فیت‌بیت Charge 6 با سنسور ضربان قلب دقیق‌تر معرفی شد

منبع :  digiato - دیجیاتو دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 545046 7 ماه قبل 862

مچ‌بند فیت‌بیت شارژ 6 جدیدترین محصول پوشیدنی گوگل است که برای ردیابی وضعیت سلامتی معرفی شده و هماهنگی بالایی با اپ‌های این شرکت ازجمله یوتوب موزیک، گوگل پی و گوگل مپس دارد. Fitbit Charge 6 با قیمت 160 دلار عرضه می‌شود.

فیت‌بیت Charge 6 از نمایشگر 1.04 اینچی رنگی امولد با فناوری صفحه همیشه روشن (AOD) بهره می‌برد. در تولید بدنه این دستگاه از شیشه و آلومینیوم استفاده شده و دکمه هپتیکی کنار دستگاه نیز از رزین (صمغ) به‌وجود آمده است.

ویژگی‌های مچ‌بند فیت‌بیت Charge 6

ردیابی ضربان قلب یکی از ویژگی‌های متداول مچ‌بندهای سلامتی است، اما Charge 6 با به‌روزرسانی این سنسور و ترکیب آن با سنسورهای الکتریکی جدید و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی سعی کرده قابلیت دقیق‌تری ارائه کند.

گوگل می‌گوید این دستگاه در اندازه‌گیری ضربان قلب 60 درصد دقیق‌تر از نسل قبل عمل می‌کند. به‌علاوه، می‌توانید این محصول را به دستگاه‌های ورزشی وصل کنید و در حین فعالیت بدنی اطلاعات لحظه‌ای مربوط به سلامت خود را ببینید.

فیت بیت شارژ 6 سطح اکسیژن خون را هم اندازه‌گیری می‌کند. این دستگاه از ECG برای تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی قلب هم بهره می‌برد. افزون‌براین، می‌توانید تحلیل شرایط خواب، استرس، دمای پوست و وضعیت تنفس خود را ببینید.

این محصول در زمینه ورزش از بیش از 40 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. شارژ 6 همچنین با استاندارد 5 ATM در برابر آب مقاوم است تا بتوانید در حین شنا از آن استفاده کنید. این مچ‌بند GPS و GLONASS داخلی هم دارد.

فیت بیت Charge 6
فیت بیت Charge 6
Fitbit Charge 6

همان‌طور که گفتیم، گوگل پشتیبانی از یوتوب موزیک و مپس را هم به Fitbit Charge 6 اضافه کرده است. فناوری NFC هم برای پرداخت با کیف پول گوگل در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه از نظر باتری می‌تواند با استفاده معمولی تا 7 روز دوام داشته باشد.

فیت بیت شارژ 6 در رنگ‌های مشکی، نارنجی و کرمی به بازار می‌آید و قیمت آن 160 دلار است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع