فرصتی طلایی که طارمی از دست داد

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 586154 4 هفته قبل 87

بازی‌های رفت و برگشت مقابل ترکمنستان فرصت بسیار خوبی بود که طارمی با زدن چند گل خود را به کریم باقری برساند و حتی مثل سردار آزمون از او عبور کند. بازیکنی چون علی دایی معمولا این فرصت‌ها را از دست نمی‌داد و گل‌های زیادی وارد دروازه حریف می‌کرد اما طارمی در دو بازی رفت و برگشت مقابل ترکمنستان هیچ گلی نزد و فقط پاس گل داد.

او البته در فاز هجومی مهره موثری بود و امیر قلعه‌نویی هم از عملکردش رضایت داشت اما به هر حال گل نزد تا فرصت رسیدن به کریم باقری در جدول بهترین گل‌زنان تاریخ تیم ملی را از دست بدهد.

حالا باید دید طارمی از فرصت گل‌زنی به تیمی مثل هنگ‌کنگ در خرداد ماه استفاده می‌کند یا نه. آن‌چه مسلم است امثال سردار و طارمی برای رسیدن به علی دایی کار بسیار سختی در پیش دارند به خصوص طارمی که چند سال هم بزرگتر از سردار آزمون است.

گفتنی است در جدول برترین گل‌زنان تاریخ تیم ملی علی دایی با ۱۰۹ گل در صدر است و بعد از او سردار آزمون با ۵۳ گل، کریم باقری با ۵۰ گل و مهدی طارمی با ۴۶ گل قرار دارند.

این مطلب را هم بخوانید: تیم ملی ایران؛ انقلاب غیرمنتظره یا اقدام شجاعانه؟/ به این می گویند شیب خیلی خیلی ملایم در مسیر جوانگرایی!

مشاهده این خبر در سایت مرجع