شوک رئال به بازار: جایگزین امباپه پیدا شد!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 558836 4 ماه قبل 54

به گزارش "ورزش سه"، جنجال انتقال امباپه به یک جنگ داخلی در رئال مادرید تبدیل شده است زیرا برخی از اعضای هیئت مدیره کهکشانی‌ها دیگر کاملا مخالف آمدن او به رئال هستند و برخی هنوز این انتقال را مناسب می‌دانند. این بازیکن فرانسوی که مدت‌هاست در رسانه‌ها خبر انتقالش به سپیدپوشان مادریدی به گوش می‌رسد، وارد شش ماه پایانی قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن شده است و اکنون آماده مذاکره با باشگاه‌های خارج از فرانسه برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی است و گفته می‌شود تماس‌هایی هم از سوی رئال مادرید با این بازیکن گرفته شده است.

به گزارش فوتبال ترانسفر، برخی از اعضای ارشد هیئت مدیره لوس بلانکوس معتقدند که اوسیمن، ستاره ناپولی بیشتر با سبک بازی باشگاه سازگار است. لازم به ذکر است که بند آزادسازی فعلی مهاجم نیجریه‌ای پس از امضای قرارداد جدید با ناپولی در ماه گذشته، 130 میلیون یورو بیشتر نیست و خود بازیکن هم با قاطعیت بیشتری به رئال تمایل نشان داده است.

1977566

تیم‌های لیگ برتری چلسی و آرسنال نیز به دنبال این بازیکن 25 ساله هستند، اگرچه اگر پیشنهادی از سوی لوس بلانکوس برسد، او ممکن است فصل آینده به اسپانیا برود.

این مهاجم تراز اول در حال حاضر در ساحل عاج برای شرکت در جام ملت‌های آفریقا به همراه تیم ملی نیجریه تمرین می‌کند و یکشنبه با تیم کشورش به مصاف گینه خواهد رفت.

مشاهده این خبر در سایت مرجع