ماد جدید واقعیت مجازی بازی Elden Ring به زودی عرضه خواهد شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 229193 2 سال قبل 175

ماد جدید واقعیت مجازی بازی Elden Ring با تشکر از «لوک راس» (Luke Ross) به زودی عرضه می‌شود. یک ویدیوی کوتاه از این ماد نیز منتشر شده که در ادامه همراه ما می‌توانید آن را تماشا کنید.

  • سازندگان Elden Ring با اعلام آمار فروش علاقه به گسترش این عنوان دارند
  • برتری Gran Turismo 7 از Elden Ring در بریتانیا و دومین بازی پرفروش 2022 پلی استیشن
  • عذرخواهی خالق Elden Ring از طرفداران به دلیل سختی زیاد چالش‌های بازی

ماد جدید واقعیت مجازی بازی Elden Ring

ماد جدید واقعیت مجازی بازی Elden Ring

همان طور که برای اولین بار توسط PC Gamer فاش شد، ماد جدید واقعیت مجازی بازی Elden Ring به زودی عرضه می‌شود. این ماد جدید توسط بهبود دهنده مشهور پورت‌های VR برای بازی‌های محبوبی مانند Grand Theft Auto V، Red Dead Redemption 2، Cyberpunk 2077، سه‌گانه Mafia و Horizon Zero Dawn ساخته شده است. لوک راس درباره کار خود توضیح می‌دهد که با وجود در دسترس بودن نمای سوم شخص، Elden Ring VR احتمالا در نمای اول شخص که برای ماد در حال توسعه است، لذت‌بخش‌تر خواهد بود. صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

نمای سوم شخص در این بازی واقعا دور است (به طور متوسط حدود 5 متر) و در VR خیلی خوب کار نمی‌کند. به جای این که بدون دیدن تمام جزییات خودتان را به یک باره در انبوهی از درگیری‌ها و اکشن بازی پیدا کنید، من قصد دارم دوربین اصلی را به عنوان یک گزینه برای متخصصان پوریسم (Purism) بگذارم. احتمالا یک دوربین متوسط و نزدیک به سوم نیز اضافه خواهم کرد؛ اما، فکر می‌کنم دوربین اول شخص همان جایی است که در آن قرار دارد.

هنگام چرخیدن یا اجرای سایر انیمیشن‌های متنی مانند حرکات رزمی، دوربین سر شخصیت را دنبال می‌کند (بنابراین موقعیت آن تغییر می‌کند) و مطابق با آن چه که سر شما در زندگی واقعی انجام می‌دهد به درستی جهت‌گیری می‌کند. بنابراین افق در حالت ثابت باقی می‌ماند و جهان همیشه در حالت Elden Ring VR ثابت به نظر می‌رسد.

زمان عرضه

راس در صفحه Patreon خود اضافه کرد که ماد Elden Ring VR باید تا پایان هفته آینده در دسترس طرفداران قرار گیرد، اگر چه این یک ساخت در حال پیشرفت خواهد بود. او همچنین هشدار داد که واقعا پاهای کاربران واقعیت مجازی را با این ماد به چالش می‌کشد و به مقدار مقاومت زیاد مورد نیاز در برابر بیماری‌های حرکتی اشاره می‌کند.

به هر حال اکنون صحنه ماد Elden Ring مطمئنا پررونق است. اگر اهل بازی‌های واقعیت مجازی نیستید، همچنان می‌توانید منتظر پروژه‌های جالب دیگری مانند حالت چندنفره همکاری محور یکپارچه در حال توسعه توسط LukeYui باشید که همچنین ماد غیر رسمی Sekiro Online Co-op/PvP را ارائه کرده است.

شما درباره ماد جدید واقعیت مجازی بازی Elden Ring چه نظری دارید؟ آیا تا به امروز موفق شده‌اید این بازی پرفروش و محبوب را تجربه کنید؟ نظرات و تجربیاتتان در این باره را برای ما بنویسید.

  • راهنمای پیدا کردن محل شمشیر Moonveil Katana در بازی Elden Ring
  • آشنایی با انواع Origins و Attributes در بازی Elden Ring
  • Guard Counters در بازی Elden Ring و آموزش نحوه استفاده از آن‌ها
مشاهده این خبر در سایت مرجع