قهرمان جام جهانی یک‌تنه اینترمیامی را نجات داد/ کامبک و صعود با مسی: لئو را دارید غم ندارید

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 518200 8 ماه قبل 89

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی که تا چند هفته پیش یکی از ضعیف‌ترین تیمهای لیگ آمریکا به حساب می‌آمد و در قعر جدول کنفرانس شرقی لیگ MLS جا خوش کرده بود حالا به لطف ستاره بزرگ آرژانتینی‌اش شرایطی متفاوت دارد و ساعتی پیش موفق شد به یک‌چهارم نهایی لیگز کاپ صعود کند.

دیدار اینترمیامی و اف‌سی دالاس که در خانه تیم تگزاسی برگزار می‌شد با فراز و نشیب‌های فراوان همراه بود و در پایان وقتهای قانونی و اضافه با تساوی 4-4 به پایان رسید. در این بازی هم چهره اصلی اینترمیامی کسی جز لئو مسی نبود که با به ثمر رساندن دو گل مانع از باخت تیمش شد و کار را به ضربات پنالتی کشاند.

1906219

اینترمیامی در جریان مسابقه دو بار از حریف عقب افتاد اما جبران کرد و با گلی که مسی در دقیقه 85 از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند کار را به ضربات پنالتی کشاند. در ضربات پنالتی هم ستاره بزرگ آرژانتینی یک پنالتی را برای تیمش گل کرد تا اینترمیامی در نهایت در این ضربات 5-3 پیروز شده و راهی یک چهارم نهایی شود.

مسی از همان اول نشان داد که برای گلزنی وارد زمین شده است. تنها شش دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود که لئو گل اول تیمش را با پاس جوردی آلبا به ثمر رساند تا اینترمیامی 1-0 پیش بیفتد. اما بعد از این گل ورق به نفع اف‌سی دالاس برگشت. این تیم 3 گل به ثمر رساند تا اینترمیامی 3-1 عقب بیفتد.

1906220

تیم شهر میامی یکی از گلها را جبران کرد اما گل دیگری هم دریافت کرد تا بازی 4-2 به سود تیم تگزاسی دنبال شود. تیم مسی در اواخر بازی یک گل زد تا اختلاف را به یک گل کاهش دهد. در دقیقه 85 نوبت به ستاره بزرگ این تیم و قهرمان جام جهانی بود تا روی یک ضربه ایستگاهی دومین گل خود را به شکلی تماشایی وارد دروازه دالاس کند تا بازی به تساوی 4-4 برسد.

بازی در نهایت به لطف گل زیبای مسی به ضربات پنالتی کشیده شد. پکستون پومیکال از دالاس پنالتی خود را از دست داد تا فرصتی عالی در اختیار مسی و یارانش قرار دهد. بازیکنان اینترمیامی که پشت توپ ایستادند و از جمله لیونل مسی همه پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند تا اینتر میامی در این بازی پر هیجان به پیروزی رسیده و راهی یک چهارم نهایی لیگز کاپ شود.

1906221

بازی اینترمیامی و اف‌سی دالاس از یک جهت اهمیت خاصی داشت. از زمان پیوستن لئو مسی و دیگر ستاره‌های این تیم مثل بوسکتس و آلبا تا امروز دالاس تنها تیمی بود که اینترمیامی را با مشکل مواجه کرده است. مسی و تیمش اما نشان دادند که حتی در مقابل تیمهای پرقدرت آمریکا و حتی اگر با اختلاف دو گل عقب بیفتد حالا این توان را دارند که بازی را برگردانده و در نهایت به پیروزی برسند.

در کنار لئو مسی یکی از ستاره‌های اینترمیامی در این بازی بنجامین کرماشی بود. بازیکن جوانی از شهر میامی که هم در جریان بازی یک گل به ثمر رساند و هم آخرین پنالتی تیمش را وارد دروازه کرد تا نقش مهمی در صعود اینترمیامی داشته باشد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع