شدم با تیم زیر 16 ساله ها تمرین کنم. همان شب با مورینیو جلسه گذاشتم و تقاضا کردم برای من توضیح بدهد چرا نباید تمرین کنم.»

2012994

شواینی ادامه داد: «وقتی با مورینیو حرف زدم، او گفت که شادی و اشتیاقی در من نمی بیند. مورینیو توضیح داد فصل قبل زمانی که مصدوم بودم به جای کار با پزشکان باشگاه به آلمان رفته بودم. او البته خبر نداشت که این با هماهنگی باشگاه بود و فن خال به من اجازه داده بود زیر نظر پزشکان آلمانی باشم و آخر هفته ها به منچستر برگردم. سال یورو بود و من می خواستم بدون مشکل به بازی ها برسم. هیچ چیز بدون هماهنگی نبود. آن رفتار مورینیو را هرگز فراموش نکرده ام.»

مشاهده این خبر در سایت مرجع