معرفی می‌کنم: کلوئی کارداشیان، الهه بانوی تغییر چهره در 15 سال؛ تصاویر را ببینید!

منبع :  چی بپوشم دسته بندی : فرهنگ و هنر کد خبر : 522999 8 ماه قبل 211

سبک استایل کلویی کارداشیان خواهر کوچکتر کیم کارداشیان بلاخره بعد از سال‌ها به یک ثبات نسبی رسیده است. او که به واسطه شرکت در مستند خانواده کارداشیان به شهرت رسیده‌است، در حال حاضر در بسیاری از رویدادهای روز دنیای مد و فشن حضور دارد. کل خانواده او اعم از خواهران تنی و ناتنی‌اش، نام خود را به برندی جهانی تبدیل کرده‌اند. این مدل ۳۹ ساله به همراه خواهران خود چندین مجموعه لباس و عطر را راه اندازی کرده است. او از بدو ورود در ریالتی شو کارداشیان‌ها، در مرکز توجه رسانه‌ها و تماشاگران قرار گرفت. در این نقطه بود که تغییرات ظاهری او از کاهش وزن گرفته تا تغییراتی در جزئیات صورتش آغاز شد و مورد قضاوت و نظرات مردم واقع شد. در این مطلب روند تغییرات او را از گذشته تا کنون بررسی کردیم.

ad bannerad banner
ad bannerad banner
لینک پیشنهادی
این فیلم‌های سینمای ایران خطرناک هستند، نبینید

تغییرات کلوئی کارداشیانتغییرات کلوئی کارداشیان

کلویی با ژست تمام قد برای عکس گرفتن مشکل داشت!

تغییرات کلوئی کارداشیانتغییرات کلوئی کارداشیان

کلوئی در مستند تلویزیونی‌شان گفت :«من در حقیقت خیلی چیزها را تاکنون تحمل کرده‌ام؛ فشار رسانه، تمسخر مداوم و قضاوت، اینکه کامل باشم و استاندارهای دیگران را در مورد ظاهرم رعایت کنم در تمام بخش‌های زندگی‌ام بوده‌است.»

برخی از کامنت‌هایی که مردم در مورد کلوئی نوشته‌اند به این شرح است: «کلوئی خواهر چاق کارداشیان هاست.»، «کلوئی خواهر زشت کارداشیان هاست.»، «آیا او واقعا خواهر کیم و کورتنی است؟»، «تنها راهی که او می‌تواند وزن کم کند جراحی است.» و… .

تغییرات کلوئی کارداشیانتغییرات کلوئی کارداشیان

او در حالی‌که سرگرم زندگی عادی خودش است، مرتبا در معرض توجه قرار می‌گیرد و همواره قضاوت‌های ناعادلانه‌ای را حول زندگی شخصی و کارش می‌شنود. تنها چیزی که او می‌خواهد این است که طرفداران و منتقدان او را به عنوان یک فرد عادی از جامعه به رسمیت بشناسند. کسی که می‌تواند اضافه وزن داشته باشد، با خواهرانش مخالفت کند یا با مادرش درد دل کند.

حتما بخوانید...
استایل عجیب بارداری بزرگ‌ترین خواهر کارداشیان‌ها؛ بارانی و بوت در تابستان؟
اگر به مدل موهای گوجه‌ای علاقه دارید، احتمالا برای این تصاویر غش و ضعف خواهید کرد!

کلوئی همواره با استرس دست و پنجه نرم می‌کند!

تغییرات کلوئی کارداشیانتغییرات کلوئی کارداشیان

بودن در مرکز توجه مردم و در مقابل دوربین بودن به خودی خود کمی اضطراب آور است. کلوئی هم خیلی از رفتن به میان مردم و رویدادهای عمومی، علی‌الخصوص از مصاحبه‌های تلویزیونی دلهره می‌گیرد. «من باید با جیمز کوردن مصاحبه انجام دهم، در واقع این کار سختی نیست. اینکه حرف به کجا می‌کشد و مصاحبه بعدا ممکن است چه عواقبی داشته باشد باعث می‌شود استرس به سراغم بیاید و من باید خودم و اضطرابم را کنترل کنم. به همه حرف‌ها گوش کنم، تحلیل کنم و بعد پاسخ دهم.»

تغییرات کلوئی کارداشیانتغییرات کلوئی کارداشیان

او معتقد است که در گذشته اغلب شوهای تلویزیونی، جنبه سرگرمی و کمدی داشتند؛ اما در سال‌های اخیر این برنامه‌ها طوری پیش می‌روند که می‌توانند روی سلامت ذهن و روان به شدت تاثیر بگذارند. مردم هر حرکت او را زیر نظر دارند و مورد قضاوت قرار می‌دهند و گاه او را متهم می‌کنند که چرا عکس‌هایش روتوش شده‌اند؛ حتی برای عکس‌هایی که ممکن است بلافاصله بعد از ثبت شدن پست شده باشند. البته که او بهترین عکس‌های خود را برای پست شدن انتخاب می‌کند و هرگز برای کامنت‌های تند و تیز آماده نیست. کریس جنر، مادر خواهران کارداشیان بارها عنوان کرده که کلوئی از هر چیز کوچکی می‌رنجد و باید در مقابل این نوع حرف‌ها پوست کلفت شود، درست مثل بقیه، اما هر چند وقت یکبار این موضوع حال همه را آشفته می‌کند.

کلوئی با حضورش در مستند اعتماد به نفس خود را از دست داده!

تغییرات کلوئی کارداشیانتغییرات کلوئی کارداشیان

جالب اینجاست که او قبل از حضور در نمایش خانواده کارداشیان، بسیار از خودش مطمئن بود. از وقتی بینندگان او را مورد انتقاد قرار دادند و او را خواهر چاق و زشت خانواده نامیدند، وضعیت تغییر کرد و ادامه این اوضاع باعث شد تا او بیشتر به خود سخت بگیرد یا برای رسیدن به ایده‌آل مردم خود را تغییر دهد. او اعتراف کرده که برای ویرایش عکس‌هایش از اپلیکیشن رتوش عکس به نام Facetune استفاده می‌کند و مشکلی در این باره ندارد. او فکر می‌کند این کار برای اعتبار گرفتن در شبکه‌های اجتماعی امری ضروری است. کلوئی در این باره گفت :«جامعه ما آن قدر مشغول شبکه‌های اجتماعی و پذیرفته شدن در آن است که هیچ کس نمی‌داند چیزهایی که می‌بیند در واقعیت وجود دارد یا خیر.»

تغییرات کلوئی کارداشیانتغییرات کلوئی کارداشیان

کلوئی اعلام کرده که جراحی زیبایی انجام داده است!

تغییرات کلوئی کارداشیانتغییرات کلوئی کارداشیان

در حالی که مردم در هر فرصتی از او درباره جراحی زیبایی سوال می‌کنند، او اعتراف کرده که یکبار جراحی زیبایی بینی انجام داده است. وقتی او این کار را انجام داد همه گفتند :«خداوندا، او سومین جراحی صورت خود را انجام داد!» در صورتی که تنها عمل بینی انجام داده بود. همچنین خواهر کیم کارداشیان بوتاکس را امتحان کرده که به نظرش نتیجه وحشتناک بوده است. برخی گفته‌اند که او از طریق عمل جراحی لیپوساکشن به کاهش وزن رسیده اما او برای رسیدن به این وزن سخت تلاش کرده است. او در هفته ۵ روز را ورزش می‌کند و هرگز این رویه را متوقف نخواهد کرد. با این وجود او از رژیم غذایی با مقادیر کربوهیدارت کم و پروتئین بالا پیروی می‌کند و به آن پایبند است.

تغییرات کلوئی کارداشیانتغییرات کلوئی کارداشیان

این شایعات همواره وجود دارند که امکان دارد او جراحی لیفت ابرو، زاویه سازی و تزریق ژل، پروتز سینه و باسن هم انجام داده باشد که کلوئی آن‌ها تایید یا تکذیب نکرده است. اما به تدریج می‌بینیم که او بهتر از قبل آرایش می‌کند و لباس می‌پوشد و با اعتماد به نفس بیشتری جلوی دوربین ظاهر می‌شود.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل
آموزش رایگان کسب درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ثبت نام رایگان در وبینار آموزشی
ظرفیت محدود
مشاهده این خبر در سایت مرجع