ماموریت سرمربی استقلال به چند بازیکن

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 586681 4 هفته قبل 73

استفاده از بازیکنان نیمکت نشین در بازی دوستانه با پیکان نشان می‌دهد جواد نکونام به نیمکت ذخیره ی تیمش اعتماد دارد و برای تغییر در روند بازی تیمش در هفته‌های پایانی می‌خواهد از آنها بهره بگیرد.

البته که بازیکنانی چون زبیر نیک نفس، مهرداد محمدی، جعفر سلمانی و ... در یکی دو فصل اخیر بارها و بارها در ترکیب ثابت استقلال به میدان آمده‌اند و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند و به واسطه این تجربه باز هم می‌توانند به استقلال کمک کنند.

استقلال در هفته‌های پایانی سال گذشته به دلیل فشردگی و سنگینی بازی‌ها اگر چه از نظر امتیازی به حضور خود در صدر جدول ادامه داد اما از نظر سبک بازی نتوانست اقتدار خود را حفظ کند و حالا جواد نکونام در تلاش است در ادامه بازی‌های لیگ برتر استقلال را به همان تیم مقتدر تبدیل کند. تیمی که در استادیوم آزادی به راحتی تراکتور را شکست داد. تیمی که به خوبی از سد سپاهان عبور کرد و نشان داد یکی از مدعیان شایسته برای تصاحب جام است.

مربی سختکوش لیگ برتر که استقلال را تبدیل به بهترین تیم دفاعی مسابقات لیگ برتر تبدیل کرده است، بیگانه با فوتبال تهاجمی نیست و این را گل‌های زده استقلال نشان می‌دهد. تعطیلی لیگ برتر به بهانه فیفادی بهانه خوبی بود تا جواد نکونام به نیمکت تیمش نگاه تازه‌ای بیاندازد و پیش بینی می‌شود، در بازی‌های آتی ماموریت‌های مهم از سوی این مربی به بازیکنان نیمکت‌نشین هم محول شود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع