شیائومی اولین دوربین امنیتی داخلی 8 مگاپیکسلی خود را معرفی کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590605 1 هفته قبل 73

شیائومی از جدیدترین محصول امنیتی خانگی خود، دوربین هوشمند شیائومی C700 رونمایی کرد. دوربین امنیتی پرچمدار شیائومی دارای تعدادی ویژگی چشمگیر ازجمله وضوح 4K، پردازش هوش مصنوعی محلی و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اتصال است. بیایید مشخصات کلیدی دوربین هوشمند شیائومی C700 را بررسی کنیم.

مشخصات دوربین هوشمند شیائومی C700:

دوربین هوشمند شیائومی C700 اولین دوربین هوشمند داخلی شیائومی است که دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. این دوربین فیلم‌های فوق‌العاده شفاف 4K HDR با رزولوشن 3840×2160 می‌گیرد و تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تری برای امنیت و نظارت بیشتر ارائه می‌کند. این دوربین دارای یک لنز حرفه‌ای با 5 لنز اپتیکال با دیافراگم بزرگ برای وضوح تصویر استثنایی، حتی در محیط‌های کم‌نور است.

این دوربین دارای یک عملکرد دوموتوره پان/شیب است که به آن اجازه می‌دهد زوایای عریض 360 درجه افقی و 110 درجه عمودی را پوشش دهد. این مورد دوربین را قادر می‌سازد تا ناحیه بزرگ‌تری را نظارت کند و نقاط کور در پوشش نظارتی را از بین ببرد. کاربران همچنین می‌توانند به؛صورت فیزیکی از لنز برای حفظ حریم خصوصی محافظت کنند؛ ویژگی که از کنترل خودکار و دستی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی اولین دوربین امنیتی داخلی 8 مگاپیکسلی خود را معرفی کرد

C700 به لطف دید در شب چشمگیرش در شرایط کم‌نور می‌درخشد. ده LED مادون قرمز 940 نانومتری نامرئی تصاویر واضحی را تا فاصله 10 متری بدون ایجاد مزاحمت برای محیط ارائه می‌دهند. این امر از طریق فناوری نوآورانه نوردهی غیرقرمز حاصل می‌شود.

قابلیت های هوش مصنوعی محلی دوربین هوشمند شیائومی C700 لایه‌ای از عملکردهای پیشرفته را اضافه می‌کند. هوش مصنوعی از چندین ویژگی تشخیص مانند تشخیص گریه نوزاد، ردیابی پویا حیوان خانگی، تشخیص شکل انسان و هشدارهای ناهنجاری قابل‌توجه مانند شکستن شیشه پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها به صورت محلی پردازش می‌شوند و از اعلان‌های سریع و دقیق بدون نیاز به ذخیره داده‌ها در فضای ابری اطمینان می‌دهند و حریم خصوصی و امنیت را بهبود می‌بخشند.

دوربین امنیتی همچنین می‌تواند حرکاتی مانند علامت «OK» را تشخیص دهد تا اقداماتی مانند برقراری تماس صوتی را آغاز کند. این ویژگی با ارتباطات صوتی دوطرفه که توسط یک میکروفون هوشمند کاهش نویز و یک بلندگوی BOX با قطر بزرگ تسهیل شده، ترکیب می‌شود.

C700 دارای اتصال قوی با وای‌فای 6 دو بانده برای انتقال مطمئن و سریع اطلاعات است. این محصول با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند شیائومی از طریق HyperOS Connect Xiaomi ادغام می‌شود و اتوماسیون‌های هوشمند مانند روشن شدن چراغ‌ها به محض تشخیص حرکت یا تنظیم نمای دوربین هنگام بازشدن درب را امکان‌پذیر می‌سازد.

برای امنیت قوی، C700 انتقال داده‌ها را رمزگذاری کرده و از تراشه امنیتی Mi Home برای محافظت از داده‌های درجه یک استفاده می‌کند. این محصول گزینه‌های ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر با کارت microSD (تا 256 گیگابایت) و سازگاری با NAS را ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که می‌توانید فیلم‌های ویدیویی گسترده را بایگانی کنید.

دوربین هوشمند شیائومی C700 حدوداً 49 دلار قیمت دارد و برای خرید در پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند JD.com دردسترس است.

  • اولین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 4 از سری 15 شیائومی خواهد بود
  • شیائومی پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی جدیدی را با قیمت 22 دلار معرفی‌ کرد
  • موتو G64 5G به‌عنوان اولین گوشی با تراشه دایمنسیتی 7025 معرفی شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع