طراحی گلکسی S23 FE سامسونگ در ویدیوهای تبلیغاتی لو رفت

منبع :  gadgetnews.net دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 545058 7 ماه قبل 1113

دو ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده که طراحی گلکسی S23 FE سامسونگ را فاش می‌کند. این دو به معرفی دوربین و تکنولوژی نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اف ای می‌پردازند.

یکی از جذاب‌ترین و موردانتظارترین گوشی‌های امسال، گلکسی S23 FE سامسونگ است که احتمالا زمانی زیادی تا رونمایی از آن باقی نمانده است.‌ طی هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی از این قاتل پرچمداران به‌بیرون درز کرده است، اما حالا نوبت به لو رفتن ویدیوهای تبلیغاتی رسیده که می‌توانند طراحی گلکسی اس ۲۳ اف ای را فاش کنند.

بیشتر بخوانید:

تمام مشخصات و تصاویر سامسونگ گلکسی S23 FE پیش از رونمایی لو رفت

در زیر دو ویدیوی تبلیغاتی از این گوشی را خواهید دید که یکی از آن‌ها روی قابلیت‌های نمایشگر آن متمرکز است و دیگری هم قدرت دوربین آن را با چندین نمونه تصویر ثبت شده، به‌رخ می‌کشد.

https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2023/09/galaxy-s23-fe-2.mp4
https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2023/09/galaxy-s23-fe-1.mp4

این گوشی به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی مجهز خواهد بود که همانند دیگر پرچمداران سامسونگ از فناوری AMOLED برخوردار است و نرخ تازه‌سازی فوق سریع ۱۲۰ هرتزی را هم ارائه می‌کند. رزولوشن این نمایشگر هم فول اچ‌دی پلاس است. این نمایشگر عمق رنگ ۸ بیتی دارد و یک حسگر اثر انگشت نیز درون آن دیده می‌شود.

نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اف اینمایشگر گلکسی اس ۲۳ اف ای

دیگر ستاره درخشان این گوشی، دوربین پشتی آن است که با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال یا OIS)، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو، عکس‌های درخشان و ویدیوهای باکیفیتی را ثبت و ضبط می‌کند.

دوربین گلکسی اس ۲۳ اف ایدوربین گلکسی اس ۲۳ اف ای

طراحی این محصول شبیه به دو گوشی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس است. فریم باریکی دور نمایشگر این گوشی به‌کار رفته که در همه جهات عرض یکسانی دارد. تنها کمی فریم زیر نمایشگر عرض بیشتری دارد. این طراحی نمایشگر کم حاشیه، ظاهر بسیار جذابی را به گوشی سامسونگ بخشیده است.

سایر امکانات گلکسی S23 FE سامسونگ

ابعاد گوشی سامسونگ ۱۵۸ در ۷۶.۵ در ۸.۲ میلی‌متر است و با وزن ۲۱۰ گرمی، گوشی نسبتا سنگینی محسوب می‌شود. در قلب تپنده آن بسته به منطقه محل زندگی شما، چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام حضور خواهد داشت. ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می کند و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی به‌صورت پیش‌فرض همراه آن است. در انتها باید به یک باتری ۴،۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که با توان ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع