معرفی جزئیات تازه از بازی Marvel’s Wolverine

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 419167 1 سال قبل 251

شرکت «سونی» (Sony) و استودیو «اینسومانیک گیمز» (Insomniac Games) جزئیات تازه‌ای از بازی مورد انتظار «ولورین» (Marvel’s Wolverine) منتشر کردند.

به گزارش وب‌سایت wccftech، «جف گروب» در جریان برنامه ویدویی Game Mess Morning، از جزئیات جدیدی درباره بازی ابرقهرمانی مورد انتظار Marvel’s Wolverine پرده برداری کرد.

«گروب» تاکید کرد بازی Wolverine با درجه سنی R (بزرگسال) توسط استودیو Insomniac Games ساخته می‌شود. این می‌تواند خبر خوبی برای علاقه‌مندان به کاراکتر «ولورین» باشد، چون استودیو Insomniac Games اخیرا درگیر توسعه بازی‌هایی با درجه سنی T (بالای 13 سال) بوده است. حال آنکه بسیاری از فیلم‌های Wolverine با درجه سنی PG-13 اکران شدند.

من [گروب] به تازگی‌های چیزهای جدیدی در مورد بازی Wolverine از یکی از دوستانم که با استودیو Insomniac آشنایی دارد، شنیده‌ام. طرح این بازی قرار است پیرو درجه سنی R باشد. این همان تصمیم درستی است که برای توصیف دنیای Wolverine گرفته شده است. من فکر می‌کنم بازی Wolverine با درجه R موفق می‌شود و بازی‌های ابرقهرمانی با چنین درجه سنی می‌توانند جواب دهند.

جزئیات تازه از بازی Marvel’s Wolverine؛ احتمال عرضه این پروژه در بین سال‌های 2024/2025

گروب همچنین اعلام کرد که بازی Marvel’s Wolverine جهانی مستقل از سری فیلم‌های خود به بازیکنان معرفی می‌کند. این بازی به طور کامل جهان باز (Open-World) نیست و انتظار می‌رود که در پاییز سال 2024 در بازار عرضه شود. شاید استودیو Inosmniac Games در راستای انتشار بازی Spider-Man 2، تاریخ عرضه رسمی بازی Wolverine را اعلام کند.

این بازی قرار نیست ارتباطی با سری فیلم‌های محصول شرکت Fox داشته باشد. پروژه Wolverine جهانی مستقل و اصیلی را به نمایش می‌گذارد. من شنیده‌ام که داستان بازی به پیش از محلق شدن «ولورین» به گروه X-Men می‌پردازد. در مورد تاریخ عرضه بازی می‌توانم بگویم که این شرکت روی دو زمان برای انتشار Wolverine برنامه‌ریزی کرده است. احتمال می‌رود بازی مذکور در پاییز 2024 یا در مقطعی نامعلوم در سال 2025 منتشر شود.

«گروب» در ادامه درباره گیم پلی بازی Wolverine می‌گوید:

به احتمال فراوان Marvel’s Wolverine اثری جهان باز نخواهد بود. با مقایسه با «مرد عنکبوتی»، دنیای «مرد عنکبوتی» تفاوت آشکاری با دنیای «ولورین» دارد. این شرکت تلاش می‌کند که این بازی را به گیم پلی عناوین جهان آزاد نزدیک کند. شاید گیم پلی بازی Marvel’s Wolverine شبیه عناوین انحصاری نظیر God of War و The Last of Us باشد.

بی‌شک، علاقه‌مندان نباید آن‌چنان به حرف‌های «جف گروب» اعتماد کامل داشته باشند. گاهی از اطلاعات گفته‌شده از سوی گروب اشتباه از آب درآمده است. با این حال، بازی Marvel’s Wolverine با درجه سنی بزرگسال ساخته شده و گیم پلی آن قرار است با عنوان God of War 2018 شباهت داشته باشد.

جزئیات تازه از بازی Marvel's Wolverine

بازی Marvel’s Wolverine به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) عرضه خواهد شد.

  • تایید عرضه بازسازی بازی Marvel’s Spider-Man برای PC
  • حضور ددپول در بازی Marvel’s Midnight Suns + تریلر بسته‌الحاقی

مشاهده این خبر در سایت مرجع