محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M33 5G در دیجی‌کالا

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 378361 1 سال قبل 285

در این مطلب به معرفی بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ گلکسی M33 5G می‌پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه و شارژر می‌شوند.

  • محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A52s سامسونگ در دیجی کالا

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G

لوازم جانبی گلکسی M33

گلکسی M33 5G یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ از سری گلکسی M محسوب می‌شود که این شرکت کره‌ای اواسط امسال از آن رونمایی کرد. این گوشی یکی از مقرون به صرفه‌ترین نمایندگان سامسونگ به حساب می‌آید که به واسطه‌ی همین قیمت مناسب توانسته نظر مثبت هزاران نفر از کاربران را در بازار کشور به خود جلب کند. این گوشی ۶٫۶ اینچی است و پنلی از جنس TFT LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. همچنین از اندروید ۱۲ بهره می‌برد و تا حداقل دو سال به اندروید جدید هم پشتیبانی می‌شود.

این گوشی از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که پردازنده‌ی خوبی است و در کنار ۶/۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌تواند به بسیاری از نیازهای معمولی کاربران پاسخ دهد. روی پنل پشتی این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده که در کنار آن شاهد دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستیم. دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. منبع تغذیه‌ی گلکسی M33 5G یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌توان آن را با شارژر سریع ۲۵ واتی موجود درون جعبه شارژ کرد. در این مطلب قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M33 5G را در دیجی‌کالا به شما معرفی کنیم.

خرید سامسونگ گلکسی M33 5G از دیجی‌کالا

لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G معرفی کنیم در سه دسته‌ی زیر قرار می‌گیرند:

  • قاب محافظ
  • گلس (برچسب محافظ صفحه)
  • شارژر
  • قاب محافظ سامسونگ گلکسی M33 5G

    ۱. کاور مدل پاندا

    لوازم جانبی گلکسی M33

    اگر به دنبال یک کاور فانتزی و جذاب به خصوص برای کودکان‌تان هستید، کاور مدل پاندا می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این کاور ۴۵ گرم وزن دارد و با اضافه شدن به گوشی وزن آن را به شکل محسوسی افزایش می‌دهد اما با این حال آنقدر خوب و مقاوم ساخته شده که خیالتان را از بابت عدم آسیب‌دیدگی گوشی در اثر ضربه و خط و خش آسوده می‌کند. این قاب اندکی در قسمت لبه‌ها برآمده است تا از نمایشگر و دوربین هم مراقبت کند. همچنین انعطاف بالا و پوشش داخلی نرمی دارد تا به راحتی بتوان گوشی را وارد آن یا از آن خارج کرد. این قاب یک سر پاندای بامزه هم دارد که می‌تواند برای افراد کم سن و سال، جذاب باشد.

    خرید کاور مدل پاندا از دیجی‌کالا

    ۲. کاور گاردتک مدل Dcamp2

    لوازم جانبی گلکسی M33

    کاور گاردتک یکی از سرسخت‌ترین کاورهای موجود درون بازار برای گلکسی M33 5G است که از یک حلقه روی پنل پشتی خود بهره می‌برد و برای محافظت از دوربین هم یک پنل کشویی روی آن تعبیه شده است. این قاب فوق‌العاده قدرتمند است و در عین حال فقط ۳۰ گرم وزن دارد. این یعنی بدون اینکه وزن گوشی را خیلی افزایش دهد، آن را عملا در برابر تمام ضربات سخت بیمه می‌کند. جنس این قاب از پلاستیک سخن و فیبر کربن است و حتی می‌تواند در برابر نفوذ آب هم مقاومت خوبی از خود به نمایش بگذارد. این قاب از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط بهره می‌برد و علی‌رغم ظاهر خشن، آنقدر خوب طراحی شده که نه تنها مشکلی از بابت دسترسی به پورت‌ها وجود نخواهد داشت بلکه حتی می‌توانید از فناوری شارژ بی‌سیم هم بهره‌مند شوید.

    خرید کاور گاردتک مدل Dcamp2 از دیجی‌کالا

    ۳. کاور مدل کپسولی

    لوازم جانبی گلکسی M33

    یکی از محبوب‌ترین، زیباترین و باکیفیت‌ترین قاب‌های موجود برای گلکسی M33 5G، قاب مدل کپسولی است که ظاهر جذابی دارد و با وزن ۱۰ گرمی خود، عملا وزن گوشی را افزایش نمی‌دهد اما به لطف طراحی استثنائی که دارد، به خوبی از آن در برابر ضربه‌های سنگین مراقبت می‌کند. این قاب شفاف است که یعنی می‌توانید پنل پشتی گوشی را هم مشاهده کنید. این قاب نرم و انعطاف‌پذیر لبه‌های برجسته‌ای دارد تا بتواند از دوربین و نمایشگر مراقبت کند، همچنین روی فریم‌های کناری آن هم شاهد تقویت قاب هستیم تا بدین ترتیب از گوشی در صورتی که از کناره‌ها به زمین برخورد می‌کند، مراقبت کند.

    خرید کاور مدل کپسولی از دیجی‌کالا

    ۴. کاور اولد وولف مدل matte-m33

    لوازم جانبی گلکسی M33

    می‌رسیم به قابی که با دو سانتی متر ضخامت و ۲۰ گرم وزن،  تغییر محسوسی در ابعاد و وزن گوشی ایجاد نکرده اما در عین حال، به بهترین شکل ممکن از آن در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کند. این قاب از جنس پلاستیک سخت ساخته شده به این معنا که به سادگی در برخورد با اجسام سفت نظیر بتون آسیب نمی‌بیند. این قاب به لطف طراحی خاص و زیبایی که دارد از دوربین گوشی هم به بهترین شکل ممکن مراقبت می‌کند و نیاز به خرید محافظ لنز دوربین را هم از بین می‌برد. دسترسی به کلیدها در این قاب بسیار ساده است به گونه‌ای که هنگام کلیک کردن روی آن‌ها با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

    خرید کاور اولد وولف مدل matte-m33 از دیجی‌کالا

    ۵. کاور اپیکوی مدل Horse-Leather

    لوازم جانبی گلکسی M33

    اگر  به دنبال یک کاور چرمی زیبا، قدرتمند و جذاب هستید،  کاور چرمی اپیکوی مدل Horse-Leather می‌تواند انتخاب جذابی باشد. این قاب از طراحی خاص و ضد لغزش بهره می‌برد تا گوشی درون دست شما کاملا ایمن بماند. علاوه بر این‌ها، این قاب گوشی را در برابر خط و خش و ضربه هم به خوبی محافظت می‌کند. همه‌ی این‌ها در حالی است که وزن گوشی را هم به صورت محسوسی افزایش نمی‌دهد. کاور چرمی اپیکوی مدل Horse-Leather مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و همچنین روی بخش مربوط به کلیدهای آن برای محافظت در برابر گرد و غبار پوشانده شده است؛ لبه‌های این قاب کمی برآمدگی دارند تا در برابر ضربه از نمایشگر مراقبت کنند. عدم جذبوجربی و لکه، محافظت از دوربین، انعطاف‌پذیری بالا و… از جمله قابلیت‌های خوب این قاب به حساب می‌آید.

    خرید کاور اپیکوی مدل Horse-Leather از دیجی‌کالا

    ۶. کاور کانواس مدل Airbag

    لوازم جانبی گلکسی M33

    اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که خرید قاب‌های ساده و شفاف را به خرید مدل‌های پر زرق و برق ترجیح می‌دهند باید بدانید که کانواس یک کاور جذابددر این سبک در سبد محصولات خود دارد. کانواس دقیقا با هدف قرار دادن این دسته از افراد، کاور Airbag خود را طراحی کرده است. محافظ ژله‌‌ای کانواس Airbag در گروه محافظ‌های نرم و منعطف قرار دارد که از TPU بادوام و سازگار با محیط زیست تولید شده است. نصب این کاور بسیار راحت و بدون سختی انجام می‌شود و تمام بدنه گوشی گلکسی M33 5G را دربر می‌گیرد. این قاب تنها ۲۵ گرم وزن و ۲ میلی‌متر ضخامت دارد ولی در عین حال مقاومت آن در برابر ضربه بسیار بالاست، خصوصا برآمدگی آن در گوشه‌ها که باعث می‌شود حتی وقتی گوشی را روی صفحه قرار می‌دهید باز هم برخوردی با زمین صورت نگیرد.

    خرید کاور کانواس مدل Airbag از دیجی‌کالا

    ۷. کاور سامورایی مدل AF

    کاور سامورایی AF، از سری قاب‌های شرکت Samurai بوده و از فیبر کربن پیشرفته ساخته شده است. این بدان معناست که این قاب جنسی بسیار مقاوم دارد و همچنین ضد آب است. اگرچه این قاب مقاوت بالایی دارد ولی بسیار نرم و سبک است. شیارهای موجود در کاور سامورایی AF به گونه‌ای طراحی شده که هنگام در دست گرفتن گوشی حس خوبی به شما منتقل می‌کند گوشی هم اصلا از دستتان سر نمی‌خورد. فریم‌های TPU به کار رفته شده در این قاب آن را در مقابل خط و خش حفظ می‌کند و از همین جهت هم بسیار محبوب است. این قاب به گونه‌ای تولید شده که کمترین میزان چربی و اثر انگشت را به خود جذب کرده و در نتیجه بعد از مدت‌ها استفاده همچنان ظاهر زیبا و تمیز خود را حفظ می‌کند. کاور سامورایی AF یکی از بهترین و محبوب‌ترین قاب‌های محافظ در دسته‌ی لوازم جانبی گلکسی M33 5G است.

    خرید کاور سامورایی مدل AF از دیجی‌کالا

    ۸. کاور سامورایی مدل Uflax

    اگر به دنبال یک قاب محافظ بسیار باکیفیت خاص و درجه یک هستید پیشنهاد ما به شما کاور سامورایی مدل Uflax است. این قاب طراحی منحصر به فرد و جذابی دارد که می‌تواند از گوشی شما در برابر انواع و اقسام ضربه‌ها و صدمات ناشی از سقوط، خط و خش و مواردی از این دست مراقبت کند. این قاب ۵۰ گرم وزن دارد و اگر به گوشی شما اضافه شود قطعاً تفاوت آن را در مقایسه با حالت عادی حس خواهید کرد اما بعد از همان تجربه‌ی نخست متوجه خواهید شد که تحمل وزن اضافه ارزش خواهد شد چرا که عملاً گوشی شما در برابر تمامی ضربه‌ها بیمه می‌شود. این قاب لبه‌های برجسته‌ای دارد که می‌تواند از نمایشگر مراقبت کند. همچنین در بخش دوربین هم برای هر لنز یک محافظ مجزا در نظر گرفته شده که باعث می‌شود عملاً هیچ آسیبی به ماژول دوربین و لنزهای آن وارد نشود.

    خرید کاور سامورایی مدل Uflax از دیجی‌کالا

    محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی M33 5G

    ۱. محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای کولینگ

    محافظ صفحه نمایش کولینگ یکی یکی از محبوب‌ترین و بهترین گلس‌های محافظی است که در دسته‌ی لوازم جانبی گلکسی M33 5G سامسونگ قرار دارد. این برچسب محافظ از درجه سختی ۹H بهره می‌برد که این یعنی با قرار دادن آن روی گوشی آسیبی از قبیل خط و خش آن را تهدید نمی‌کند. علاوه بر این‌ها، این گلس محافظ صفحه از حساسیت لمس، شفافیت و وضوح نمایشگر کم نمی‌کند و همه چیز را به بهترین شکل ممکن به شما نشان می‌دهد، گویا اصلاً برچسبی روی صفحه قرار ندارد. این قاب همچنین در برابر چربی هم بسیار مقاوم است به گونه‌ای که شما به ندرت به خاطر چرب شدن صفحه با مشکلی مواجه می‌شوید. این قاب در بسته‌ی دو عددی به فروش می‌رسد.

    خرید گلس کولینگ از دیجی‌کالا

    ۲. محافظ صفحه نمایش حریم شخصی پلاس

    اگر جز آن دسته افرادی هستید که گلس‌های شفاف خیلی در جلب رضایت شما خوب عمل نمی‌کنند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به خرید مدل‌های حریم خصوصی فکر کنید. این نوع گلس‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که فقط خودتان می‌توانید به محتوای روی صفحه نگاه کنید، نه شخصی که در کنارتان قرار دارد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت در مترو، اتوبوس، تاکسی و… به گوشی خود نگاه کنید بدون اینکه نگران باشید شخص دیگری ممکن است از آنچه که شما می‌بینید آگاه شود. در دسته‌ی محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M33 5G, محافظ حریم شخصی پلاس یکی از بهترین‌هاست که خریدش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

    خرید گلس حریم شخصی پلاس از دیجی‌کالا

    شارژر سامسونگ گلکسی M33 5G

    ۱. شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل ۲۵W EP-TA800

    لوازم جانبی گلکسی M33 5G

    گلکسی M33 5G از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند اما این شارژر درون جعبه قرار ندارد، یعنی نیاز دارید یک مدل از بیرون به صورت مجزا تهیه کنید. قطعا یافتن شارژر اصلی سخت است اما یکی از بهترین شارژرهای ۲۵ واتی موجود در بازار ایران که اصلی و ساخت خود سامسونگ بوده و کیفیت بسیار بالایی هم دارد، مدل ۲۵W EP-TA800 است که توانسته امتیاز بسیار خوبی هم از کاربران دریافت کند. این شارژر به همراه خود کابل USB-C ندارد و پیشنهاد می‌شود قبل از اقدام به خرید، ابتدا یک کابل خوب هم برای آن خریداری کنید که دو سر Type-C باشد. اگر به دنبال خرید یک کابل اصلی با کیفیت بسیار بالا هستید، خرید کابل USB-C سامسونگ مدل EP-DX310JBEGEU را به شما پیشنهاد می‌کنیم که ۱٫۸ متری است.

    خرید شارژر دیواری سامسونگ از دیجی‌کالا

    ۲. شارژر دیواری سامسونگ مدل TA800XBEGAE به همراه کابل تبدیل USB-C

    لوازم جانبی گلکسی M33 5G

    اگر طول پایین سیم شارژر برای شما مهم نیست، می‌توانید خرید مدل TA800XBEGAE را مد نظر داشته باشید؛ یک شارژر ۲۵ واتی دیگر از سامسونگ با این تفاوت که به همراه خود یک کابل ۱ متری هم دارد. این شارژر اگرچه مدلی متفاوت با شارژر قبلی دارد اما همان کاری را انجام می‌دهد که از آن انتظار دارید؛ یعنی شارژ گوشی با سرعت ۲۵ وات. البته توجه کنید این شارژر نیاز به تبدیل ۳ به ۲ دارد تا بتوانید از آن استفاده کنید. یکی از بهترین تبدیل‌های موجود در بازار هم مبدل برق ۳ به ۲ نیتو مدل NT-A2 است که کیفیت آن هم مثال‌زدنی است.

    خرید شارژر دیواری سامسونگ از دیجی‌کالا

    سخن پایانی

    در این مطلب، انواع مختلفی از محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M33 5G را به شما معرفی کردیم. البته برخلاف مطالب مشابه، برای این گوشی برچسب محافظ دوربین خوبی وجود ندارد، در نتیجه سعی کنید قابی را تهیه کنید که یا محافظ دوربین داشته باشد و یا بتواند به لطف لبه‌های برجسته‌ی خود، از آسیب دیدن لنزها جلوگیری کند.

    خرید سامسونگ گلکسی M33 5G از دیجی‌کالا
    • محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A33 سامسونگ در دیجی کالا

    نوشته محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M33 5G در دیجی‌کالا اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

    مشاهده این خبر در سایت مرجع