معرفی سرخ کن های رژیمی به علاوه ی راهنمای خرید و لیست قیمت

منبع :  zoomlife.ir دسته بندی : سلامت و تغذیه کد خبر : 489313 10 ماه قبل 588

معرفی سرخ کن های رژیمی به علاوه ی راهنمای خرید و لیست قیمت

معرفی سرخ کن های رژیمی به علاوه ی راهنمای خرید و لیست قیمت

در چند سال اخیر، سرخ کن های رژیمی و بدون روغن، یا در واقع همان Air fryer ها به شدت مورد توجه عموم مردم و به ویژه خانم های خانه دار قرار گرفته اند، چرا که سالم خوری و رعایت رژیم غذایی، جزئی از برنامه های روزمره ی اکثر مردم خصوصا قشر جوان شده است. 

در این مقاله بهترین سرخ کن های تولید شده در بازار لوازرم خانگی را معرفی کرده و سپس دو سرخ کن بی نظیر و اقتصادی کنوود hfp50 و  فیلیپس 9270 را به اختصار برررسی می کنیم.

چرا سرخ کن بدون روغن؟

خب قطعا جواب این است: به خاطر سلامتی جسمی. با سرخ کن بدون روغن نه تنها روغن به غذایتان اضافه نمی کنید بلکه سیستم ان به گونه ای ست که تا 80 درصد از چربی خود غذارا نیز می گیرد. 

عدم استفاده از روغن، نه تنها  از کیفیت غذا کم نخواهد کرد ،بلکه به خاطر سیستم پخت با گردش هوای داغ (AIR FRY) و یا المنت های داغ داخل دستگاه، غذای طبخ شده بسیار ترد و با کیفیت خواهد بود.

در صورنی که کمی برشته شدن و براق شدن غذا را می خواهید،برای رعایت رژیم مناسب،می توان با فرچه مخصوص، سطح مواد غذایی را با روغن زیتون یا بادام،کمی چرب کرد.

 خرید سرخ کن بدون روغن چه مزایایی دارد؟ 

  • گرم شدن سریع از بهترین مزیت های آن ها  است. این دستگاههای مدرن در عرض چند دقیقه گرم می شوند و گردش هوای داغ درون دستگاه، غذا را یکدست ترد و برشته می کند.
  • هر نوع مواد غذایی را با درجه ی حرارت پخت مناسب خود، می توانید داشته باشید. سیب زمینی، قارچ، گوشت، مرغ، ماهی، میگو، بادمجان، کرفس و.... حتی کیک!
  • بدون روغن، می توان غذای سرخ شده خورد. واقعا بدون حتی یک قاشق روغن، می توانید غذای بسیار خوشمزه و با کیفیت را آماده کنید و از سلامت خود مراقبت کنید.
  • کارکردن با سرخ کن های جدید نیاز به آموزش خاصی ندارد، چون دکمه هاو منو های تعریف شده روی دستگاه کار را مشخص کرده اند.همه ی دستگاهها دارای منوی پیش فرض هستند. کافی است شما متناسب با مواد غذایی خود، انتخاب کنید. 

آیا خرید سرخ کن های جدید، ارزش قیمت های  بالا را دارند؟ 

قبل تر سرخ کن های با روغن که خریداری می شدند، بسیار ارزان تر از این مدل های جدید بدون روغن بودند و از این رو سوال پیش می آید که آیا اینهمه تفاوت قیمت واقعا ارزشش را دارد ؟به این سوال اینگونه می شود پاسخ داد که اگر این محصول ارزنده نبود، جزء خریدهای نسبتا ضروری خانه ها قرار نمی گرفت و هر روز با مدل های جدیدتر و هوشمند تر آن روبه رو نمی شدیم. 

نکته اینجاست که بعضی ار برندها قیمت های بسیار مناسب تری دارند، در حالی که از کیفیت هم چیزی کم نشده است: مانند آزوز فرانسوی.

و اگر سوالتان این است که:

چرا با همان کیفیت، کم قیمت تر اند؟ 

فقط و فقط به یک دلیل: قدمت آن ها به اندازه ی دو برند مشهور و قدیمی کنوود و فیلیپس نمی باشد. آزور، برند معتبر فرانسوی است که چند سالی است عرضه شده و به خاطر کیفیت و قیمت،به سرعت جایگاه ویژه ای در میان مردم، پیدا می کند. 

معرفی و بررسی سرخ کن فیلیپس 9270: 

در حال حاضر پر فروش ترین سرخ کن بازار، این مدل می باشد که در ابعاد 400x310x320 میلی‌متر و با وزن 5 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است.

بدنه ی آن پلاستیکی بسیار مقاوم، و عایق می باشد. در بالاترین دمای سرخ کن هم بدنه، داغ نمی شود و نگرانی برای کاربر ایجاد نمی کند.

این سرخ کن در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است که هر دو بسیار شیک هستند و مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار می گیرند. 

حجم کاسه ی داخل  این سرخ کن 6 لیتر می باشد که می تواند 800 گرم غذای برشته را در هر بار استفاده برای شما فراهم نماید.

داخل سرخ‌کن دارای یک  محفظه ی تفلون نچسب می باشد.

این دستگاه  در قسمت بالایی خود دارای یک کلید چرخشی تنظیم حرارت می باشد که وظیفه آن تنظیم دمای دلخواه جهت سرخ کردن مواد غذایی می باشد.

این سرخ کن دارای 7 برنامه ی پیش فرض می باشد که کار را برای شما راحت می کند.

سرخ کن فیلیپس 9270

معرفی و بررسی مقرون به صرفه ترین سرخ کن بازار، کنوود hfp50:

سرخ کن PHILIPS FP50 دارای طراحی و ظاهر بسیار شیک و رنگ مشکی با شمایلی متفاوت از دیگر سرخ کن ها (تخم مرغی شکل)، کاری بسیار پرطرفدار وکاملا اقتصادی است. 

بدنه آن، از پلاستیک مقاوم و عایق سرد ساخته شده تا در طول استفاده، دستگاه  همچنان خنک بماند و کار برای کاربر راحت باشد.سرخ کن کنوود fp50، دارای دو رنگ سفید و مشکی می باشد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد. 

نمایشگر دیجیتالی و پنل لمسی  که روی سرخ کن قرار دارد،امکان تنظیم دما و زمان برای پخت غذاها را  به راحتی فراهم می کند.این سرخ کن 7 برنامه ی پیش فرض دارد و به راحتی می توانید استفاده کنید. 

سبد داخلی سرخ کن، از جنس تفلون نچسب ساخته شده و تمیز کردن آن  بسیار راحت است.این سبد حجم 5.5 لیتری دارد که برای یک خانواده ی چهار تا پنج نفره کاملا مناسب می باشد. 

تایمر و خاموشی خودکار از دیگر مزایای این دستگاه به حساب می آیند.

سرخ کن کنوود hfp50

حالا فیلیپس بخرم یا کنوود؟

برای اینکه راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید، به طور خلاصه این دو دستگاه معروف را مقایسه می کنیم:

  • ظرفیت کنوود مدل fp50، حدود 5.5 لیتر و ظرفیت سرخ کن فیلیپس 9270، حدود 6 لیتر می باشد.
  • توان مصرفی fp50، تقریبا 1800 وات و توان مصرفی 9270، 2000 وات می باشد. 
  • هر دو دارای پنل لمسی و 7 برنامه ی پخت پیش فرض می باشند. 
  • هر دو دارای دو رنگ مشکی و سفید هستند. 
  • عملکرد هر دو دستگاه به صورت گردش هوای داغ و بدون نیاز به روغن می باشد. 
  • قیمت fp50، در حال حاضر در بازه ی 5500000 تا 6000000 می باشد و قیمت 9270، هم اکنون در بازه ی 9300000 تا 9700000 می باشد. 
  • لیست قیمت انواع سرخ کن ها: 

    فیلیپس: 

    • فیلیپس مدل hd9200: قیمت 4900000 تومان 
    • فیلیپس مدل hd9252: قیمت 6290000 تومان 
    • فیلیپس مدل hd9270: قیمت 9380000 تومان 

    کنوود: 

    • کنوود مدل hfp50: قیمت 5699000 تومان 
    • کنوود مدل hfm75: قیمت 9700000 تومان 

    آزور: 

    • آزور مدل az409 af: قیمت 6650000 تومان 
    • آزور مدل az419 af: قیمت 7050000 تومان 

     جمع بندی مطالب: 

  •  باخرید سرخ کن بدون روغن، خود را به زندگی سالم و جدید دعوت کنید. 
  • برای خرید سرخ کن های ترند روز، کنوود fp50 و فیلیپس 9270، چند دقیقه وقت گزاشته و مقاله را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید. 
  • قیمت ها را مقایسه کنید. 
  • اگر سرخ کن خریداری کردید و با مشکلی مواجه شدید، با کارشناسان فروش تماس بگیرید: 07136211866- 07136211868 بازرگانی گلستان
    • کانال تلگرام زوم لایف
      مشاهده این خبر در سایت مرجع