عملکرد ناامیدکننده بازی Suicide Squad روی وضعیت مالی Warner Bros تاثیر گذاشته است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590817 1 هفته قبل 101

مدیرعامل و رئیس کمپانی «برادران وارنر دیسکاوری» (Warner Bros Discovery)، عملکرد بازی «جوخه خودکشی: لیگ عدالت را بکش» (Suicide Squad: Kill the Justice League) را به عنوان دلیل اصلی نتایج مالی ناامیدکننده سه ماهه اول 2024 برای کل استودیو قلمداد کرده است.

«دیوید زاسلاو» (David Zaslav) در جریان آخرین گزارش مالی Warner Bros اعلام کرد شعبه‌های تلویزیون، سینما، بازی، DC و «نیولاین سینما» (New Line Cinema) کاهش درآمد را نسبت به سال قبل تجربه کردند. او گفت که کاهش درآمد عمدتاً به علت تفاوت بین انتشار موفقیت‌آمیز بازی «میراث هاگوارتز» (Hogwarts Legacy) در سال گذشته و عملکرد ناامیدکننده بازی Suicide Squad بوده است.

ضرر 200 میلیون دلاری بازی Suicide Squad بر استودیو وارنر

اظهارات «زاسلاو» سپس توسط «گونار وایدنفلز» (Gunnar Wiedenfels)، مدیر مالی شرکت برادران وارنر دیسکاوری بازتاب شد که تایید کرد تفاوت بین انتشار هر دو بازی منجر به «تاثیر 200 میلیون دلاری بر EBIDTA [درآمد پیش از بهره، مالیات و استهلاک] در سه ماهه اول سال شده است».

عملکرد بازی Suicide Squad

گفتنی است عرضه بازی Suicide Squad پایین‌تر از حد انتظارات بوده و پیش از این در جلسه توجیهی مالی فوریه، «وایدنفلز» گفته بود که عملکرد این بازی در زمینه فروش فاجعه بوده است. استودیو «راکستدی» (Rocksteady) در زمان رونمایی از بازی Suicide Squad، این عنوان را به یکی از موردانتظارترین عناوین آینده صنعت گیمینگ تبدیل کرد. اما متاسفانه به دلیل پیش‌نمایش‌های ضعیف و پیروی از عناصر لایو سرویس، شور و شوق کاربران نسبت به این محصول کاهش یافت.

شایان ذکر است بازی Suicide Squad با واکنش‌های ضد و نقیضی از سوی منتقدان مواجه شد و میانگین امتیازات 60 (نسخه‌های کنسولی) و 63 (نسخه کامپیوتر) را در وب‌سایت «متاکریتیک» (Metacritic) به دست آورد، در حالی که لانچ آن تحت تأثیر مشکلات سرور و باگ‌های متعدد قرار گرفت.

  • افت شدید میزان بازیکنان Suicide Squad در پلتفرم استیم؛ تنها 200 بازیکن فعال!
  • پشتیبانی از بازی Suicide Squad در سال 2025 به پایان می‌رسد
مشاهده این خبر در سایت مرجع