لج‌بازی ادامه‌دار نکونام با خطیر/ اختلافی که باشگاه دلیلش را نمی‌گوید!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 581754 1 ماه قبل 1061

مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم روز گذشته در شرایطی به نشست خبری پیش از دربی صدوسوم رفت که تنها بود و هیچ‌کس او را به عنوان مدیر رسانه‌ای همراهی نمی‌کرد.

سعید اکبری، مدیر رسانه‌ای پیشین تیم استقلال چندی قبل طی حکمی از سوی علی خطیر از این سمت برکنار شد. علت این موضوع هنوز به شکل دقیق و شفاف از سوی مدیریت باشگاه استقلال با رسانه‌ها و هواداران این باشگاه در میان گذاشته نشده است. اما نکته عجیب‌تر این است که هنوز این پست خالی است!

تیم استقلال در ابتدای فصل جاری نیز در هفته‌های شروع کار بدون حضور مدیر رسانه‌ای نشست‌های خبری‌اش را برگزار می‌کرد و تا هفته یازدهم لیگ برتر صندلی مدیررسانه تیم استقلال خالی بود. اما در تاریخ هفدهم آذر ماه سال جاری طی حکمی از سوی مدیریت باشگاه مدیر رسانه این تیم رسما معرفی شد و نکونام بازی هفته دوازدهم را با مدیررسانه‌ای خودش برگزار کرد.

لج‌بازی ادامه‌دار نکونام با خطیر/ اختلافی که باشگاه دلیلش را نمی‌گوید!

اما نکته عجیب این بود که با گذشت دو ماه و ۹ روز در تاریخ بیست‌وششم بهمن ماه ۱۴۰۲ و در بحبوحه تنش‌های باشگاه استقلال (اعلام ناراضایتی شدید نکونام از وضعیت یارگیری تیم) خبر برکناری مدیررسانه‌ای تیم استقلال طرفداران این تیم را متعجب کرد.

ناگفته نماند با توجه به ماه‌های اندک باقی‌مانده تا پایان فصل و شرایط تیم استقلال بعید به نظر می‌رسد جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر اجازه دهد فردی با این عنوان در کنار او بنشیند، مگر کسی که خودش بخواهد!

این گفت‌وگو را هم بخوانید: دربی را داخل بیمارستان تماشا می‌کنم!/ به خطیر و نکونام گفتم مشکل‌شان چطور حل می‌شود

مشاهده این خبر در سایت مرجع