عجیب‌ترین لباس‌های زنانه در سینمای جهان که شگفت‌زده‌تان می‌کنند!

منبع :  چی بپوشم دسته بندی : فرهنگ و هنر کد خبر : 410485 1 سال قبل 178

لباس و پوشش از جذاب‌ترین بخش‌های دنیای تصویر هستند. طراحی لباس و جامه بازیگران در سینما می‌تواند موجب ماندگاری یک اثر شود. بعضی از فیلم‌ها فقط به‌واسطه لباس‌های شخصیت‌هایشان در ذهن‌ها باقی مانده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم از لباس‌های عجیبی بگوییم که در فیلم‌ها پوشیده شده‌اند. منظور از عجیب‌ترین‌ها دقیقاً چیست؟ یعنی لباس‌هایی که نامتعارف بوده‌اند، ما را به تعجب واداشته‌اند و البته در خاطرمان مانده‌اند. آماده مرور فهرست این مقاله هستید؟ بعضی از این لباس‌ها در دسته‌بندی عجیبِ جالب و خوب قرار می‌گیرند و دسته‌ای دیگر هم در دسته عجیبِ نامطلوب. آماده هستید؟

لینک پیشنهادی
هوس‌بازترین مردان سینمای ایران شناسایی شدند
این فیلم‌های سینمای ایران خطرناک هستند، نبینید

لباس های عجیب سینما

لباس های عجیب سینما

ماتریکس

ماتریکس از آن فیلم‌های دوست‌داشتنی و خاصی است که توانست طیف وسیعی از مخاطبان را با خود همراه کند. همه‌چیز در این فیلم نو و جالب‌توجه بود. از استایل بازیگران و لباس‌هایشان تا مفاهیم عمیقی که بیان می‌کرد. یکی از کاراکترهای معروف این اثر هم ترینیتی بود که کری آن ماس، نقشش را ایفا می‌کرد. او با پالتوی چرم، شلواری چرم و به‌طور کلی، استایلی سراسر چرم دیده می‌شد. اندام ورزیده و متناسب او در این استایل هم یکی دیگر از دلایل ماندگارشدنش در یاد مخاطب بود. مدل موها، عینک خاصی که از سوی این هنرپیشه هم استفاده می‌شد در تکمیل استایل عجیب و ویژه‌اش نقش پررنگی داشتند. ماتریکس از ترندهای بسیار محبوب سال‌های گذشته است و هرچند که در سال‌های اخیر، قسمت‌ تازه آن ساخته شد اما نتوانست محبوبیت و شکوه آن دوران را تجربه کند.

لباس های عجیب سینما

لباس های عجیب سینما

پالپ فیکشن

اگر می‌خواهید یکی از مطرح‌ترین فیلم‌های دنیا را ببینید که در فهرست بهترین‌های بسیاری از منتقدان جهان جای دارد، حتماً به‌سراغ پالپ فیکشن بروید. این اثر با روایتی غیرخطی و مهیج توانست هم دل مخاطبان را به‌دست بیاورد و هم منتقدان و کارشناسان سرسخت را راضی کند. این جادویی است که کوئنتن تارانتینو از پس اجرایش برمی‌آید. این کارگردان خبره و البته متفاوت با پالپ فیکشن جایگاه ویژه‌ای در سینما پیدا کرد. یکی از جذاب‌ترین نقاط فیلم هم بازی اما تورمن بود. او را در تصویر بالا با آن مدل موهای عجیبش می‌بینید. شومیز سفیدی که روی شلوار مشکی کوتاه پوشیده بود تا همیشه در حافظه مخاطبان جدی سینما نقش بسته است. هرچند این مدل عجیب روی چهره تورمن اثر منفی گذاشت اما از سوی دیگر، باعث شد که گام‌های شهرت را چند پله درمیان طی کند و به اعتبار بیشتری در دنیای سینما برسد.

لباس های عجیب سینما

لباس های عجیب سینما
دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عیددمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید
دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

دریافت مشاوره رایگان

بیتل جوس

وینونا رایدر چهره معصوم و شیرینی است که او را در فیلم ادوارد دست‌قیچی به‌خاطر داریم. او در مجموعه‌ای از فیلم‌های جذاب دهه ۹۰ میلادی سینمای آمریکا خوش درخشید. هرچند حضورش در حال حاضر بسیار کم‌رنگ شده اما از خاطر سینمادوستان باقی مانده است. یکی از نقش‌آفرینی‌هایش به فیلم بیتل‌جویس بازمی‌گردد. این اثر فانتزی از تیم برتون پر است از طراحی‌های عجیب‌وغریب لباس و صحنه. داستان هم از زن و شوهری می‌گوید که جان خود را از دست می‌دهند و روحشان به خانه قبلی‌شان بازمی‌گردد تا با آزار ساکنان جدید، آن را پس بگیرند. وینونا نقش دختر ساکنان جدید خانه را بازی می‌کند که خودش هم از عجیب‌وغریب‌بودن استایل و رفتار چیزی کم از ماجرایی ندارد که در منزل جدید به سرشان می‌آید. او با استایل موهای بامزه و لباس‌های توری مشکی و قرمز در این فیلم به‌شدت به‌چشم می‌آید و دوست‌داشتنی هم هست. وینونا رایدر در این فیلم از استایل سیاه هم زیاد استفاده می‌کند. همان رنگی که تیم برتون برای طراحی لباس و دکوراسیون فیلم‌هایش خیلی می‌پسندد. در اثر تازه او در نقش کارگردان چند قسمت و تهیه‌کننده یعنی ونزدی هم شاهد استیلای رنگ مشکی بر لباس بازیگران و صحنه‌ها هستید. به طور کلی هم رنگ مشکی تاحد زیادی متبادرکننده حس‌های عجیب و غریب و نوعی مرموزبودن است. قبول دارید یا نه؟

حتما بخوانید...
6 درس مهمی که باید از استایل‌های «ماتریکس» یاد بگیرید!
جذاب‌ترین زنانِ مو کوتاه در فیلم و سریال‌ها؛ جسوران زیبا را بشناسید!

لباس های عجیب سینما

لباس های عجیب سینما

آنی هال

نمی‌توانید ادعا کنید که اهل سینما هستید اما وودی آلن را نمی‌شناسید. این کارگردان بزرگ با آن عینک بزرگ و مستطیلی، موهای کم‌پشت و ریخته و شلوار بندی استایل آنچنان خوبی ندارد. با این حال، استایل بسیاری از بازیگران آثارش در ذهن می‌مانند. یکی از این فیلم‌ها هم آنی هال است. در این فیلم، شاهد روایت عشق و رابطه میان زن و مرد جوانی هستیم که به نتیجه موفقیت‌آمیزی از باهم‌بودن نمی‌رسند. این دو که یکی از آنها را خود وودی آلن و دیگری را دایان کیتون زیبا بازی می‌کنند، مشکلات زیادی را در رابطه خود احساس می‌کنند و در نهایت هم از یکدیگر جدا می‌شوند. فیلم درس بزرگی از روابط پیچیده عاشقانه، جسمی و عاطفی به مخاطب می‌دهد. یکی از نقاط جذاب آن هم استایل دایان کیتون یعنی هنرپیشه زن فیلم است. او استایل عجیبی دارد و همان‌طور که در تصویر بالا هم می‌بینید، تیپ‌هایی را در فیلم استفاده می‌کند که بیشتر منتسب به مردان هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، کیتون در زندگی شخصی‌اش هم استایل‌های بسیار متنوع و گاهی عجیب برای خود تدارک می‌بیند. به‌رغم اینکه از بازیگران مسن و سالخورده هالیوود به‌حساب می‌آید، حضورش به حاشبه نرفته است و همچنان در دنیای تصویر و استایل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او در شبکه‌های اجتماعی فعال است و طرفداران زیادی هم دارد.

لباس های عجیب سینما

لباس های عجیب سینما

ماری آنتوانت

آخرین ملکه فرانسه پیش از انقلاب هم داستان‌های رنگارنگ و نقل‌قول‌های متنوعی دارد. در فیلم ماری آنتوانت هم شاهد استایل عجیب‌ او هستیم. البته این موضوع چندان به شخصیت فیلم بازنمی‌گردد. در واقع، استایلی که شاهد هستیم تاحد زیادی تابع مدوجریان‌های رایج زندگی در همان دوران است. با این حال، آرایش مو و استایل ماری آنتوانت هم یکی از عجیب‌ترین‌ها در فیلم‌های موجود است. تماشای این فیلم هم به شما توصیه می‌شود؛ اثر خوش‌ساختی است و داستانی قابل‌تأمل دارد.

لباس های عجیب سینما

لباس های عجیب سینما

در آخر

از چند استایل عجیب و ویژه زنان در فیلم‌های سینمایی برایتان گفتیم. عجیب‌بودن تعاریف متنوعی دارد. باید ببینید که منظور از عجیب چیست؟ رویکرد ما در معرفی استایل خاص و عجیب در این مقاله چه بود؟ ما به استایل‌هایی عجیب می‌گوییم که متفاوت و خاص هستند و به‌طور معمولی از سوی افراد پرشماری استفاده نمی‌شوند. در واقع، تیپ و ظاهری که باعث تعجب می‌شود. همان‌طور که گفتیم، بعضی عجیب‌ها خوب و جالب‌توجه‌اند، مانند استایل ترینیتی در ماتریکس و بعضی‌ها هم در دسته عجیب‌های نامطبوع قرار می‌گیرند، مانند استایل اما تورمن در پالپ فیکشن. شما هم چنین کاراکترهایی سراغ دارید؟

مشاهده این خبر در سایت مرجع