طلسم ورزشگاه النصر برای کریس شکست؛/ کولاک رونالدو با نمایش یک، دو و سه!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 586717 1 ماه قبل 81

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو مدت‌ها بود به دنبال نمایش مدنظرش در یک مسابقه خانگی مقابل چشمان هواداران النصر بود، اما طی یک سال و نیم گذشته این شرایط برای او رقم نخورده بود تا اینکه در بازی شنبه شب توانست در ورزشگاه دانشگاه ملک سعود ریاض هت‌تریک کند و عملکرد دلخواهش را داشته باشد.

تیم فوتبال النصر در حالی از ساعت 22:30 شنبه شب در هفته بیست و پنجم لیگ روشن عربستان مقابل تیم رده شانزدهمی الطائی قرار گرفت که حریف آنها طی دو دیدار اخیرش شرایط خوبی داشته و یک پیروزی و یک مساوی به دست آورده بود، اما یک اخراج و نمایش رویایی کریس رونالدو کاری کرد تا شاگردان لوئیز کاسترو سه امتیاز را در این بازی بگیرند و جایگاه دوم جدول را تثبیت کنند.

حملات النصر در دقیقه 20 با شوت فنی و استثنایی اوتاویو از پشت محوطه جریمه به ثمر نشست و گل اول بازی را به همراه داشت، اما ویرجیل میسیجان دو دقیقه بعد پاسخ گل زردها را با شلیک دیدنی از قوس محوطه داد و گل تساوی الطائی را به ثمر رساند.

2005668

خطای میسیجان روی اوسپینا، گلر النصر در دقیقه 36 کاری کرد تا او پس از بازبینی ویدئویی کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود که 10 نفره شدن الطائی رویای کسب نتیجه برای آنها مقابل شاگردان کاسترو را از بین برد و شرایطی رقم زد که شکست سنگینی را متحمل شوند.

النصر در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست روی یک کار تیمیِ چشم‌نواز و ارسال سادیو مانه و ضربه سر تمام کننده عبدالرحمن غریب به گل دوم رسید و برنده به رختکن رفت، اما 45 دقیقه‌ی دوم زمان درخش کریس رونالدو بود تا بهترین عملکردش را در مسابقه خانگی این باشگاه داشته باشد.

کریستیانو رونالدو که طی یک سال و نیم اخیر در مسابقات خانگی النصر هت‌تریک یا پوکر نکرده بود، شنبه شب توانست در ورزشگاه ملک سعود این اتفاق را مقابل الطائی رقم بزند تا تیمش به برتری پنج بر یک برسد.

رونالدو در دو بازی خارج از خانه فصل گذشته مقابل الوحده و ضمک به ترتیب 4 و 3 گل زده و در دیدار هفته سوم فصل جاری نیز در زمین الفتح هت‌تریک کرده بود که شنبه شب هم برابر الطائی سه گل به ثمر رساند.

کریس در دقیقه 64 پاس در عرض و کات‌بک سادیو مانه از سمت راست محوطه جریمه را با شوت سرضرب و زمینی تبدیل به گل کرد و سه دقیقه بعد هم دفع توپ مدافعان الطائی از روی خط دروازه را بدون مکث و با شوت محکم به تور دروازه چسباند.

2005670

درخشش رونالدو در این بازی ادامه داشت و توانست در دقیقه 87 سانتر چیپ عبدالمجید الصلیهم از جناح راست را با ضربه سر چکشی و تماشایی از مقابل تیرک دوم تبدیل به گل کند و طلسم هت‌تریک در دیدارهای خانگی النصر را بشکند.

در شبی که الکساندر میتروویچ در بازی همزمان موفق شده بود برای الهلال دو گل به ثمر رساند و تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد 22 افزایش بدهد، کریس رونالدو از کورس آقای گلی عقب نماند و با هت‌تریک مقابل الطائی 26 گله شد تا مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان لیگ روشن بایستد.

2005669
مشاهده این خبر در سایت مرجع