شیائومی نسخه پیشرفته MIJIA Sweeping Robot 3C را معرفی کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 513301 9 ماه قبل 176

غول فناوری چینی شیائومی نسخه پیشرفته MIJIA Sweeping Robot 3C را معرفی کرد. این جاروبرقی نسخه‌ ارتقایافته ربات MIJIA 3C است و از نظر قدرت مکش، ظرفیت جعبه گردوغبار و مخزن آب افزایش یافته است.

نسخه پیشرفته دارای فن خیره‌کننده 5000Pa است که قدرت مکش بی‌نظیری را ارائه می‌دهد و به‌طور موثری گردوغبار و زباله را از هر گوشه خانه پاک می‌کند. جاروبرقی دارای حالت مکش 3 سرعته است. ظرفیت جعبه گردوغبار 400 میلی‌لیتری این دستگاه، امکان پاکسازی طولانی‌مدت را بدون تخلیه مکرر فراهم می‌کند. محصول جدید شیائومی دارای یک ورقه ضدگردوغبار جدید است که از آلودگی ثانویه جلوگیری می کند و هوا را تازه و تمیز نگه می‌دارد.

ویژگی‌های MIJIA Sweeping Robot 3C شیائومی

یکی از برجسته‌ترین پیشرفت‌های مدل جدید MIJIA Sweeping Robot 3C، سیستم ناوبری لیزری هوشمند است که به ربات اجازه می‌دهد تا نقشه‌های دقیقی از خانه ایجاد کند. گوشه‌های دیوارها را کاملاً پوشش دهد. این سیستم حتی در شرایط کم‌نور نیز یکپارچه عمل می‌کند. علاوه بر این، سنسورهای داخلی به‌طور موثر احتمال برخورد با موانع و گیرکردن را کاهش می‌دهند و تجربه پاکسازی بدون دردسری را تضمین می‌کنند.

شیائومی نسخه پیشرفته MIJIA Sweeping Robot 3C را معرفی کرد

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این جاروبرقی MIJIA Sweeping Robot 3C حرکت در مسیر کمانی‌شکل و پاک‌سازی Y شکل برای تمیز‌کردن کامل و کارآمد کف خانه است. این جاروبرقی از ویژگی‌ها دیگری ازجمله از کنترل صوتی XiaoAI یا کنترل از راه‌دور برنامه MIJIA، تمیزکردن برنامه‌ریزی‌شده و آپدیت نرم‌افزاری OTA پشتیبانی می‌کند.

نسخه‌ی پیشرفته‌ MIJIA Sweeping Robot 3Cبا قیمت 1099 یوان (154 دلار) روانه بازار خواهد شد. هنوز در مورد زمان و محدوده عرضه این محصول صحبتی نشده است.

  • گوشی شیائومی 14 با 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود
  • لپ تاپ جدید شیائومی با پردازنده Ryzen 7 7840HS معرفی شد
  • شیائومی انتشار آپدیت رابط کاربری MIUI14.5 را لغو کرد
  • شیائومی ردمی نوت 12R با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 معرفی شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع