مارک همیل صداپیشه شخصیت جوکر در بازی Multiversus خواهد بود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590735 1 هفته قبل 79

«مارک همیل» (Mark Hamill) دوباره با صداپیشگی شخصیت Joker به دنیای گیمینگ بازمی‌گردد. او قرار است بار دیگر صداپیشه این شخصیت ابرشرور DC را در بازی Multiversus برعهده بگیرد. نسخه بهبودیافته بازی Multiversus در اواخر ماه می عرضه می‌شود.

«مارک همیل» دوباره با بتمنِ «کوین کانروی» (Kevin Conroy) در یکی از بازی‌های شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) همکاری می‌کند. این دو فرد دوست‌داشتنی از زمان انیمیشن سریالی Batman: The Animated Series تا سری بازی‌های Batman: Arkham در کنار یکدیگر به صداپیشگی Batman و Joker می‌پرداختند.

گفتنی است که امکان دارد بازی Multiversus آخرین کار مشترک «مارک همیل» و «کوین کانروی» تلقی شود، چراکه «کوین کانروی» در سال 2022 به درگذشت. هنوز مشخص نیست که آیا «مارک همیل» در بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow حضور خواهد یافت یا نه.

مارک همیل در بازی Multiversus

تماشای تریلر بازی Multiversus با حضور Joker (با صداپیشگی مارک همیل)

بازی Batman Arkham Shadow VR توسط استودیوهای Camouflaj و Oculus Studios ساخته می‌شود و قرار است در ماه ژوئن به طور رسمی رونمایی گردد. این بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم «متا کوئست 3» (Meta Quest 3) در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد.

نسخه آزمایشی بازی Multiversus در جولای سال 2022 منتشر شد. این بازی که شبیه به سبک عنوان مبارزه‌ای Mario Smash Bros است؛ طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های دنیای Warner Bros را به مبارزه علیه یکدیگر دعوت می‌کند. نسخه آزمایشی بازی Multiversus در میان کاربران «استیم» (Steam) از محبوبیت بالایی برخوردار بود. منبع Steamdb قبلاً گزارش داد که حدود 153 هزار نفر به صورت همزمان مشغول انجام بازی مذکور بودند.

یک ماه پس از لانچ، شرکت Warner Bros اعلام کرد که حدود 20 میلیون نفر تاکنون بازی Multiversus را دانلود کرده‌اند و به تجربه آن پرداخته‌اند. بازی مبارزه‌ای Multiversus در تاریخ 8 خرداد (28 می 2024) عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی شخصیت Joker (با صداپیشگی مارک همیل) در بازی Multiversus را تماشا کنید:

  • رئیس نینتندو: سوییچ 2 یک پلتفرم انقلابی نخواهد بود
  • فرایند توسعه بازی Perfect Dark به خوبی پیش نمی‌رود
مشاهده این خبر در سایت مرجع