مائوریتسیو ساری:/ به خاطر فوتبال ایتالیا به عربستان انتقاد کردم

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 561493 3 ماه قبل 57

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتسیو ساری، سرمربی لاتزیو، پیش از رویارویی با اینترمیلان در مرحله نیمه نهایی سوپرجام ایتالیا که در پایتخت عربستان برگزار می‌شود، به بازیکنانش هشدار داد.

ساری در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت:"باید مقابل اینترمیلان از اشتباهات پرهیز کنیم و عملکردی مثال زدنی برای کسب نتیجه خوب داشته باشیم. جایی برای اشتباه مقابل اینتر که یکی از قوی‌ترین تیم‌های اروپا است، وجود ندارد."

ساری که چند روز پیش از برگزاری سوپرجام ایتالیا در عربستان به خاطر پول انتقاد کرد، گفت:"اگر انتقادی هم می‌کنم به خاطر فوتبال ایتالیاست."

1980238

به غیر از اینتر و لاتزیو، تیم‌های ناپولی و فیورنتینا هم در سوپرجام ایتالیا حضور دارند. اینتر طی دو فصل گذشته قهرمانی این تورنمنت را جشن گرفته و به دنبال سومین قهرمانی متوالی است.

ساری در این خصوص گفت:"من در عمرم چکی را امضا نکرده‌ام بنابراین چیزی را تایید نمی‌کنم. ما این مسابقه را در زمین بازی خواهیم کرد، حتی اگر تیم حریف قوی‌تر باشد."

او همینطور درخصوص حضور بازیکنان مطرح اروپا در لیگ عربستان گفت:"ورود نام‌های بزرگ طرفدارانی هم داشته و انتظار می‌رود در بعد فنی شاهد پیشرفت باشیم."

مشاهده این خبر در سایت مرجع