ضبط خودکار ویدئو ویژگی جدید محصول وبینار ایوند

منبع :  evand دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 40907 3 سال قبل 330

در یک سال گذشته همواره تلاش کردیم تا همگام با نیازمندی برگزارکنندگان و شرکت کنندگان، محصول وبینار ایوند را بهبود بخشیم. در این مقاله به طور مختصر ویژگی جدید وبینار ایوند یعنی ضبط خودکار وبینار را بررسی می‌کنیم.

۱) سیستم وبینار «روبرو»، قابلیت‌های قبلی + ضبط خودکار وبینار

اگر هنگام ایجاد رویداد آنلاین، گزینه «رویداد ضبط شود» را فعال کنید، از لحظه‌ ورود برگزارکننده به اتاق تا انتهای جلسه، وبینار ضبط می‌شود و فایل آن بعد از ۳۰ دقیقه از انتهای جلسه در اختیار برگزارکننده قرار می‌گیرد. 

زمانی که گزینه ضبط را فعال می‌کنید، اتاق وبینار شما در سیستم وبیناری روبرو ایجاد می‌شود. نگران نباشید! تمامی امکانات اتاق وبینار روبرو با اتاق وبینار اسکای روم (سیستمی که تا امروز تنها سیستم متصل به وبینار ایوند بود) یکسان است. شما و شرکت کنندگان شما تفاوتی احساس نخواهید کرد و مثل قبل با چند کلیک وارد محیط وبینار می‌شوید.

قابلیت آپلود فایل PDF، استفاده از تخته، به اشتراک گذاری دسکتاپ، دسترسی میکروفون و وبکم دادن به شرکت کنندگان همچنان در اختیار برگزارکننده است. در صورت بروز مشکل با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید.

۲) دسترسی به فایل وبینار ضبط شده به صورت آنی

تنها ۳۰ دقیقه بعد از اتمام جلسه‌ وبینار می‌توانید وارد پنل مدیریت رویداد شده و از قسمت وبینار، لینک فایل ضبط شده را مشاهده کنید. محتوای بسیاری از رویداد‌ها با گذشت زمان ارزش اصلی خود را از دست می‌دهند. برای مثال اگر ویدئوی وبینار تحلیل بازار بورس با تاخیر قابل دسترسی باشد دیگر مشاهده‌ آن ارزشمند نخواهد بود. ایوند ویدئو رویداد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند به خوبی از آن بهره ببرند.

توجه داشته باشید که فایل وبینار شما به مدت سه روز از پنل مدیریتی در دسترس است. لازم است در این بازه آن را دانلود کنید یا با شرکت کنندگانتان به اشتراک بگذارید.

نکته مهم: به منظور دریافت فایل ویدئو ۳۰ دقیقه بعد از جلسه، لازم است که هنگام خروج از اتاق وبینار گزینه «ترک جلسه برای همه» را انتخاب کنید. در غیر این صورت حتی اگر یک نفر در اتاق وبینار باقی مانده باشد، جلسه همچنان در حالت ضبط باقی خواهد ماند.

۳) در اختیار گذاشتن ویدیو جلسه برای شرکت‌کنندگان و یا آرشیو شخصی خودتان

خیلی وقتها پیش می‌آید که شرکت کنندگان شما با اینکه برای رویدادتان هزینه پرداخت کرده‌اند و خیلی مشتاق شرکت در جلسه شما بوده‌اند ولی به دلایلی اعم از قطع برق/ اینترنت/ مشکلات دیگر موفق به شرکت در رویداد شما نشده‌اند. این افراد را خوشحال کنید و ویدئوی رویدادتان را بعد از جلسه با آن‌ها به اشتراک بگذارید تا سر فرصت محتوای جلسه را مرور کنند. با این قابلیت حتی افرادی که زمان کافی برای شرکت در رویداد شما را نداشته و به همین دلیل ثبت نام نکرده‌اند نیز می‌توانند در وبینار شما ثبت نام کرده و از فایلی که شما در اختیار می‌گذارید استفاده کنند.

نوشته ضبط خودکار ویدئو ویژگی جدید محصول وبینار ایوند اولین بار در وبلاگ ایوند پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع