مایکروسافت استودیوهای Tango Gameworks و Arkane Austin را تعطیل کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590612 1 هفته قبل 117

«مت بوتی» (Matt Booty)، رئیس استودیوهای Xbox Games با انتشار ایمیلی به کارمندان، تعطیلی استودیوهای «تانگو گیم‌ورکز» (Tango Gameworks) و «آرکین آستین» (Arkane Austin) را اعلام کرد. این دو استودیو به‌ترتیب در سال گذشته بازی‌های Hi-Fi Rush و Redfall را منتشر کردند.

رئیس استودیوهای Xbox Games با ارسال ایمیلی به کارمندان، خبر از تعطیلی چند استودیو بازی‌سازی را داد. استودیوهایی که تعطیل می‌شوند عبارتند از: استودیو Arkane Austin (سازنده بازی Redfall)، استودیو Tango Gameworks (سازنده بازی Hi-Fi Rush و Tokyo: Ghostwire) و استودیو Alpha Dog Games (سازنده بازی موبایل DOOM).

طبق این ایمیل، همانطور که برای اولین بار توسط رسانه IGN گزارش شد، «بوتی» نوشت که دلیل بسته شدن این استودیوها «اولویت بندی مجدد عناوین و منابع» بوده است. گفتنی است برخی از کارمندان آسیب‌دیده به استودیوهای دیگر منتقل می‌شوند، در حالی که سایر استودیوها به طور کامل تعطیل خواهند شد.

«مت بوتی» تایید کرد که برخی از کارمندان استودیو Arkane Austin به سایر استودیوهای شرکت «بتسدا» (Bethesda) برای تکمیل سایر پروژه‌ها ملحق می‌شوند. شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) در حال پایان دادن توسعه بازی Redfall است. «بوتی» می‌گوید: «سرورهای بازی Redfall آنلاین باقی خواهند ماند تا بازیکنان از آن لذت ببرند و ما پیشنهادات خوبی را به بازیکنانی که DLC Hero را خریداری کرده‌اند، ارائه می‌کنیم».

استودیوهای Tango Gameworks و Arkane

روزهای بد برای شرکت بتسدا؛ تعطیلی استودیوهای Tango Gameworks و Arkane

این قضیه همچنین برای استودیو Tango Gameworks نیز صدق می‌کند. کارمندان این استودیو به سایر دفاتر «بتسدا» ملحق می‌شوند. بازی Hi-Fi Rush اخیراً برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) منتشر شد. مایکروسافت تاکید کرد که بازی مذکور تمامی انتظارات فروش و جلب رضایت مخاطب را برآورده کرده است.

«آلفاداگ گیمز» (Alpha Dog Games) سومین استودیویی است که مایکروسافت آن را تعطیل می‌کند. «بوتی» اعلام کرد پشتیبانی از بازی Mighty DOOM در تاریخ 17 مرداد (7 آگوست) به اتمام می‌رسد. این شرکت همچنین تیم استودیو Roundhouse را به استودیوی آنلاین ZeniMax منتقل می‌کند تا بیشتر روی بازی The Elder Scrolls Online کار کنند.

در اوایل سال جاری، مایکروسافت 1900 کارمند را در تمامی استودیوهای Xbox Games و «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) اخراج کرد. دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد از کارمندان تحت تأثیر تعطیلی‌های امروزی قرار گرفته‌اند.

  • بازی‌های جدید سرویس Apple Arcade مشخص شدند
  • داستان بازی Resident Evil 9 در یک جزیره آسیایی روایت می‌شود
مشاهده این خبر در سایت مرجع