قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 588679 1 هفته قبل 103

به گزارش "ورزش‌سه"، با این حال به نظر می‌رسد این اتفاقی است که مهاجم جنوبی پرسپولیس را خیلی خوشحال نمی‌کند، چرا که او در دور رفت مسابقات نیز دو مرتبه موفق شده بود در جریان پیروزی 4 بر یک سپاهان در ورزشگاه نقش جهان مقابل شاگردان عبدالله ویسی دروازه تیم زادگاهش را باز کند.

البته اگرچه در هر دو مسابقه عیسی موفق شد گلزنی کند و در هر دو مسابقه هم روش مشابهی را برای برپایی جشن گل با بالا بردن دستانش در پیش گرفت، اما اگر به تصاویر ثبت شده پس از گلزنی با پیراهن سپاهان نگاه کنید، سردی خاصی در چهره او دیده می‌‍شود که پس از گلزنی با پیراهن پرسپولیس در آبادان خبری از آن نیست. این موضوع شاید بی‌ ارتباط به شرایط خاص عیسی در آن مقطع نباشد که پس از هفته‌ها سکونشینی سرانجام مدیران سپاهان در دیدار برابر صنعت نفت موفق شدند مجور حضور او در ترکیب را بگیرند و او هم با دبل کارش را آغاز کرد.

2012430

عیسی که این روزها بار دیگر پس از بازگشت به پرسپولیس روی دور افتاده و شرایط خوبی دارد، زاده میانرود دزفول است که فاصله‌ای 3،4 ساعته تا آبادان دارد و به همین دلیل عیسی که با درخشش در نفت آبادان در زمان اسکوچیچ توانست شرایط خود را در فوتبال ایران با پیوستن به پرسپولیس تغییر دهد، پس از گلزنی به تیم‌های استان خوزستان معمولا ترجیح می‌دهد شادی گل برپا نکند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع