ماشین فراری از جنس لگو

منبع :  کجارو دسته بندی : گردشگری کد خبر : 489553 9 ماه قبل 493

شرکت لگولند در ابتکاری جالب به‌سراغ ساخت ماکت خودروی فراری رفته است تا نه‌تنها کودکان، بلکه بزرگ‌سالان را شیفته طراحی این خودروی ایتالیایی کند. 

نمایشگاهی به نام «بساز و بران» (Build and Race) در شهربازی «ریزورت لگولند بیلوند» (Legoland Billund Resort) در دانمارک بر پا شده است. در این نمایشگاه، ماکتی از فراری مونزا اس‌پی۱ به‌اندازه واقعی در معرض دید قرار دارد که از ۳۸۳,۶۱۰ لگو تشکیل می‌شود. جالب اینکه، ماکت فراری وزنی بیش از ۱,۳۰۰ کیلوگرم دارد.

فراری لگولند در نگاه اول بسیار شبیه به نمونه واقعی به نظر می‌رسد. با این حال، ماکت مزبور بافت مواجی دارد که در نتیجه قرارگیری هزاران لگو در کنار یکدیگر به وجود آمده است. کاپوت، چراغ‌ها و حتی ترمز دستی از لگو ساخته شده‌اند. یک فرمان و همین طور لاستیک‌های اصل روی ماکت قرار دارند تا این خودرو جذابیتی مشابه نمونه واقعی پیدا کند.

بازدیدکنندگان نمایشگاه «بساز و بران» می‌توانند از نزدیک ماکت فراری را مشاهده کنند؛ همچنین در صورت تمایل یک فراری در مقیاسی کوچک بسازند.

جلوی ماشین فراری از جنس لگو

فضای داخلی ماکت فراری

لگوهای فراری قرمز

عکس فراری قرمز از جنس لگو

تاکنون با لگو بازی کرده‌اید؟ کدام شیء یا سازه موردعلاقه خود را با لگو ساخته‌اید؟ حتما از دیدگاه و تجربیات خود به کاربران کجارو بگویید.

مشاهده این خبر در سایت مرجع