معرفی ۱۰ تا از بهترین رستوران های چابکسر + عکس و آدرس

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 298915 1 سال قبل 1005

چابکسر یکی از بخش‌های شهرستان رودسر است که در استان گیلان و شمال ایران قرار دارد. این شهر زیبا از شمال به دریای خزر، از شرق به رامسر، از جنوب به رشته کوه البرز و از غرب به شهرستان رودسر محدود می‌شود. چابکسر مناطقی بسیار زیبا و تماشایی دارد. در این منطقه می‌توانید شاهد جنگل‌های انبوه و سرسبز باشید. در هر گوشه از این شهر زیبا، یک جاذبه طبیعیتنهفته است. این طبیعت زیبا قطعاً آدم را گرسنه می‌کند! پس در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های چابکسر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

۱. رستوران خاور خانم

رستوران های چابکسر

وقتی که صحبت از بهترین رستوران های چابکسر باشد، در صدر لیست قطعاً باید نام رستوران خاور خانم را قرار دهیم. رستوران خاور خانم آنقدر شهرت دارد که به یکی از جاذبه‌های گردشگری سرولات چابکسر تبدیل شده است. این رستوران در ارتفاعات سرولات قرار دارد. ویو جذاب رستوران خاور خانم یک امتیاز بسیار مثبت برای آن محسوب می‌شود. زمانی که در این رستوران حضور داشته باشید، می‌توانید از مناظر بسیار زیبا لذت ببرید. برخی از میز و صندلی‌ها در فضای بالکن قرار دارند. این میز و صندلی‌ها به‌سرعت پر می‌شوند. پس اگر می‌خواهید روی این میز و صندلی‌ها غذای خود را میل کنید، بهتر است از قبل رزرو آن‌ها را انجام دهید. در  این رستوران می‌توانید طعم واقعی غذاهای شمالی را بچشید.

از طعم و کیفیت غذاهای خاور خانم هرچه بگوییم کم گفتیم. وقتی که غذایی را سفارش می‌دهید، داخل سینی‌های مسی به‌صورت سنتی همراه با دورچین کامل سرو می‌شود. با دیدن این حجم غذا حتماً با خودتان می‌گویید که باید هزینه بسیاری را بپردازید؛ اما موقع حساب کردن میز خود، قطعاً از دیدن قیمت‌ها کاملاً شوکه می‌شوید. قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب و منطقی است و اصلاً کسی باورش نمی‌شود که برای این حجم غذا، چنین مبلغ کمی را پرداخت می‌کند. فقط در نظر داشته باشید که این رستوران فقط در وعده نهار از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ فعالیت می‌کند. برای غروب می‌توانید رستوران‌های دیگری که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را انتخاب کنید.

آدرس: گیلان، جالده سرولات، رستوران خاور خانم

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۴۴۹۳۴

۲. رستوران تی ته

رستوران تی ته قطعاً یکی از بهترین رستوران های چابکسر به حساب می‌آید. این رستوران در منطقه سرولات قرار دارد. سرولات یک منطقه کاملاً کوهستانی و بسیار زیبا است. دراین منطقه می‌توانید از آب‌وهوای کوهستانی لذت ببرید. رستوران تی ته نیز در منطقه‌ای بسیار عالی قرار دارد و به بخش‌های مختلف سرولات کاملاً مشرف است. همین موضوع امتیاز بسیار مهمی برای رستوران تی ته به حساب می‌آید. مشتریان برای تماشای مناظر زیبا حین میل کردن غذا، عازم رستوران تی ته می‌شوند. اگر گذرتان به رستوران تی ته خورد، حتماً مرغ شکم‌پر آن را سفارش دهید. این غذا را می‌توان محبوب‌ترین و معروف‌ترین غذای رستوران تی ته دانست. رستوران تی ته خوشبختانه در دو وعدهنهای و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

این رستوران در فضای خیابان، دارای پارکینگ رایگان است. پس لازم نیست که نگران جای پارک خودروی خودتان باشید. رستوران تی ته در اکثر روزهای سال شلوغ خواهد بود. پس اگر می‌خواهید با خیال آسوده و بدون نگرانی از بابت یافتن میز خالی به این رستوران بیایید، بهتر از میز خود را از قبل رزرو کنید. کیفیت غذاهای این رستوران بی‌نظیر است. در رستوران تی ته می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی شمالی را سفارش دهید که کیفیت بسیار بالایی دارند. در این رستوران غذاها از مواد اولیه تازه تهیه می‌شوند و به همین خاطر بسیار خوش‌عطر هستند.

آدرس: گیلان، جالده سرولات، رستوران تی ته

شماره تماس: ۰۹۱۹۲۷۴۵۰۱۹

۳. رستوران اکبر جوجه چابکسر

خب نوبتی هم که باشد، نوبت به اکبر جوجه می‌رسد. مگر می‌شود به شمال کشور سفر کرد و یک وعده را مهمان رستوران اکبر جوجه نبود؟ یکی از شعب اصلی اکبر جوجه در میدان سرولات جنب هتل سرولات قرار دارد. این رستوران به یک برند معروف تبدیل شده است. بسیاری از رستوران‌ها از نام آن استفاده می‌کنند؛ اما اکبر جوجه اصلی طعم دیگری دارد. اکبر جوجه یک غذای بسیار خوشمزه است که از جوجه مرغ تهیه می‌شود. این غذای خوشمزه را با کره سرخ می‌کنند و همراه با رب انار سرو خواهند کرد. رستوران اکبر جوجه چابکسر معمولاً در اکثر روزهای سال شلوغ است. البته پرسنل این رستوران سرعت‌عمل بسیار بالایی دارند. به همین خاطر اگر دیدید که رستوران خیلی شلوغ است، نگران نباشید، انتظار شما آنقدر هم طولانی نخواهد بود.

قیمت غذاهای رستوران اکبر جوجه چابکسر بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند تا در سفر غذاهای سالم میل کنند. اکبر جوجه نیز یک غذای کاملاً سالم است. با توجه به اینکه رستوران اکبر جوجه چابکسر فروش بسیار بالایی دارد، لازم نیست که حتی نگران مانده بودن مواد اولیه باشید. رو‌به‌روی رستوران معمولاً جای پارک کافی برای خودرو نیز وجود دارد. این رستوران از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و از ساعت ۱۹ تا ۲۳ آماده پذیرایی از مشتریان خود خواهد بود.

آدرس: گیلان، جالده سرولات، میدان سرولات، جنب هتل سرولات

شماره تماس: ۰۹۱۱۲۵۸۰۲۸۵

۴. رستوران نگین شمال

رستوران های چابکسر

رستوران نگین شمال از دیگر بهترین رستوران های چابکسر به حساب می‌آید. این رستوران در مسیر جاده رامسر رودسر قرار دارد. ابتدا باید کمی به سمت شمال شرق بروید. سپس مسیر را ادامه دهید و پس از آن باید به سمت جهاد بپیید. بعد گذر از پل، سمت راست خودتان را که نگاه کنید، رستوران نگین شمال را خواهید دید. دسترسی به این رستوران بسیار ساده است. همچنین جلوی آن فضای پارک خودرو وجود دارد. رستوران نگین شمال جزو رستوران‌های گران‌قیمت شمال به حساب می‌آید. این رستوران فضایی بسیار زیبا و باصفا دارد. شاید تصور کنید که فضای داخلی این رستوران باید خیلی شیک باشد؛ اما اینطور نیست.

در حقیقت وجود فضای باز این رستوران مشتریان را به سمت خود جذب می‌کند. برخی میز و صندلی‌ها در فضای سرپوشیده و برخی دیگر در فضای باز قرار دارند. این رستوران غذاهایی بسیار باکیفیت را از گوشت تازه و برنج ایرانی سرو می‌کند. اگر گذرتان به رستوران نگین شمال خورد، حتماً طعم کباب کوبیده و لقمه آن را بچشید. البته رستوران نگین شمال انواع غذاهای سنتی گیلکی را نیز سرو می‌کند؛ اما مشتریان اکثراً از طعم کباب کوبیده رستوران نگین شمال تعریف می‌کنند.

آدرس: گیلان، جالده رامسر به رودسر

شماره تماس: ۴۲۶۷۱۴۹۵-۰۱۳

۵. رستوران سنتی خاله خاتون

رستوران سنتی خاله خاتون در خیابان بسیج مستضعفان چابکر قرار دارد. این رستوران در نزدیکی رستوران تاج محل واقع شده است. اگر بخواهیم با شما عزیزان صادق باشیم، کیفیت غذاهای رستوران سنتی خاله خاتون از رستوران‌های قبل که به شما معرفی کردیم، تا حدودی پایین‌تر است. مثلاً کیفیت غذاهای رستوران سنتی خاله خاتون را اصلاً نمی‌توان با رستوران خاور خانم حتی مقایسه کرد. با این حال قیمت منوی این رستوران متناسب با غذاهای آن کمتر است. پس با در نظر گرفتن قیمت و البته فضای باز زیبای این رستوران، می‌توان رستوران سنتی خاله خاتون را نیز در فهرست بهترین رستوران های چابکر قرار داد.

برای دسترسی به این رستوران باید از جاده سرولات استفاده کنید. در این جاده بعد ورود به جابکسر، باید مسیر خود را مستقیم ادامه دهید. همینطور باید مسیر خود را به سمت میدان اصلی سرولات بروید. در نهایت وقتی به خروجی چهارم برسید، بعد هتل پاتریس، در سمت چپ خود رستوران سنتی خاله خاتون را مشاهده می‌کنید. این رستوران از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ شب آماده پذیرایی از مهمانان خود خواهد بود. رستوران سنتی خاله خاتون فضایی بسیار زیبا دارد و همین موضوع یک امتیاز مثبت برای آن محسوب می‌شود.

آدرس: گیلان، جالده سرولات، بعد میدان سرولات، بعد هتل پاتریس

شماره تماس: ۰۹۱۱۹۵۸۴۸۳۰

۶. رستوران امپراطور شمال

رستوران امپراطور شمال از دیگر بهترین رستوران های چابکسر است. این رستوران در خیابان ساحلی چابکسر قرار دارد. به همین خاطر داری فضایی بسیار زیبا است. برای دسترسی به رستوران امپراطور شمال باید به جاده ساحلی بروید. دسترسی به این مسیر ساحلی بسیار ساده است. بسیاری از مسافران شمال ترجیح می‌دهند تا ساعت‌ها در این جاده پیاده‌روی کنند و از تماشای مناظر زیبا لذت  ببرند. در طول این مسیر چند کافه و رستوران مختلف را می‌توانید مشاهده کنید. رستوران امپراطور شمال یکی از بهترین رستوران‌های این مسیر ساحلی محسوب می‌شود. این رستوران ظاهری شیک و فضایی نسبتاً کوچک دارد.

کیفیت غذاهای این رستوران در سطح بالایی است. البته باید انتظار پرداخت هزینه گران برای این غذاهای خوشمزه که از مواد اولیه تازه تهیه شده‌اند را داشته باشید. فضای رستوران امپراطور شمال کاملاً خانوادگی است. این رستوران در دو وعده نهار و شام از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. همچنین تا ساعت ۲۳ الی ۲۴ نیز به مشتراین خود سرویس می‌دهد. اگر گذرتان به این رستوران خورد، حتماً طعم کباب کوبیده آن را بچشید. بسیاری از مشتریان درباره کباب کوبیده رستوران امپراطور شمال می‌گویند.

آدرس: چابکسر، جاده ساحلی

شماره تماس: ۴۲۶۶۴۰۸۵-۰۱۳

۷. رستوران دربند لطفی

رستوران های چابکسر

رستوران دربند لطفی از نظر موقعیت قرارگیری قطعاً یکی از بهترین رستوران های چابکسر محسوب می‌شود. این رستوران درست در روستایی قرار دارد که در مقابل آن انبوهی درختان سرسبز جا خوش کرده است. در حقیقت می‌توان گفت که از نظر ظاهری و موقعیت قرارگیری، رستوران دربند لطفی موقیت مشابه رستوران خاورخانم دارد. این موضوع یک امتیاز برای رستوران دربند لطفی محسوب می‌شود. بسیاری از گردشگران برای تماشای این مناظر زیبا حین میل کردن غذا به رستوران دربند لطفی می‌آیند. این رستوران فضایی کاملاً زیبا و خانواده دارد. همچنین برخی میزها دارای منظره زیبا به سمت دریا هستند.

همان طور که می‌توانید تصور کنید، در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و البته گیلکی سرو می‌شود. ماهی و میرزاقاسمی‌های این رستوران شهرت بسیاری در تمام چابکسر دارند. بر‌خلاف رستوران خاورخانم که فقط نهار سرو می‌کند، این رستوران دو وعده نهار و شام از مهمان خود پذیرایی خواهد کرد. در فصل مخصوص صید ماهی سفید، می‌توانید طعم ماهی سفیدهای این رستوران را بچشید و از آن حسابی لذت ببرید.

آدرس: چابکسر، جاده سرولات

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۲۸۰۳۲

۸. رستوران مریم

رستوران مریم یی از رستوران‌های شیک و امروزی چابکسر است. این رستوران در جاده رامسر به رودسر و منطقه چابکسر قرار دارد. برای دسترسی به این رستوران باید از جاده سرولات استفاده کنید. البته نگران نباشید، لوکیشن این رستوران روی نقشه گوگل هم قرار دارد. پس مستقیم می‌توانید خودتان را به جلوی رستوران مریم چابکسر برسانید. رستوران مریم تحت نظر سازمان جهانگردی گیلان فعالیت می‌کند. این رستوران دو سالن مجزا و بسیار بزرگ دارد. رستوران مریم در سال ۱۳۸۳ به بهره‌برداری رسید. از نظر موقعیت قرارگیری، رستوران مریم در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد. مجتمع اقامتی شقایق در نزدیکی این رستوران قرار گرفته است. به همین خاطر بسیاری از مسافران مقیم در این مرکز اقامتی، رستوران مریم را برای میل کردن غذا انتخاب می‌کنند.

این رستوران انواع غذاهای گیلکی و ایرانی را سرو می‌کند. در این میان، سوپ‌های رستوران مریم بسیار شهرت دارد. پس حتماً سوپ رستوران مریم را بچشید. جلوی رستوران فضای کافی پارک خودرو نیز وجود دارد. پس لازم نیست نگران یافتن جای پارک خودرو باشید. این رستوران بسیار تمیز است و افرادی که وسواس به تمیزی و نظافت دارند، می‌توانند رستوران مریم را انتخاب کنند. کیفیت غذاها و قیمت این رستوران در حد مطلوبی قرار دارد.

آدرس: جاده سرولات، بعد هتل پاتریس

شماره تماس: ۲۶۴۳۳۹۵۵-۰۱۴

۹. کافه رستوران سالار

رستوران های چابکسر

کافه رستوران سالار را می‌توان در لیست باصفاترین و بهترین رستوران های چابکسر قرار داد. این کافه رستوران در یک کلبه جنگلی قرار دارد. کلبه در بالای مناطق جنگلی و کوهستانی واقع شده است. هرچه از زیبایی این کافه بگوییم، کم گفتیم، با ورود به این کافه احساس می‌کنید که وارد فیلم‌های هالیوودی شده‌اید. این کافه را بسیار دنج و دوست‌داشتنی طراحی کرده‌اند. فضای این کافه رستوران بسیار خودمانی است و حس خوبی را به مشتریان منتقل می‌کند. از پنجره‌های کوچک می‌توانید شاهد مناظر زیبای طبیعی باشید.

در این کافه رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی، غذای سرد و گرم، دسر و … سفارش دهید. قیمت منوی کافه رستوران سالار بسیار منطقی و معقول است. این کافه معمولاً آرام است و آرامش را به شما هدیه می‌دهد. حتی اگر دلتان غذاهای گیلکی بخواهد، می‌توانید از منوی کافه رستوران سالار غذاهای گیلکی از جمله میرزاقاسمی سفارش دهید. البته فقط یک لیوان چای دوآتیشه در این رستوران برای تبدیل شدن سفرتان به خاطره‌ای زیبا کافی خواهد بود.

آدرس: جاده سرولات، کافه رستوران سالار

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۲۳۲۸۳۰

۱۰. رستوران کندوج

در نهایت قصد داریم تا رستوران کندوج را به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های چابکسر به شما عزیزان معرفی کنیم. این رستوران در جاده سرولاتقرار دارد. به سمت میدان سرولات باید حرکت کنید و بعد عبور از هتل پاتریس، مسیر را به سمت بلوار دانشگاه ادامه دهید. بعد حدود ۳۰ دقیقه، به رستوران کندوج خواهید رسید. این رستوران در روستایی زیبا با نام بزکویه واقع شده است. در این روستا می‌توانید شاهد مناظر طبیعی بسیار تماشایی و بی‌نظیر باشید. در صورتی که به اقامت بوم‌گردی علاقه‌مند باشید، می‌توانید در اقامتگاه‌های محلی و بومگردی این روستا نیز اقامت کنید. پس می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید. رستوران کندوج یک کافه رستوران است. منوی رستوران کندوج انواع نوشیدنی، غذاهای سرد و گرم و البته غذاهای سنتی و گیلکی را شامل می‌شود.

این رستوران کمی دورافتاده است. پس کمتر کسی آن را می‌شناسد. بسیاری از مسافران همیشه به‌دنبال یه جای دنج برای تبدیل کردن آن به پاتوق همیشگی خود می‌گردند. این رستوران پتانسیل آن را دارد که به یک پاتوق همیشگی برای شما تبدیل شود. رستوران کندوج کیفیت غذاهایی بسیار عالی دارد. شاید فضای این رستوران چندان لوکس و لاکری نباشد؛ اما بسیار باصفا و دوست‌داشتنی است. حتماً در سفرتان به چابکسر سری به رستوران کندوج و روستای تماشایی بزکویه بزنید.

آدرس: جاده سرولات، روستای بزکویه، رستوران کندوج

شماره تماس: ۰۹۱۱۱۴۲۱۱۶۵

خب دوستان عزیز سفرزون، با بهترین رستوران های چابکسر آشنا شدید. غذاهای گیلکی طعمی بسیار خاص دارند و آنقدر متنوع هستند که هر روز می‌توانید یک غذای جدید را تجربه کنید. آیا تجربه حضور در هیچ یک از این این رستوران‌ها را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، تجربات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند از طعم عالی غذاهای گیلکی لذت ببرند.

نوشته معرفی ۱۰ تا از بهترین رستوران های چابکسر + عکس و آدرس اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع