معرفی دستمال سر و گردن (اسکارف)+ لینک خرید از آرتینا

منبع :  دسته بندی : فرهنگ و هنر کد خبر : 263446 1 سال قبل 380

معرفی دستمال سر و گردن (اسکارف)+ لینک خرید از آرتینا

دستمال سر و گردن کوهنوردی را می‌ توان از اجزای جدایی ناپذیر جهانگردان و طبیعت گردان دانست.
استفاده از این پارچه خوش دوخت کوچک به قدری راحت است که مطمئنا بعد از یک بار استفاده، از آن جدا نخواهید شد.
 شاید شما نیز تا به حال تجربه خرید یا استفاده از دستمال سر و گردن را نداشتید، پس در ادامه با آرتینا همراه باشید.

اسم دستمال سر کوهنوردی چیست؟

در واقع دستمال سر و گردن بسته به مدل هایی که دارد نام های متفاوتی نیز دارد. معروف ترین و پر استفاده ترین دستمال سر در ایران، لچک است که از پارچه سه گوشه و کوچکی تشکیل می‌ شود.
اسکارف در زبان انگلیسی به معنی مقنعه، روسری، شال، حجاب سر و..... است. البته در ایران به دستمال سر و گردن کوهنوردی اسکارف گفته می شود.

اسکارف باف چیست؟ 

اسکارف باف سه گوشه نیست و حالت لوله مانندی دارد.  این دستمال سر و گردن کوهنوردی استوانه مانند قابلیت های متنوعی در پوشاندن سر و صورت و گردن دارد. این نوع حجاب سر در بین افراد اهل مسافرت، کوهنوردان، طبیعت گردان و..... بسیار محبوب است. چرا که دردسر های نگه‌ داری شال و روسری را ندارد و به راحتی قابل پوشیدن است.
البته علاوه بر فلسفه ای که در باب تحلیل اسکارف باف گفته ایم، علت دیگری نیز برای نامگذاری آن وجود دارد علت نامگذاری این حجاب سر اسپرت شرکت تولید کننده آن یعنی کمپانی باف است.

کاربرد های اسکارف چیست؟

هر چه از کاربرد های اسکارف بگوییم کم گفته ایم. حقیقتاً جمع شدن این حجم از کارایی در یک پارچه کوچک جالب است. از جمله کاربرد های اصلی اسکارف، محافظت از سر و پیشانی در برابر سرما یا تابش مستقیم نور خورشید است.  کاربرد دیگر اسکارف، پوشاندن ورودی هایی مانند دهان و بینی است، تا عوامل آلودگی مانند گرد و خاک وارد راه تنفسی نشوند.

معرفی دستمال سر و گردن (اسکارف)+ لینک خرید از آرتینا


همان طور که می دانید طبیعت گردان و مسافران همواره در معرض طوفان گرد و خاک یا غبار هستند. بنابراین اسکارف می‌ تواند محافظ خوب و کاربردی برای آن ها باشد. راستش را بخواهید، نگه داری شال و روسری آن هم هنگامی که از کوه و صخره بالا می‌ رویم یا در یک ساحل بادی هستیم، بسیار سخت است. بنابراین در این موقعیت ها می‌ توان بدون هیچ مشقتی از اسکارف استفاده کرد.

از جمله کاربرد های دیگر دستمال سر و گردن کوهنوردی پوشش گردن است، می‌ توانید گلوی خود را در برابر عوامل محیطی بپوشانید یا به عنوان یک دستمال گردن اسپرت استفاده کنید.

مزیت های دستمال سر و گردن کوهنوردی چیست؟

مزیت های دستمال سر و گردن کوهنوردی نیز مانند کاربرد آن فراوان است. از مزیت های که باعث پر فروش بودن این محصول شده است، راحتی استفاده از آن است. تنها کافی است یکبار اسکارف را روی سر خود تنظیم کنید، تا آخر شب به همان شکل روی سر شما می ماند، این حالت دقیقاً برعکس شال و روسری است!
از دیگر مزیت های آن کاربرد های متفاوت است، تصور کنید با خرید یک اسکارف یک تیر و چند نشان زده اید و همزمان شال، روسری، شال گردن، پیشانی بند و....... خریده اید.
امتیازهای دیگری که اسکارف دارد، تنوع و طرح های فراوان آن است که پاسخگوی هر سلیقه ای خواهد بود.

دستمال سر و گردن از کجا بخریم ؟

اسکارف وسیله ای کاربردی است که شما را صاحب یک پوشش راحت، بدون دردسر، سبک و قابل حمل خواهد کرد.
برای مشاهده مدل های متنوع اسکارف و مقایسه طرح ها و جنس های مختلف می توانید سری به آرتینا بزنید.
https://rtina.ir/apparel-accessories/scarves/multi-scarf-headwear
آرتینا از برترین تولید کننده ها در زمینه اکسسوری های اسپرت و فانتزی است و در زمینه اسکارف نیز محصولات متنوعی را تولید می کند.
با استفاده از کد تخفیف زیر می توانید در اولین خرید 50 هزار تومان هدیه بگیرید.
PF9119