فرایند توسعه بازی Perfect Dark به خوبی پیش نمی‌رود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590643 1 هفته قبل 95

«جف گراب» (Jeff Grubb)، افشاگر سرشناس صنعت بازی در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرد که توسعه بازی Perfect Dark به سختی پیش می‌رود و استودیو «کریستال داینامیکس» (Crystal Dynamics) با کمی کمک تلاش می‌کند مسیر توسعه به حالت عادی بازگردد.

طرفداران Xbox و کارمندان مایکروسافت در صبح روز گذشته خبرهای تلخی را دریافت کردند. این شرکت دیروز چهار استودیو «تانگو گیم‌ورکز» (Tango Gameworks)، «آلفاداگ گیمز» (Alpha Dog Games)، «آرکین آستین» (Arkane Austin) و «راندهاوس» (Roundhouse) را تعطیل کرد. در ساعات گذشته، رسانه‌ها شایعات مختلفی پیرامون اتفاقات پشت پرده مایکروسافت و «ایکس باکس» (Xbox) منتشر کردند.

رسانه IGN همچنین گزارش داد که شرکت Microsoft همچنان به پشتیبانی از بازی ناامیدکننده Redfall ادامه می‌دهد. این احتمال وجود دارد که حالت آفلاین (Offline Mode) به‌زودی در دسترس کاربران قرار گیرد. همچنین یک پکیج هالووینی در راه خواهد بود که شخصیت‌های قابل‌بازی جدید را به این عنوان اضافه می‌کند. مایکروسافت و «بتسدا» (Bethesda) اعلام کردند افرادی که Hero Pass بازی «ردفال» را خریداری کرده‌اند، اکنون اعتباری برابر با ارزش آن دریافت خواهند کرد.

مشارکت استودیو Crystal Dynamics در توسعه بازی Perfect Dark

از سوی دیگر، «جف گراب» در تازه‌ترین افشاگری خود به وضعیت توسعه پروژه طولانی‌مدت Perfect Dark اشاره کرد. گفتنی است بازی Perfect Dark حدود شش سال توسط استودیو The Initiative در دست ساخت قرار دارد. البته استودیو Crystal Dynamics از سال 2021 در فرایند تولید بازی Perfect Dark سهیم شد. اما اکنون این پروژه در تاریکی مطلق به سر می‌برد.

توسعه بازی Perfect Dark

«گراب» گفته است فرایند توسعه بازی Perfect Dark «به‌سختی» پیش می‌رود و استودیو «کریستال داینامیکس» تلاش می‌کند با مقداری کمک، شرایط را به حالت عادی بازگرداند. نباید غافل شد که تمامی اظهارات «جف گراب» در حال حاضر در حد یک شایعه هستند و باید منتظر ماند و دید مایکروسافت چه برنامه‌ای برای بخش گیمینگ Xbox خواهد داشت. شاید این شرکت تصمیم دارد تمام قوای خود را روی توسعه بازی بعدی Call of Duty بگذارد.

نظر شما درباره تعطیلی استودیوهای Arkane و Tango Gameworks چیست؟ آیا شرایط برای توسعه بازی Perfect Dark به حالت عادی بازخواهد گذشت؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • مایکروسافت استودیوهای Tango Gameworks و Arkane Austin را تعطیل کرد
  • شیائومی اولین دوربین امنیتی داخلی 8 مگاپیکسلی خود را معرفی کرد
مشاهده این خبر در سایت مرجع