معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + رزرو آنلاین

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 253582 1 سال قبل 433

اگر از علاقمندان به بازی و سرگرمی باشید بعید است نام اتاق فرار به گوشتان نخورده باشد. اتاق فرار یک تفریح گروهی است که چندسالیست وارد کشور ما شده و با استقبال فوق العاده ای رو به رو شده است.

در این بازی شما و تیمتان وارد یک داستان در یک فضای دکور شده میشوید و باید با حل کردن معماها و پرده برداشتن از راز سناریو، در مدت زمان مشخصی از فضا خارج شوید و یا اصطلاحا فرار کنید.

اگر به دنبال یک تفریح گروهی سالم در شهر کرج هستید، ما به شما تجربه کردن اتاق فرار در کرج را پیشنهاد میکنیم. انتخاب یک اتاق فرار از این لیست با توجه به سلیقه تان، میتواند اتاق فرار را در صدر لیست سرگرمی های مورد علاقه شما قرار دهد.

شاید گستردگی اتاق فرار در تهران چند برابر شهرهای دیگر باشد، اما استان البرز و به خصوص شهر کرج سهم بسیار خوبی از لحاظ تعداد اتاق فرار دارد. علاوه بر تعداد قابل قبول، اتاق فرارهای کرج از کیفیت خوب و مطلوبی نیز برخوردارند.

در این مطلب قصد داریم بهترین اتاق فرارهای کرج را به شما معرفی کنیم. البته قرار نیست داستان هیچکدام از اتاق فرارها را لو بدهیم یا به قولی اسپویلشان کنیم، پس با خیال راحت تا انتها همراه ما باشید.

اتاق فرار شرودا در کرج

اتاق فرار شرودا دومین اتاق از مجموعه پارادوکس است و در منطقه بلوار طالقانی کرج واقع شده. این بازی که در ژانر مهیج قرار میگیرد، موفق شده تا نظر تعداد زیادی از بازیکنان اتاق فرار را به خود جلب کند.

محبوبیت این اتاق فرار به حدیست که بازیکنان از تهران و شهرهای دیگر هم برای انجام آن به کرج می آیند! در این اتاق فرار شما به درخواست شخصی به نام دیمیتری و به قصد دزدیدن گنج شرودا وارد یک خانه میشوید.

اما همزمان با حضور شما، صاحب خانه نیز در آنجا حضور دارد… شما میتوانید اتاق فرار شرودا کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

اتاق فرار دوگیان در کرج

اتاق فرار دوگیان دومین اتاق از مجموعه ساعت شنی است که در منطقه شاهین ویلای کرج قرار گرفته است. دوگیان که در ژانر وحشت، درام دسته بندی میشود، قصه ای از روستای دَل در سال ۱۳۵۳ را برای بازیکنان روایت میکند.

در بخشی از سناریو اولیه بازی میخوانیم: “چرا خورشید طلوع نمیکنه؟ چرا همه جا تاریکه؟ همه جا غمگینه. آروم بگیر مادر، کی گفته تو ازم دوری؟ دارم دیوونه میشم. چرا من؟ چرا ماهدخت من؟”. شما میتوانید اتاق فرار دوگیان کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

اتاق فرار غریبه در کرج

اتاق فرار غریبه اولین اتاق از مجموعه وایاروم است که در منطقه چهارراه هفت‌تیر کرج قرار گرفته است. بازی عریبه در ژانر وحشت، تئاتر تعاملی قرار میگیرد و موفقیت شایانی از نظر جلب توجه مخاطبان به دست آورده است.

شما در این اتاق فرار وارد زندگی عبدالله تابش، معمار نامدار کرج میشوید و متوجه میشوید که همسر او، مرضیه، که از بستگان شماست، ۲ سال پیش به دلیلی فوت شده! در بخشی از سناریوی اولیه این اتاق فرار میخوانیم: “قانع کردن انسان ها راحت نیست!!”. شما میتوانید اتاق فرار غریبه کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + رزرو آنلاین 1

اتاق فرار کولی در کرج

اتاق فرار کولی دومین اتاق از مجموعه فونیکس است که در منطقه گلشهر کرج قرار گرفته است. ژانر این اتاق فرار وحشت، مهیج است. ماموریتی که شما به عنوان بازیکن در این اتاق فرار دارید این است که برای دزدی وارد روستای متروکه ای شوید که میدانید در آن ثروت زیادی وجود دارد.

اما قسمت سخت ماجرا آنجاست که یک زوج کولی به نامهای کلیل و بخت در این روستا حضور دارند. در قسمتی از سناریو اولیه بازی میخوانیم: “گاهی میتوان دزد نبود اما دزدی کرد…”. شما میتوانید اتاق فرار کولی کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

اتاق فرار سیاه چال در کرج

اتاق فرار سیاه چال اولین اتاق از مجموعه اسکیپی است که در منطقه گوهردشت کرج قرار گرفته است. این بازی در ژانر وحشت، تئاتر تعاملی قرار دارد و ماجرای حلقه ی دومنیون، حلقه ای افسانه ای که گفته میشود هرکس آنرا داشته باشد میتواند بر کل دنیا حکومت کند را روایت میکند.

بازیکنان برای به دست آوردن این حلقه سعی میکنند وارد قلعه ی متروکه ی کینگ ریچارد شوند اما قبل از ورود به قلعه و با خوردن یک کیک خوشمزه، بیهوش میشوند! شما میتوانید اتاق فرار سیاه چال کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

اتاق فرار بی بازگشت در کرج

اتاق فرار بی بازگشت اولین بازی از مجموعه ای به همین نام است که در منطقه جاده ملارد کرج قرار گرفته است. این بازی در ژانر وحشت دسته بندی میشود و در سایت تایم فور فان دارای امتیاز فوق العاده ۱۰/۱۰ از نظر کاربران است! شما در این بازی وارد خانه مشکوکی میشوید که متعلق به فردی به نام خسرو است.

این خانه در مکانی قرار گرفته که اسم مشخصی ندارد! اما همسایه ها اطلاع داده اند که افرادی وارد این خانه شده اند و هرگز از آن بیرون نیامدند! شما میتوانید اتاق فرار بی بازگشت کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

اتاق فرار عجوزه در کرج

اتاق فرار عجوزه اولین اتاق از مجموعه بلک‌روم است که در منطقه گلشهر کرج قرار گرفته است. این بازی در ژانر وحشت روایت میشود و درست مانند اتاق فرار بی بازگشت، از مخاطبان سایت تایم فور فان امتیاز کامل، یعنی ۱۰/۱۰ را دریافت کرده است! در سناریو اولیه این بازی میخوانیم: ” هیچکس از اهالی روستا نفهمید چه اتفاقی برای گلبهار افتاده و کجا رفته که ننه زیور اونکارو با خودش کرد…”. شما میتوانید اتاق فرار عجوزه کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

اتاق فرار شیفت شب در کرج

اتاق فرار شیفت شب یکی از متعدد بازیهای مجموعه دایموند است که در منطقه شاهین ویلای کرج قرار گرفته است. این بازی در ژانر وحشت، مهیج قرار میگیرد. در جریان این بازی شما به کمک یکی از دوستانتان میشتابید، دوستی که تنها پرسنل شیفت شب یک سردخانه است و از شما تقاضای کمک کرده! شما با اینکه میدانید این کار غیر قانونیست، نمیتوانید درخواست کمک دوستتان را نادیده بگیرید و… شما میتوانید اتاق فرار شیفت شب کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

رزرو آنلاین اتاق فرار در کرج

اگر هرکدام از اتاق فرارهای ذکر شده در این مطلب را تجربه کرده اید پس با ما هم عقیده اید که جزو بهترین اتاق فرارهای کرج هستند. با توجه به نزدیک شدن تعطیلات تابستان اگر به دنبال یک سرگرمی و تفریح مناسب گروهی در شهر کرج میگردید، ما این اتاق فرارها را به شما پیشنهاد میکنیم. شما به راحتی و به صورت آنلاین میتوانید هرکدام از اتاق فرارهای ذکر شده را رزرو کنید و یک برنامه مفرح برای خود و دوستانتان تدارک ببینید.

منبع: تایم فور فان

نوشته معرفی بهترین اتاق فرارهای کرج + رزرو آنلاین اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع