لوکاس مک‌ناتون:/ اگر لازم باشد باز هم مسی را مصدوم می‌کنم!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 581705 2 ماه قبل 58

به گزارش "ورزش سه"، در جریان تساوی ۲-۲ اینتر میامی برابر نشویل در چارچوب مسابقات کونکاکاف چمپیونزکاپ، لوکاس مک‌ناتون مرتکب خطای خشنی بر روی لیونل مسی شد.

ستاره آرژانتینی لحظاتی بر روی زمین بود و نتوانست از جایش بلند شد. بسیاری حتی فکر کردند که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و باید از زمین خارج شود. با این حال مسی برگشت و بازی را ادامه داد اما در دیدار بعدی و در جریان شکست ۳-۲ مقابل مونترال، در زمین حضور نداشت.

هوادارانی که معتقد بودند غیبت مسی به دلیل خطای مک‌ناتون بر روی او است، به این مدافع باشگاه نشویل حمله و در قسمت کامنت‌های پست اینستاگرام او در صفحات مجازی، به او توهین کردند.

2000759

با این حال مک‌ناتون می‌گوید خطا روی مسی هیچ تفاوتی با خطا روی بازیکنان دیگر ندارد و اگر بار دیگر هم در مقابل او قرار بگیرد باز هم ستاره اینتر میامی را با خطا متوقف می‌کند.

او گفت: «من روی بازیکنان زیادی خطا کرده‌ام. مسی هم یکی مانند آنهاست و اینکه روی او خطا کنم اصلا چیز ویژه‌ای نیست. از اینکه او را با خطا متوقف کردم پشیمان نیستم و اگر دوباره هم برابر او بازی کنم از خطا کردن اجتناب نمی‌کنم.»

مک‌ناتون در ادامه در مورد حملات هواداران به او در فضای مجازی گفت: «این چیزها همه جا وجود دارد. حملات مردم در اینتر بر روی من تاثیری ندارد. من آماده بازی هستم و توجهی نمی‌کنم.»

2000758
مشاهده این خبر در سایت مرجع