شوک به رئال: اعجوبه برزیلی دیر می‌رسد!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 554100 4 ماه قبل 99

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اندریک در پالمیراس باعث شده بود که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان جذبش باشند اما او در نهایت رئال مادرید را انتخاب کرد. 

این بازیکن با وجود تمام پیشنهاداتی که داشت با 31 میلیون یورو راهی رئال شد و حالا هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظر تماشای هنرنمایی او در خط حمله تیم محبوب‌شان در فصل آینده هستند اما شاید مجبور شوند کمی صبر کنند. 

این ستاره برزیلی عضو تیم ملی زیر 23 سال برزیل است و به همین دلیل در ماه جولای سال آینده میلادی باید به همراه این تیم در رقابت‌های المپیک حضور داشته باشد و این موضوع ممکن است حضورش در تمرینات پیش فصل رئال را به تاخیر بیندازد. 

1970564

هرچند تمامی این اتفاقات به این بستگی دارد که تیم ملی زیر 23 سال برزیل تا چه مرحله‌ای پیش برود اما اگر آنها موفق به صعود به فینال المپیک شوند که قرار است در تاریخ 10 آگوست (20 مرداد) برگزار شود، کار برای رئال مادرید دشوار خواهد شد. 

در صورتی‌که چنین اتفاقی رخ دهد، اندریک در اوایل ماه سپتامبر (اواسط شهریور) شرایط همراهی با رئال مادرید را خواهد داشت و به این ترتیب هواداران و کادر فنی این تیم باید کمی بیشتر منتظر او بمانند. 

مشاهده این خبر در سایت مرجع