فوری/ یک گور دسته جمعی دیگر کشف شد+ جزییات

منبع :  دنیای اقتصاد دسته بندی : اقتصاد و بورس کد خبر : 590641 1 هفته قبل 165

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: کادر پزشکی و نهادهای امدادرسان امروز سومین گور جمعی را در محوطه بیمارستان الشفا واقع در غرب شهر غزه کشف کردند.

خبر مرتبط
پرده برداری از حقایقی هولناک درباره گورهای دسته جمعی در غزه/ ذوب و تجزیه بدن انسان با این سلاح ممنوعه!
پرده برداری از حقایقی هولناک درباره گورهای دسته جمعی در غزه/ ذوب و تجزیه بدن انسان با این سلاح ممنوعه!

منابع حقوق‌بشری در تحقیقات خود درباره اجساد غیرنظامیان در غزه که توسط ارتش اشغالگر قتل‌عام شده‌اند، به این نتیجه رسیدند که رژیم صهیونیستی در حملات خود به غزه از سلاح‌های ممنوعه‌ای استفاده کرده است که منجر به تجزیه و ذوب‌شدن بدن انسان‌ها می‌گردد.

این دفتر اعلام کرد که تا به این لحظه پیکر ۴۹ شهید از این گور جمعی بیرون آورده شده و نهادهای امدادرسان و کادر پزشکی همچنان در جست و جوی اجساد جدید هستند. احتمال افزایش شمار شهدا با کشف پیکرهای جدید وجود دارد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در ادامه گزارش داد که تا کنون هفت گور جمعی در داخل بیمارستان‌ها در مناطق مختلف این باریکه کشف شده است.

رسانه‌های فلسطینی ۲۱ فروردین نیز گزارش داده بودند که تیم‌های پزشکی پس از پایان جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفای شهر غزه، ۳۸۱ جسد در محوطه این بیمارستان کشف کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه (۱۳ فروردین) از داخل بیمارستان الشفا و مناطق اطراف آن عقب نشینی کرد.

نظامیان این رژیم طی ۲ هفته اشغال این بیمارستان، ویرانی بسیار گسترده و فاجعه انسانی هولناکی برجای گذاشتند. آنها همچنین بخش گسترده‌ای از ساختمان‌های بیمارستان و منازل اطراف آن را به آتش کشیدند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۱۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوارغزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع