مدارک ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 481139 11 ماه قبل 220
مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون استخدامی خصوصی 1402مدارک ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

یکی از راه های اشتغال در جامعه، شرکت در آزمون های استخدامی است. آزمون بخش خصوصی نیز، یک آزمون استخدامی نوپا می باشد که از تمامی افراد دعوت می کند تا بسته به مهارت و توانمندی های خود، عنوان شغلی مورد علاقه شان را انتخاب کرده و در آزمون آن شرکت نمایند. اما جهت شرکت در آزمون، نیاز به ثبت نام اینترنتی بوده و ثبت نام اینترنتی نیز منوط بر وارد نمودن برخی اطلاعات هویتی می باشد. ممکن است بپرسید که این اطلاعات شامل چه مواردی می شوند. بنابراین از شما دعوت می کنیم جهت دریافت پاسخ این سوال، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مدارک و اطلاعات هویتی لازم جهت نام نویسی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 به صورت اینترنتی ثبت می شوند.

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون استخدامی خصوص ۱۴۰۲، شامل موارد خاصی نیست. چرا که محدودیتی مبنی بر شرایط سنی و یا داشتن مدارک تحصیلی در مقاطع مختلف و … برای این آزمون معنا ندارد. بنابراین تنها وارد نمودن دقیق اطلاعات فردی هر داوطلب، جهت نهایی کردن فرآیند نام نویسی، کفایت می کند. اطلاعاتی که وارد نمودن آن ها هنگام نام نویسی در سایت رسمی “آزمون استخدامی بخش خصوصی” به نشانی inre.ir لازم است به شرح زیر می باشند.

  • نام و نام خانوادگی
  • سال تولد
  • کد ملی
  • شماره تلفن همراه
  • استان و شهر محل سکونت
  • عکس پرسنلی

همان طور که مشاهده می کنید هیچ بخشی مربوط به رشته و یا مدرک تحصیلی وجود ندارد. زیرا در این آزمون، مهارت و شایستگی های شغلی نسبت به معیارهای تحصیلی از اهمیت بالاتری برخوردارند. به همین خاطر است که تمامی علاقه مندان بدون در نظر گرفتن مقطع و مدرک تحصیلی خود، می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند.

نحوه درج اطلاعات ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی 1402

اما این اطلاعات در کدام مرحله و چگونه باید وارد شوند. در ادامه، مراحل درج اطلاعات را به صورت گام به گام و تصویری، بیان می کنیم.

  • در ابتدا لازم است وارد سایت رسمی آزمون استخدامی بخش خصوصی به نشانی inre.ir شوید و از بین گزینه های موجود در بالای صفحه، بر روی گزینه “ثبت نام در آزمون” کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • در صفحه باز شده، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در قسمت های مربوطه درج نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، دکمه “ثبت و ادامه” را بفشارید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • در این گام، اولین صفحه مربوط به ثبت نام که همان مرحله درج اطلاعات هویتی است، برایتان نمایان می شود. کادرهایی با عبارت نام، نام خانوادگی، سال تولد، جنسیت، استان و شهر محل سکونت را مشاهده می کنید که پر کردن آن ها الزامی است. همچنین می بایست در این بخش دسته ها و عناوین شغلی مورد نظر خود را انتخاب نموده و کلید “ثبت و ادامه” را بفشارید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

از این مرحله به بعد، مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام و تایید نهایی می باشد که ارتباطی به درج اطلاعات شخصی، ندارند.



سوالات متداول

1- مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 چه زمانی باید ارائه شوند؟

در این آزمون لازم است اطلاعات خواسته شده که در متن مقاله قید شده، در زمان ثبت نام بارگذاری شود البته سایر مدارک نیز به هنگام مصاحبه به ارگان های پذیرنده تحویل داده می شود.

2- چه مدارکی برای شرکت در این آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 مورد نیاز می باشند؟

اطلاعاتی مانند: سال تولد، کد ملی، شماره تلفن همراه، استان و شهر محل سکونت، عکس پرسنلی و کارت پایان خدمت (برای آقایان) نیاز است.

3- چنانچه ارسال مدارک ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 به درستی انجام نگیرد، ثبت نام داوطلب قابل قبول خواهد بود؟

خیر، در صورت وجود هرگونه کاستی در ارائه مدارک، ثبت نام داوطلب باطل می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع