لوئیس انریکه از دو ستاره تیمش خوشش نمی‌آید!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 558838 4 ماه قبل 61

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان ۲۰۲۳ پاری‌سن‌ژرمن مبالغ هنگفتی را برای تقویت خط حمله‌اش هزینه کرد. آنها گونچالو راموس را با قراردادی قرضی به همراه بند خرید اجباری ۸۰ میلیون یورویی از بنفیکا به خدمت گرفتند. در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز رندال کولو موانی را مبلغی حدود ۹۰ میلیون یورو جذب کردند.

در کمتر از یک سال به‌نظر می‌رسد هیچکدام از این دو بازیکن نتوانسته‌اند اعتماد سرمربی تیم را به دست بیاورند و کم کم در حال دور شدن از ترکیب تیم هستند.

1977558

به نقل از نشریه اکیپ، با اینکه انریکه در انظار عمومی همیشه از این دو بازیکن حمایت کرده و از آنها به‌عنوان بهترین بازیکنان تیمش نام برده، اما شرایط در داخل تیم نگران‌کننده است و انریکه از آنها رضایت ندارد.

او درباره توانایی‌های راموس و کولو موانی در پست مهاجم شک دارد و به‌نظرش آنها نمی‌توانند وظایف‌‌شان در نوک خط حمله را به خوبی انجام دهند.

اگر این اطلاعات منتشرشده از سوی اکیپ تایید شود، می‌شود متوجه شد که چرا انریکه در بازی‌های اخیر اصرار داشته کیلیان امباپه را در پست مهاجم مرکزی بازی دهد. او فکر می‌کند امباپه در این پست بسیار بهتر از کولو موانی و راموس است و آن دو انتظاراتش را برآورده نمی‌کنند.

1977557
مشاهده این خبر در سایت مرجع