مراحل کاشت مو در کلینیک ساعی

منبع :  دسته بندی : سلامت و تغذیه کد خبر : 269759 1 سال قبل 286
مراحل کاشت مو در کلینیک ساعی
کاشت مو یک فرآیند تخصصی است و افراد نمی‌توانند یک روش ثابت را انتخاب کنند و به پزشک بگویند که کاشت موی خود را با آن روش انجام دهند. کاشت مو و روشی که برای آن انتخاب می‌شود بسته به شرایط بیمار، نوع ژنتیک، نوع ریزش و مقدار ریزش مو در افراد متفاوت است. روش‌های FUT، SUT و FIT از جمله روش‌های پرطرفدار کاشت مو در تهران هستند که همگی با بهترین کیفیت در کلینیک ساعی انجام می‌شود. در جلسه‌ای که تحت عنوان جلسه معاینه انجام می‌شود مشتری به‌خوبی از مزایا و معایب روش‌های مختلف اطلاع پیدا می‌کند و می‌تواند با توجه به توصیه‌های پزشک و مقدار هزینه‌ای که می‌تواند متحمل شود روش مناسب را انتخاب کند.

 
قدم اول برای کاشت مو در کلینیک ساعی چیست؟
اولین کاری که برای انجام کاشت مو در کلینیک ساعی باید انجام دهید این است که به سراغ پزشک متخصص بروید تا پزشک شما را معاینه کند و بتواند شما را در این امر راهنمایی کند. بارها پیش آمده است که مشتری بعد از مشورت و معاینه با پزشک تصمیم بهتری گرفته است و می‌تواند یک کاشت کاملاً مناسب مطابق با نیاز خود انجام دهد.
پزشکان کلینیک ساعی با تجربه زیادی که دارند نوع موهای فرد و نوع ریزش را مشخص می‌کنند و بسته به شرایط بیمار بهترین نوع کاشت را به او پیشنهاد می‌دهند. در واقع پزشکان کلینیک ساعی برای همه بیماران یک نسخه واحد نمی پیچیند و سعی می‌کنند بسته به علل ریزش مو و خواسته مشتری یک روش خوب و کم عارضه را برای کاشت انتخاب کنند.
چه کسانی کاندید مناسبی برای کاشت مو هستند؟
افراد مختلفی ممکن است به دلایل مختلف دچار ریزش مو شوند. مهم‌ترین نکته قبل از کاشت مو این است که افراد بدانند آیا اصلاً نیاز به کاشت مو دارند و یا کاشت مو برای آن‌ها مناسب است یا خیر؟ افرادی که کاندید مناسبی برای کاشت مو هستند عبارت‌اند از:
  • افراد بالای 25 سال که ریزش مو دارند: افرادی که سن آن‌ها کمتر از 25 سال است و دچار ریزش مو شده‌اند ممکن است ریزش موهای ادامه‌دار داشته باشند و اگر زودتر از 25 سال اقدام به کاشت مو کنند طبیعتاً کاشت موفقی نخواهد داشت.
  • افرادی که ریزش موی آن‌ها بر اثر بیماری یا مورد خاصی باشد: افرادی که ریزش موی آن‌ها هورمونی و بر اثر ژنتیک باشد و یا سوختگی و آلوپسی آندروژنی داشته باشند کاندید مناسبی برای انجام کاشت مو هستند.
  • افرادی که بانک مو مناسبی داشته باشند: افرادی که بانک مو مناسبی ندارند یا بر اثر شیمی درمانی دچار ریزش مو شده‌اند نمی‌توانند کاندید مناسبی برای کاشت مو باشند.
  • اشخاصی که برای کاشت از روش‌های قدیمی استفاده کرده‌اند: افرادی که قبلاً کاشت مو انجام داده‌اند و از رویش موهای خود راضی نیستند می‌توانند روش‌های مدرن که در کلینیک ساعی وجود دارد را امتحان کنند.
مراحل کاشت مو در کلینیک ساعی

قبل از کاشت مو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از کاشت مو اگر داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین مصرف می‌کنید حتماً باید به پزشک خود اطلاع دهید تا در حین عمل دچار مشکل نشوید. استراحت کافی قبل از عمل، نکشیدن سیگار به مدت دو هفته قبل از عمل و قطع مصرف قرص‌های ویتامین و مکمل قبل از عمل از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. همچنین بسته به نوع عمل خود سعی کنید تا توصیه‌های پزشک خود را جدی بگیرید تا عمل شما تا مرحله آخر موفقیت‌آمیز باشد و شما دچار مشکل خاصی نشوید. سعی کنید کیفیت کاشت مو را نسبت به هزینه کاشت مو در اولویت قرار دهید. اگرچه هزینه کاشت مو در کلینیک ساعی بسیار مناسب خواهد بود و مشتریان از این بابت نگرانی نخواهند داشت.
انجام کاشت مو به چه صورت انجام خواهد شد؟
پزشک بسته به شرایط شما بهترین روش کاشت مو را به شما اطلاع می‌دهد. بسته به نوع روشی که پزشک برای کاشت مو انتخاب می‌کند ممکن است تعداد گرافت های مختلفی برای کاشت نیاز باشد. بنابراین تعداد جلسات کاشت مو بسته به حجم کاشت و نظر پزشک ممکن است متغیر باشد. در ابتدای جلسه، پزشک با داروهای بی‌حسی، منطقه مورد نظر را بی‌حس می‌کند تا شما احساس درد نکنید و انجام کاشت به‌خوبی انجام شود. این بی‌حس شدن چند ساعت بعد از کاشت مو از بین می‌رود. سپس استخراج مو از بانک مو انجام می‌شود و با استفاده از ابزارهای خاصی عملیات کاشت انجام می‌شود.
مراقبت‌های بعد از کاشت مو به چه صورت است؟
عمل کاشت مو عمل حساسی است و شما بعد از آن باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. این نکات عبارت است از:
  • بهتر است که بعد از کاشت مو 3 الی 5 روز استراحت کنید تا بعد از آن شرایط بهتری داشته باشید.
  • محل کاشت مو را تا یک روز بعد از عمل نشویید و شانه نکنید. دوش گرفتن و ریختن شامپو ممکن است فرآیند کاشت را دچار اختلال کند.
  • در روزهای ابتدایی بعد از کاشت مو از حوله بر روی سر خود استفاده نکنید و اجازه دهید موها خود خشک شوند.
  • تا چند روز بعد از کاشت مو در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • داروهایی که پزشک شما برایتان تجویز کرده است را به‌صورت منظم مصرف کنید.
  • از گذاشتن کلاه بر روی سر خود تا چند هفته بعد از کاشت اجتناب کنید.
 
فرآیند کاشت مو یک فرآیند حساس است که بهتر است زیر نظر پزشک متخصص و در کلینیک‌های معتبر انجام شود. انجام معاینه توسط پزشک بسیار مهم است. چراکه در جلسه معاینه، بیمار به‌خوبی نیاز خود را به پزشک اطلاع می‌دهد و با مشورت و نظر پزشک می‌تواند بهترین روش کاشت مو انتخاب کند. کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی از جمله بهترین کلینیک‌های کاشت مو در تهران است که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.