عجیب اما واقعی؛ بی‌خبری برخی مسئولان استقلال از فسخ قرارداد یزدانی!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 414112 1 سال قبل 154

انتشار خبر فسخ یکطرفه قرارداد سیاوش یزدانی در آخرین ساعات روز پنجشنبه (ششم بهمن ماه) تعجب بسیاری از هواداران استقلال را برانگیخت. اما این فقط هواداران نبودند که از این موضوع متعجب شدند.

پس از سپری شدن ساعتی از انتشار این خبر و انتشار بیانیه باشگاه (درباره چرایی فسخ قرارداد یزدانی) برخی مسئولان استقلال که ظاهراً از این تصمیم مدیرعامل باشگاه مطلع نبودند نسبت به چرایی این موضوع به شدت غافلگیر شدند. تعدادی از این افراد با توجه به اینکه می‌دانستند سیاوش یزدانی تا پایان لیگ برتر بیست و سوم با استقلال قرارداد دارد در همان ساعات پایانی شب با مسئول حقوقی باشگاه تماس گرفتند.

یکی از همین افراد به خبر ورزشی گفت: «چون می‌دانستم که با فسخ قرارداد یکطرفه یزدانی ملزم به پرداخت کامل قرارداد این بازیکن تا آخرین ریال آن خواهیم شد از مسئول حقوقی باشگاه در این باره سوال کردم که چرا چنین اتفاقی افتاد که جواب گرفتم ظاهراً مواردی در قراردادش وجود داشته که باشگاه بتواند آن را فسخ کند ولی همین فرد گفت که کار باشگاه استقلال قطعا سخت خواهد شد».

سیاوش یزدانی

البته سیاوش یزدانی هم پیش از انتشار این خبر اعلام کرده بود قصد ندارد قراردادش را فسخ کند پس از اعلام رسمی باشگاه باز هم بر این موضوع تأکید کرد.

یادآور می‌شود؛ علی فتح الله زاده که در این حد فاصل با برنامه‌های مختلف صدا و سیما صحبت کرد در این باره توضیح داد: «با توجه به عمل نکردن سیاوش یزدانی به برخی از مفاد قراردادش با باشگاه استقلال ما می‌توانستیم این کار را انجام بدهیم و حتی اگر این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت هم شکایت کند، اگر رای به نفع ما باشد ما بیش از این دیگر پولی به او نخواهیم داد و تا همین جا هم هرچه گرفته خوب از باشگاه دریافتی داشته است».

فارغ از همه این مسائل به نظر می‌رسد روزهای پرفشار میانی و پایانی هفته جاری در باشگاه موجب شده تا برخی تصمیمات در ساعات آخر فصل نقل و انتقالات بدون هماهنگی بین همه مسئولان استقلال نهایی شوند. حالا همه منتظرند ببینند بازیکنی که فتح الله زاده حاضر شده چنین ریسک پرهزینه ای بابت آن انجام بدهد چه کسی است و چه زمانی از آن رونمایی خواهد شد!

مشاهده این خبر در سایت مرجع