معرفی ۳۰ رستوران برتر تهران؛ از مسلم تا تهران ۳۶۰

منبع :  کجارو دسته بندی : گردشگری کد خبر : 491472 10 ماه قبل 415

امروزه با توجه به محدودیت‌های زندگی آپارتمانی و کمبود فضای کافی خانه‌ها در شهرهای بزرگ، به‌ویژه تهران، بسیاری از میهمانی‌های خانوادگی و دوستانه در محیط بیرون از خانه و در رستوران‌ها برگزار می‌شود؛ از این‌رو، رستوران‌‌ها به یکی از تفریحات رایج در میان مردم و مکان‌هایی برای صرف غذا، گذران وقت و برگزاری مراسم جشن تولد، سالگرد ازدواج و دور‌همی‌ها تبدیل شده است.

بهترین رستوران های تهران کدامند؟

از بهترین رستوران های تهران می‌توان به رستوران تهران بین، رستوران گردان برج میلاد، کاخ رستوران لیدوما، رستوران کشتی رویال لانژ باملند، رستوران حس‌توران، رستوران سنتی عالی قاپو، کاخ رستوران آپادانا، رستوران شرف‌الاسلامی، رستوران مسلم، رستوران هانی، فست فود دان تان، چیکن فکتوری و رستوران سنسو و اشاره کرد.

بعضی از افراد به محیط دنج و آرام و برخی به فضاهای شاد و پرنشاط علاقه دارند. بعضی‌ها غذاهای سنتی و اصیل ایرانی و برخی دیگر غذاهای فرنگی و فست‌فود را انتخاب می‌کنند. رستوران‌های تهران تنوع زیادی دارند و هر یک از آن‌ها با توجه به امکانات، نوع غذا و رده قیمت، مورد توجه عده خاصی قرار می‌گیرند. 

در این مقاله با شناخت بهترین رستوران‌های تهران، از رستوران‌های سنتی با موسیقی زنده گرفته تا رستوران‌های فست فود، تجربه جدیدی از رستوران گردی خواهید داشت.

با بهترین رستوران تهران آشنا شوید:

  • بهترین رستوران های تهران برای تولد
  • بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده
  • بهترین رستوران های تهران فست فود
  • بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب

بهترین رستوران های تهران برای تولد

رستوران تهران بین | کاخ رستوران لیدوما | رستوران گردان برج میلاد | کشتی رستوران رویال لانژ | رستوران آجودانیه | رستوران خشت بهشت | سرای وکیل التجار | رستوران بین‌المللی ۱۳۳ | رستوران حس توران

رستوران تهران بین

  • آدرس: سعادت‌آباد، سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه ۱۷، پنت هاوس برج عرفان، طبقه ۹ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۱۳۱۹۸۱ ۰۲۱ - ۲۲۰۷۲۰۵۳ ۰۲۱
  • ساعت سرو صبحانه بوفه: شنبه تا چهارشنبه در یک سانس از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و پنجشنبه، جمعه در دو سانس از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۱۵ و ۱۰:۳۰ تا ۱۲ 
  • ساعت فعالیت: از ۷:۳۰ تا ۲۴
  • آدرس سایت: tehranbeenmenu.ir
  • صفحه اینستاگرام: tehranbeen_restaurant@

«رستوران تهران بین» از رستوران‌های لوکس و مجلل تهران به شمار می‌رود که طراحی داخلی آن، در بدو ورود نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و به تحسین و تمجید وا می‌دارد. این رستوران چشم‌اندازی زیبا از شرق، غرب، شمال و جنوب تهران را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. فضای زیبا و لاکچری، غذاهای باکیفیت و پرسنل مجرب و خوش‌برخورد رستوران، شرایط مناسبی برای برگزاری مراسم جشن تولد، دورهمی و ثبت خاطرات خوش میهمانان فراهم آورده است. 

رستوران تهران بین

منبع عکس: اینستاگرام tehranbeen_restaurant، عکاس: ناشناس

تهران بین، از چندین بخش شامل رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، کافه با ظرفیت ۵۰ نفر، سالن VIP با ظرفیت ۵۰ نفر و سالن CIP با ظرفیت ۲۲ نفر تشکیل می‌شود؛ هر بخش این رستوران با مبلمانی خاص، پرده‌های زیبا و لوسترهای جذاب و متفاوت، برای جلب رضایت افراد با سلیقه‌‌های گوناگون طراحی شده است. شما می‌توانید با هماهنگی و رزرو قبلی، دیزاین جشن خود را به مجموعه بسپارید و مراسمی رویایی برای خود و خانواده رقم بزنید.  

بوفه صبحانه رستوران تهران‌ بین شامل کره، پنیر، خامه، مربا، عسل، ژامبون، نیمرو، املت (گوجه‌فرنگی و سبزیجات)، خوراک لوبیا، خوراک عدسی، سوسیس، پنکیک، میرزا قاسمی، کشک بادمجان، آجیل و میوه خشک، نان و شیرینی، چای و دمنوش می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع پیش‌غذا، سالاد، سوپ روز، کباب‌ها (لقمه، وزیری، جوجه، برگ ممتاز، شیشلیک، آدانا و مصری)، باقالی پلو با گوشت گوسفندی، ته‌چین دنده گوسفندی، قزل‌آلا کبابی، انواع استیک، میگو و ماهی سالمون نروژی با سس مرکبات را سفارش دهید.

انواع پنه و پاستا (بیف استراگانوف، فیلتو، پیکن استراگانوف و پنه آلفردو)، فیله استریپس، برگرها (چوریستو برگر، همبرگر، چیز برگر، هالوپینو برگر، مانستر، میکس برگر و ماشروم برگر)، انواع پیتزا در دو سایز مدیوم و لارج (رست بیف، استیک، سبزیجات، سوجوک ترکی، مارگاریتا، پپرونی، نوستالژی و چیلی استیک)، پاستا و اسپاگتی در منوی تهران‌ بین موجود است. همچنین قهوه‌های سرد و گرم، انواع بستنی، شاورما، موکتل، اسموتی، شیک، کیک، باقلوا، چای و دمنوش در کافه سرو می‌شود.

کاخ رستوران لیدوما

  • آدرس: شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مرکز خرید لیدوما (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳-۸۶۰۹۰۸۹۰ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۷:۳۰ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: lidomapalace@

«کاخ رستوران لیدوما» یکی از رستوران‎‌های لوکس تهران به شمار می‌رود که در طبقه بالای مرکز خرید لیدوما قرار دارد و با ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر شامل فضای مسقف، یک فضای روباز و فضای VIP (وی‌آی‌پی) برای قرارهای کاری و روف گاردن اختصاصی با دیزاین‌های ویژه برای برگزاری میهمانی و جشن‌ تولدهای خاطره‌انگیز است. معماری شگفت‌انگیز، سقف گنبدی، دکوراسیون زیبا، میز و صندلی‌های سلطنتی و لوسترهای مجلل رستوران لیدوما نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.

کاخ رستوران لیدوما تهران

منبع عکس: اینستاگرام lidomapalace، عکاس: ناشناس

رستوران لیدوما در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند. برای صبحانه می‌توانید صبحانه انگلیسی، امریکن میکس، املت بیکن، بشقاب مکزیکی، صبحانه ایرانی، املت سبزیجات و املت اسفناج رژیمی سفارش دهید. در منو انواع پیش‌غذا (سوپ مخصوص کاخ، نان سیر، اسپرینگ رول، قارچ سرخ‌شده، سیب‌زمینی سرخ‌شده و بورانی) و سالاد (ویژه کاخ، سزار، گاردن، انتروکت و مدیترانه‌ای) به‌ چشم می‌خورد. 

از غذاهای خوشمزه‌ ایرانی کاخ رستوران لیدوما می‌توان به انواع کباب‌ها (شیشلیک، برگ مخصوص، جوجه، لقمه زعفرانی، شاه‌پسند کاخ)، شیرین پلو با گوشت بره، چلو ماهیچه مخصوص، چلو گردن، باقالی پلو و سردست بره همایونی اشاره کرد. همچنین انواع غذاهای دریایی مانند ماهی قزل‌آلا سوخاری و کبابی، ماهی سالمون، بشقاب دریایی کاخ، کالاماری کریسپی و میگو قابل سفارش است.

طرفداران غذاهای فرنگی می‌توانند فیله استیک مخصوص، ریبای استیک، شاتو بریان، لم چاپس، فاهیتا گوشت و چیکن، چیکن پی‌کاتا، بشقاب سبزیجات، انواع پاستا (چیکن آلفردو، پنه میگو با سس آلفردو و فنوچینی گوشت) و ساندویچ‌ها را در رستوران لیدوما امتحان کنند. در منو انواع قهوه‌های گرم و سرد، قهوه‌های دمی، چای و دمنوش، انواع ماکتل، اسموتی، آب‌میوه فصل، نوشیدنی سرد سنتی، شیک، کیک و دسر موجود است. کیفیت خوب غذاها، سرویس‌دهی مناسب و رفتار خوب کارکنان این رستوران، روز خوشی را برای میهمانان رقم می‌زند.

رستوران گردان برج میلاد

  • آدرس: بزرگره همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل‌الله نوری، ورودی برج میلاد، برج میلاد، طبقه ششم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۹-۸۸۶۲۰۳۵۸ ۰۲۱ - ۷۲۸۰۹ ۰۲۱  
  • ساعت فعالیت: از هشت تا ۱۹ و ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۵۵
  • صفحه اینستاگرام: tehran360restaurant@

«رستوران گردان برج میلاد» یا «تهران ۳۶۰» در ارتفاع ۲۷۶ متری، از رستوران‌های پرطرفدار تهران است که علاوه بر غذاهای متنوع و لذیذ، چشم‌انداز زیبایی از شهر تهران را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. این رستوران که ظرفیت پذیرایی از ۴۰۰ نفر را دارد، هر یک ساعت، یک دور کامل ۳۶۰ درجه می‌چرخد. رستوران گردان در فضایی زیبا و مدرن با پکیج‌های بادکنک‌آرایی و گل‌آرایی آماده برگزاری مراسم جشن تولد، سالگرد ازدواج، جشن عقد و... است.

رستوران گردان برج میلاد تهران

منبع عکس: اینستاگرام tehran360restaurant، عکاس: ناشناس

در منوی رستوران گردان برج میلاد، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی به چشم می‌خورد. بوفه صبحانه شامل املت، سوسیس تخم‌مرغ، عدسی، شیر برنج، شاک‌شوکا، پیتزا لقمه‌ای، انواع مربا، کره، پنیر، عسل، ارده شیره و نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌شود. بوفه سالاد بار با پیش‌غذاهای سرد و گرم، انواع سالاد و دسر طرفداران بسیاری دارد.

در وعده ناهار و شام می‌توانید با پرداخت هزینه ورودی، بدون محدودیت از غذاهای بوفه رستوران گردان استفاده کنید. این غذاها شامل کباب کوبیده، جوجه‌کباب، خورشت‌ها (قیمه بادمجان، قورمه سبزی و فسنجان)، شیرین پلو با مرغ، باقالی پلو، کوفته ازمیری، سبزیجات بخارپز، لازانیا، چیکن استراگانوف، پاستا و رولت گوشت است. در منوی ناهار غذاهایی مانند اکبر جوجه، ماهی قزل‌آلا، زرشک پلو با مرغ، کباب برگ گوسفندی، شیشلیک، باقالی پلو با گوشت ماهیچه و گردن وجود دارد. در وعده شام نیز انواع فست‌فود مانند پیتزا و پاستا، غذاهای بین‌المللی، فینگرفود، سالاد بار و دسر بار به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌شود.

کشتی رستوران رویال لانژ

  • آدرس: بزرگراه همت، بلوار کاشان، بلوار موج، بلوار صدف، روبه‌روی مرکز تجاری باملند (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱۶۹۳۲۰۹ ۰۹۱۲ 
  • ساعت فعالیت: ۱۴ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: royallounge_restaurant@

«رستوران رویال لانژ» در مجموعه باملند دریاچه چیتگر قرار دارد که در یک کشتی تفریحی دو طبقه از میهمانان پذیرایی می‌کند. در این کشتی می‌توانید مراسم جشن‎ تولد، سالگرد ازدواج و... را با چشم‌اندازی زیبا از دریاچه برگزار کنید. با هماهنگی رستوران می‌توانید کشتی را به‌طور اختصاصی رزرو کنید، دیزاین مورد نظر را به کارکنان رستوران بسپارید و شبی متفاوت و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده رقم بزنید. 

 کشتی رستوران رویال لانژ باملند تهران

منبع عکس: اینستاگرام royallounge_restaurant، عکاس: ناشناس

رویال لانژ در ساعات خاصی از روزهای آخر هفته همانند کشتی واقعی روی دریاچه به حرکت در می‌آید و در زمان حرکت، موسیقی زنده شاد اجرا می‌شود؛ البته برای اینکه در زمان حرکت، داخل کشتی باشید، باید ورودی نسبتا گران‌قیمتی پرداخت کنید.

در رستوران رویال لانژ باملند می‌توانید انواع پیش‌غذا و سالاد (بیف اسپیناج، چیکن سزار، مانزر، پیاتو دی وردوره، پاتاتا اسپشیال و پاتاتا کاپه سانته)، بیف استیک (شاتو بریان، ریبای، کریول، فیلیتو، میکس گریل استیک، میکس پلاس و میکس رویال)، چیکن (پارمزان، سوئیت چیلی، سوپریوم و اسپیناج)، غذاهای دریایی (پیاتو مارینو، شریمپ گریل، فیلیت سالمون نروژی) و پاستاها (فیلیت ماری نیرا آلفورنو، پولو آلفردو آلفورنو، پولو پستو آلفورنو، پامبرتو آلفردو آلفورنو و دی وردوره آلفردو آلفورنو) را سفارش دهید.

منوی کافه رویال لانژ شامل قهوه‌های سرد و گرم، چای، دمنوش (آرامش، بهارستان و انرژی)، ماکتیل (کازابلانکا، موهیتو، رد موهیتو، لیموناد، بلو اسکای و لیدی درینک)، آب‌میوه‌های طبیعی، اسموتی، شیک، باقلوا، کیک (موکا، شکلات و هویج) و دسر قابل‌سفارش است.

رستوران آجودانیه

  • آدرس: خیابان موحد دانش، ضلع غربی خیابان سباری، باشگاه آجودانیه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۲۹۲۵۲ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۳
  • آدرس سایت: refahiajoudanieh.com

مجموعه آجودانیه با مساحت حدودی هفت هکتار، یک مجموعه رفاهی ورزشی است که در شمال تهران در محیطی زیبا و خوش‌آب‌وهوا قرار دارد. این مجموعه، دارای تالارهای پذیرایی و همایش (زمرد و یاقوت)، رستوران‌ سرپوشیده فیروزه با ظرفیت ۲۰۰ نفر، باغ رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر‌، رستوران آلاچیق‌، کافی‌شاپ با ظرفیت ۱۵۰ نفر و مجموعه ورزشی (استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدن‌سازی، زمین اسکیت، زمین تنیس و زمین بازی کودکان) می‌شود.

آلاچیق‌های چوبی رستوران آجودانیه تهران

منبع عکس: refahiajoudanieh.com، عکاس: ناشناس

رستوران آلاچیق‌ آجودانیه شامل تعدادی آلاچیق چوبی در محیطی سبز و زیبا است که با امکانات سرمایشی و گرمایشی مناسب به‌صورت چهارفصل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آلا‌چیق‌ها با ظرفیت‌های هشت، ۲۰ و ۳۵ نفره‌، امکان برگزاری مراسم تولد را فراهم می‌کند و از پرطرفدارترین بخش‌های این مجموعه است؛ البته باغ رستوران این مجموعه نیز گزینه‌ مناسبی برای برگزاری مراسم دورهمی در فضایی صمیمی و سرسبز به شمار می‌رود.

در رستوران آجودانیه می‌توانید انواع کباب، غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، دریایی، پیش‌غذاهای لذیذ، تنقلات متنوع، میوه‌های فصل، انواع دمنوش، قهوه، نان تنوری و سرویس ویژه چای با سماور ذغالی را سفارش دهید.

رستوران خشت بهشت

  • آدرس: خیابان پیروزی، صد دستگاه، جنب کوچه ایلخان، پلاک ۵۲۴ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۰۰۵۱۶ ۰۲۱ - ۴۰۳۳۱۵۴۱ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: khesht.e.behesht@

«رستوران سنتی خشت بهشت» با نمای آجری و شیشه‌های رنگی زیبا، از بهترین رستوران‌های شرق تهران به شمار می‌رود که دارای محیطی کاملا خانوادگی است. به‌محض ورود به رستوران وجود ستون‌های آجری، نقاشی‎‌های سقف، لوسترها، حوض طولانی و پلکانی رستوران و گلدان‌های سبز کنار آن، نگاه شما را به‌ خود جلب می‌کند.

رستوران خشت بهشت تهران

منبع عکس: اینستاگرام khesht.e.behesht، عکاس: ناشناس

برای رفاه حال خانواده‌ها، دو طرف رستوران به فضاهای حجره‌مانند تفکیک و با فرش‌های زیبا و پشتی‌های سنتی مزین شده است؛ میز و صندلی‌هایی نیز کنار حوض وجود دارد که می‌توانید نشستن بر آن‌ها را انتخاب کنید. صدای جریان آب در حوض خشت بهشت، آرامش خاصی به فضا می‌دهد. این رستوران گزینه مناسبی برای برگزاری میهمانی و جشن تولد به شمار می‌رود. حجره‌ها دارای ظرفیت پنج، هشت، ۱۰، ۱۵ و ۳۰ نفره است. اتاق VIP مخصوص تولد نیز ظرفیت ۲۰ نفره دارد.

در رستوران خشت بهشت می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی مانند دیزی، انواع چلو کباب (بناب، لقمه، شیشلیک شاندیز، برگ گوسفندی، سلطانی، بختیاری، وزیری و جوجه زعفرانی)، چلو جوجه ترش گیلانی، چلو جوجه ماستی، باقالی‌پلو با ماهیچه، خوراک گردن، ته‌چین مرغ، ته‌چین گوشت، زرشک‌پلو با مرغ، ماهی تنوری، قزل‌آلا شکم‌پر، خوراک مرغ و بال کبابی را سفارش دهید. سینی‌های چهار نفره، ۶ نفره و ۱۰ نفره رستوران نیز برای خانواده‎‌ها بسیار مناسب است.

در منوی رستوران میرزا قاسمی، سوپ روز، سیب‌زمینی با سس آلفردو، پاستا (بیف و چیکن آلفردو)، ماست بورانی بادمجان، زیتون پرورده، انواع سالاد (سزار، کلم، فصل و شیرازی) و نوشیدنی‌های سنتی وجود دارد. در منوی کافه نیز انواع قهوه‌های گرم و سرد، نوشیدنی‌های سرد، دمنوش، آب‌میوه‌های طبیعی، شیک، کیک روز و باقلوا قابل سفارش است. در خشت بهشت قلیان سرو نمی‌شود.

سرای وکیل التجار

  • آدرس: خیابان مولوی، ضلع شمال غربی میدان محمدیه، پلاک ۲۹ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵-۵۵۱۶۷۳۸۴ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۲
  • صفحه اینستاگرام: vakiltojjar_cafe_restaurant@

«رستوران سنتی وکیل التجار» یکی از بهترین رستوران‌های جنوب تهران است که به‌محض ورود، میهمانان خود را به دل تاریخ می‌برد. این رستوران، در گذشته‌های دور با نام سرای وکیل‌التجار یا سرای میزانی به‌عنوان سرایی برای تجارت خشکبار تاسیس شد و در دوره‌ای بدون کاربری ماند. این سرا در سال ۱۳۸۰ خورشیدی در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت، در سال ۱۳۹۰ مرمت آن آغاز شد و پس از ۶ سال در سال ۱۳۹۶، با هدف حفظ بناهای تاریخی و توسعه صنعت گردشگری با کاربری رستوران و شربت‌خانه فعالیت خود را آغاز کرد.

رستوران سنتی وکیل التجار تهران

منبع عکس: اینستاگرام vakiltojjar_cafe_restaurant، عکاس: ناشناس

از زیبایی‌های خیره‌کننده رستوران وکیل التجار می‌توان از سقف بلند، پنجره‌های نورگیر، دیوارهای آجری، حوضچه فیروزه‌ای و گلدان‌های زیبای اطراف آن، درب‌ و پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی زیبا، شمعدان‌های بلند و تابلوهای زیبا نام برد. نشانه‌های قدیمی را می‎‌توان در تزیینات داخلی، طراحی لباس کارکنان و طراحی منو نیز مشاهده کرد. این رستوران دارای سالن پذیرایی بزرگی است که در اطراف آن حجره‌هایی به چشم می‌خورد. این حجره‌ها که در پایین و بالای سالن اصلی قرار دارد، فضایی مناسب برای برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. 

در رستوران سنتی وکیل التجار می‌توانید انواع کباب (شیشلیک، لقمه بازاری، جوجه با استخوان و بدون استخوان، برگ افشاری و جوجه ترش)، باقالی پلو با ماهیچه شاندیزی و گردن گوسفندی، لوبیا پلو با گوشت بره، مرصع پلو با گوشت بره، آلبالو پلو، کلم‌پلو تهرانی، ماهی قزل‌آلا و چلو خورشت (خلال کرمانشاهی، مسما بادمجان و فسنجان) سفارش دهید. منوی پیش‌غذا و سالاد شامل میرزا قاسمی، آش رشته، آش گوجه، بورانی بادمجان، سالاد خاصه وکیل‌التجار، سالاد شیرازی، ماست و خیار، ترشی فصل و زیتون پررده است.

در شربت‌خانه انواع دمنوش (نعنا فلفلی، گل چای، سیب دارچین و بهار نارنج)، قهوه‌های‌ سرد و گرم، انواع شربت (خیار سکنجبین، اکسیر جوانی، به لیمو، سرکه شیره، عناب، لیمو نعنا)، آب‌میوه‌های طبیعی، بستنی، شیک، کیک، باقلوا و انواع چای را سفارش دهید.

رستوران بین‌المللی ۱۳۳

  • آدرس: بزرگراه رسالت شرق به غرب، قبل از تقاطع رشید، پلاک ۲۵۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۷۷۷۲۱۲۴۳ ۰۲۱ - ۷۷۷۲۲۸۸۵ ۰۲۱ - ۷۷۷۲۳۱۲۴ ۰۲۱ 
  • ساعت فعالیت رستوران: ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳ 
  • ساعت فعالیت کافی‌شاپ: ۱۲ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: restaurant.133@

«رستوران بین ‌المللی ۱۳۳»، از بهترین رستوران‌های شرق تهران است که ساختمانی دو طبقه و مجلل دارد. در میان سالن اصلی رستوران پیانویی زیبا به چشم می‌خورد که پیانیست مجموعه با نواختن آن هنگام صرف غذا، آرامش را به میهمانان هدیه می‌دهد.

رستوران بین‌المللی ۱۳۳ تهران

منبع عکس: اینستاگرام restaurant.133، عکاس: ناشناس

سالن وی‌آی‌پی در طبقه اول رستوران ۱۳۳، با طراحی شیک و مدرن آماده برگزاری‌ مراسم خاص و جشن تولد با دیزاین دلخواه میهمانان است. این سالن، ظرفیت پذیرایی ۷۰ نفر را دارد. شما می‌توانید با رزرو قبلی و انتخاب تم مورد نظر، جشن تولد خود را به این مجموعه بسپارید.

روف گاردن رستوران ۱۳۳ نیز فضایی دلنشین و آرام برای برگزاری جشن تولدهای خودمانی و کم‌جمعیت فراهم کرده است. تزیینات بادکنک‌آرایی و گل‌آرایی در این بخش مجموعه نیز با هماهنگی و رزرو قبلی انجام می‌پذیرد. در روف گاردن امکان سرو غذاهای ایرانی وجود ندارد و شما در این بخش می‌توانید انواع فست‌فود، پیتزا، قهوه، کیک و دسر را سفارش دهید.

از غذاهای لذیذ رستوران می‌توان به انواع کباب (لقمه، برگ، شیشلیک و جوجه)، ماهی قزل‌آلا، ماهی شوریده، سالمون نروژی، ته‌چین مرغ، باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی، فیله استیک با سس مخصوص، انواع پیتزا، سالاد سزار و انواع نوشیدنی اشاره کرد. 

رستوران حس توران

  • آدرس: خیابان فرشته، خیابان نیلوفر، مجتمع رویال آدرس، طبقه دوم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۷۵۴۲۶ ۰۲۱ - ۲۶۲۰۹۹۴۰ ۰۲۱ - ۲۶۲۰۹۹۳۰ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت رستوران: همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا یک بامداد 
  • ساعت فعالیت کافه: از ساعت ۸:۳۰ تا یک بامداد
  • بوفه صبحانه: پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ 
  • صفحه اینستاگرام: hestooran_restaurant@
  • صفحه اینستاگرام حس کافه: hescafe_cafe@

«رستوران حس توران» با مساحتی در حدود ۱,۵۰۰ متر مربع، یکی از رستوران‌های خوب تهران است که غذاهای ایرانی را با شیوه‌ای خلاقانه ارائه می‌دهد. در این رستوران، ترکیب اصالت و فرهنگ ایرانی با مدرنیته در اجرای طراحی داخلی، تزیینات، منوی رستوران و کافه، غذاها و دسرها به‌خوبی مشاهده می‌شود. معماری قدیمی، کاشی‌کاری‌ها، حوضچه و کوزه‌های سفالی در گوشه و کنار رستوران به‌همراه غذاهای لذیذ در ظروفی از جنس مس، خاطره‌ای خوش و به‌یادماندنی برای میهمانان ثبت می‌کند.

رستوران حس توران در تهران

منبع عکس: اینستاگرام hestooran_restaurant، عکاس: ناشناس

رستوران حس توران جایگاه‌های متنوعی برای میهمانان با سلیقه‌های متفاوت تدارک دیده است و با در اختیار داشتن کادر حرفه‌ای از بهترین آشپزها و کارکنانی مجرب، حس لذت غذاهای ایرانی را با طعمی ویژه به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این رستوران دو سالن بزرگ و مجزا به نام‌های شاه‌نشین و خاص‌نشین دارد که فضای این سالن‌ها با ظرفیت پذیرش بالا، برای برگزاری مراسم میهمانی و جشن تولد بسیار مناسب است.

در رستوران حس توران می‌توانید پیش‌خورهای گرم و سرد، نسخه‌ها (انواع سالاد)، شورباها، آتش‌خورها (کباب‌های ایرانی)، ملغمه‌ها (خورشت‌های ایرانی)، ته‌تغاری‌ها (ته‌چین)، تفتان‌ها (غذاهای پخته‌شده بر آتش در ظروف مخصوص حس توران)، چلوک‌ها (پلوهای ایرانی) و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید.

کافه ایرانی حس کافه نیز فضایی دلنشین برای دورهمی و صرف صبحانه، نوشیدنی‌، سالاد، شیرینی‌ها و لقمه‌های خوشمزه ایرانی است. در منوی حس کافه می‌توانید از طعم ته‌بندها، لقمه‌ها و نسخه‌ها (میان‌وعده)، سفیدبلوری‌ها و پالودها (بستنی و فالوده)، شکر پاره‌ها و پیشکش‌ها (شیرینی و تنقلات)، لب‌سوزها، لب‌دوزها و نوش‌داروها (نوشیدنی‌های گرم ایرانی)، شن جوش‌ها (قهوه‌های ایرانی)، نازنوش‌ها، خوش‌نوش‌ها و سوداب‌ها (نوشیدنی‌های سرد ایرانی) لذت ببرید.

بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده

رستوران عالی قاپو | کافه رستوران شب‌های سرو | رستوران گیلار | رستوران سنتی ترمه (هتل فردوسی) | رستوران سنتی عقیق بابا قدرت | کاخ رستوران آپادانا | رستوران عمارت لاله

رستوران عالی قاپو

  • آدرس: میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی جنوبی، بین خیابان ۲۳ و ۲۵، پلاک ۵۵ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۸۷۸۷۲۰۲ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۱۴ و ۲۰ تا ۲۴
  • ساعت اجرای موسیقی زنده: هر شب از ساعت ۲۱
  • آدرس سایت: alighapoo.com

«رستوران سنتی عالی قاپو» در سال ۱۳۵۸ خورشیدی افتتاح شده است. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های پیشرو در سبک سنتی به شمار می‌رود که با توجه به کیفیت تهیه و طبخ غذا و استفاده از مواد ارگانیک، اصالت خود را حفظ کرده است. رستوران عالی قاپو با اجرای موسیقی زنده، فضایی دلنشین و شادی برای میهمانان ایجاد می‌کند. وجود طاق‌های قوسی‌شکل رنگی و مزین به آینه، گچ‌بری‌های زیبا، آینه‌کاری‌ سقف و نقاشی‌ روی دیوارها بر جذابیت این رستوران می‌افزاید. 

رستوران سنتی عالی قاپو

منبع عکس: alighapoo.com، عکاس: ناشناس

در بدو ورود به رستوران سنتی عالی قاپو یک میز اردور به‌‌صورت سلف سرویس وجود دارد که انواع سالاد و پیش‌غذا روی آن چیده شده است و می‌توانید بدون محدودیت از میان آن‌ها انتخاب کنید. غذای رستوران از روی منو انتخاب می‌شود و به‌صورت سلف سرویس نیست.

منو شامل انواع غذاهای ایرانی نظیر کباب‌ها (شیشلیک، لقمه، فیله کباب، کباب ترش، جوجه و جوجه ترش)، دیزی، ماهی قزل‌آلا، زرشک‌پلو با مرغ، ته‌چین مرغ، باقالی پلو با مرغ، شیرین پلو، خورشت قورمه سبزی، خورشت قیمه و خورشت فسنجان است. همچنین می‌توانید خوراک‌هایی نظیر شنیسل مرغ و شنیسل ماهی را سفارش دهید.

باقالی‌پلو با گوشت ماهیچه و گردن از محبوب‌ترین‌ غذاها و سینی کباب عالی قاپو (انواع کباب) از معروف‌ترین غذاهای رستوران است. دسرهایی همچون بستنی سنتی، شله‌زرد، میوه فصل، کرم کارامل و شیرینی نیز در منو وجود دارد. 

کافه رستوران شب‌های سرو

  • آدرس: سعادت‌آباد، تقاطع خیابان سرو غربی و بلوار پاکنژاد، پلاک ۷۹ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۳۶۳۳۱۱ ۰۲۱ - ۲۲۰۹۷۰۸۰ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: shabhayesaarv@

«رستوران سنتی شب‌های سرو» از رستوران‌های مشهور تهران در غرب پایتخت است که فضای دلنشین و کاملا خانوادگی و غذاهای لذیذ و باکیفیت آن، طرفداران بسیاری دارد. در این رستوران هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ موسیقی زنده پاپ، سنتی و محلی اجرا می‌شود و یکی از مکان‌های مناسب برای برگزاری دورهمی، جشن تولد و مراسم ویژه است.

رستوران شبهای سرو تهران

منبع عکس: اینستاگرام shabhayesaarv، عکاس: ناشناس

در رستوران شب‌های سرو می‌توانید سینی مخصوص شب‌های سرو، انواع کباب (کوبیده زعفرانی، برگ، جوجه، شیشلیک)، باقالی‌پلو با گوشت، ماهی سالمون، انواع پیتزا، استیک، پاستا، آب‌میوه‌های طبیعی، انواع شیک، موهیتو، بستنی، شیرموز، بشقاب میوه مخصوص، انواع نوشیدنی‌های گرم، شربت، چای و دمنوش را سفارش دهید.

رستوران گیلار

  • آدرس: خیابان دزاشیب، بین خیابان رمضانی و فلاحی، پلاک ۵۰ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۷۴۱۳۹۳ ۰۲۱ -۲۲۷۴۱۰۸۲ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس سایت: gilarfood.ir
  • صفحه اینستاگرام: gilar.tehran@

در «رستوران سنتی گیلار» در خیابان دزاشیب تهران علاوه بر غذاهای ایرانی، انواع غذاهای خوشمزه و خوش‌عطر گیلانی سرو می‌شود. طراحی این رستوران به‌شکل معماری روستایی است و میهمانان را به یاد زندگی‌ ساده مردم خطه شمال می‌اندازد. هر شب در گیلار موسیقی محلی اجرا می‌شود.

رستوران سنتی گیلار تهران

منبع عکس: اینستاگرام gilar.tehran، عکاس: ناشناس

از غذاهای رستوران سنتی گیلار می‌توان به کباب مخصوص گیلار، لقمه اعلا، شیشلیک، برگ ممتاز، کباب کاردی، کباب ترش بره، جوجه زعفرانی، جوجه فسنجونی، جوجه ترش، مرغ، ماهی تنوری، ماهی سرخ‌شده و اکبر جوجه با سس انار و سبزیجات تازه اشاره کرد. این غذاها را می‌توانید به‌همراه پلو (چلو کره، زرشک پلو، کته شوید پلو، کته باقالی‌پلو و کته سبزی‌ پلو) یا به‌صورت خوراک سفارش دهید. 

خورشت‌های خوشمزه رستوران شامل قورمه‌سبزی، قیمه سیب‌زمینی، قیمه بادمجان، فسنجان با فیله و باقلا قاتوق می‌شود. انواع پیش‌غذا (بورانی اسفناج، بورانی بادمجان، سوپ جو، کشک بادمجان و میرزا قاسمی)، سیر ترشی، سالاد مخصوص گیلار، زیتون پرورده، بشقاب سبزیجات و انواع نوشیدنی نیز در منو وجود دارد.

رستوران سنتی ترمه (هتل فردوسی)

  • آدرس: میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بین‌المللی بزرگ فردوسی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۶۷۲۷۰۲۶ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۱۵:۳۰ و ۱۹ تا ۲۳

«رستوران سنتی ترمه» واقع در هتل بین‌المللی فردوسی، یکی از بهترین رستوران‌های سنتی تهران در مرکز شهر است که معماری سنتی، فضای صمیمی و غذاهای لذیذ آن محبوبیت بسیاری در میان گردشگران داخلی و خارجی دارد. در وسط رستوران حوضچه فیروزه‌ای‌رنگی به چشم می‌خورد که همواره پر از آب است. سقف قوسی‌شکل، دیوارهای آجری، کاشی‌کاری، میز و صندلی‌های چوبی و رومیزی‌های زیبای ترمه، فضای این رستوران را بسیار تماشایی و جذاب می‌کند.

رستوران ترمه هتل فردوسی تهران

منبع عکس: ferdowsihotel.com، عکاس: ناشناس

غذای رستوران ترمه به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود؛ به این معنی که با پرداخت هزینه ورودی می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، پیش‌غذا، سالاد و نوشیدنی‌های این رستوران را بچشید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. از غذاهای بوفه این رستوران می‌توان از کباب‌ها، ماهی، مرغ، گوشت ماهیچه، باقالی‌پلو، آلبالو پلو، بلدرچین، خوراک زبان، لازانیا، کشک بادمجان، سوپ و... نام برد. در رستوران سنتی ترمه هر شب به‌غیر از ایام سوگواری، می‌توانید از نوای موسیقی زنده لذت ببرید؛ در این برنامه گاهی نوازندگان معروف دف، نی و ویلون حضور می‌یابند.

رستوران سنتی عقیق بابا قدرت

  • آدرس: نیاوران، ابتدای خیابان جماران، پلاک ۱۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۸۰۲۹۰۰ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۲۳:۳۰ 
  • صفحه اینستاگرام: babaghodrat.restaurant@

«رستوران سنتی عقیق بابا قدرت» یک مجموعه پذیرایی است که با فضایی سنتی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این مجموعه دو شعبه در جماران تهران و بلوار امام رضای مشهد دارد. عقیق بابا قدرت تهران در مجاورت جم سنتر، از یک سفره‌خانه در فضای ترکیبی سنتی و مدرن و دو تالار پذیرایی مجلل برای برگزاری جشن‌ها و میهمانی‌ها تشکیل می‌شود؛ این تالارها ظرفیت ۷۵۰ نفر میهمان را دارد. طاق‌های کاشی‌کاری‌شده و شیشه‌های رنگی زیبای سفره‌‎خانه بابا قدرت، توجه هر بیننده‌ای را در نگاه اول جلب می‌کند.

رستوران سنتی عقیق بابا قدرت تهران

منبع عکس: اینستاگرام babaghodrat.restaurant، عکاس: ناشناس

در فضای سنتی رستوران عقیق بابا قدرت می‌توانید از طعم غذاهای اصیل ایرانی، دریایی، پیش‌غذا و نوشیدنی‌های طبیعی لذت ببرید. از غذاهای این رستوران می‌توان از انواع کباب‌ها (کوبیده مخصوص، جوجه‌کباب درباری، شیشلیک، برگ، سلطانی و بختیاری)، ماهیچه، گردن، زرشک پلو با مرغ درباری، ماهی قزل‌آلا، میگوی سرخ‌شده با سس تارتار، رولت گوشت و مرغ، فیله استیک با سس قارچ، سوپ، میرزا قاسمی، کشک بادمجان، انواع سالاد (فصل، شیرازی، کاردینال) و نوشیدنی نام برد. در سفره‌‎خانه بابا قدرت موسیقی زنده در روزهای آخر هفته، اعیاد و مناسبت‌های ویژه اجرا می‌شود.

کاخ رستوران آپادانا

  • آدرس: خیابان فرجام غربی، نرسیده به باقری، روبه‌روی بانک سپه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۷۷۷۳۹۴۰۰ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۴، پنجشنبه و جمعه از ساعت هشت تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: apadana.eyvan@

«کاخ رستوران آپادانا» از بهترین رستوران‌های موسیقی زنده شرق پایتخت به شمار می‌رود. در طراحی رستوران از معماری بناهای تاریخی و عناصر ایرانی الهام گرفته شده است و فضای سنتی و ظروف تزیینی قدیمی و زیبا توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.

مجسمه‌های سنگی در نمای بیرونی، با الهام از تخت جمشید و سقف گنبدی‌شکل رستوران شبیه به بازار سنتی تبریز ساخته شده است. حوض فیروزه‌ای ایرانی در طبقه اول و فرش دست‌بافت کاشان آویخته‌شده بر دیوار رستوران، چشم‌ها را خیره می‌کند؛ همچنین تزییناتی چون درب چوبی و تیر چراغ برق قدیمی، جلوه خاصی به فضای رستوران داده است.

کاخ رستوران آپادانا تهران

منبع عکس: اینستاگرام apadana.eyvan، عکاس: ناشناس

طبقه دوم رستوران آپادانا ایوان ایرانی، کافه‌ای سنتی به‌همراه یک بخش روباز است؛ فضای روباز وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی دارد و در تمام فصول برای مراسم دورهمی و جشن تولد قابل استفاده است. قلیان نیز در این طبقه سرو می‌شود. در منوی کافه انواع قهوه، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع شیک، اسموتی، بستنی و فالوده، کیک و شیرینی، تخمه و آجیل وجود دارد. موسیقی زنده سنتی و پاپ در رستوران ایوان ایرانی آپادانا هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ اجرا می‌شود. موسیقی زنده شامل هزینه ورودی است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه، می‌توانید برای صرف صبحانه‌ (صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، کروسان اسکرمبل، املت ایرانی، املت مدیترانه و سوسیس تخم‌مرغ) به رستوران آپادانا سر بزنید. انواع پیش‌غذا (میرزا قاسمی، کشک بادمجان، سوپ جو، اسپرینگ رول، سیب‌زمینی تنوری) و سالاد (فصل، فتوش، سزار و سالاد وزیر پسند با چاشنی انار) در منو وجود دارد.

در رستوران آپادانا می‌توانید انواع کباب (شیشلیک شاندیز، برگ درباری، لقمه چهارسوق و جوجه)، ماهی قزل‌‌آلا، باقالی‌پلو با گوشت ماهیچه، زرشک پلو با مرغ، قورمه‌سبزی، فسنجان، سینی مخصوص و دست قجری مخصوص آپادانا را سفارش دهید؛ غذاهایی نظیر خورش غوره بادمجان، آلبالو پلو، مسما بادمجان با مرغ، شیرین پلو با مرغ، قیمه سیب‌زمینی، قیمه نثار و لوبیا پلو طهرونی نیز به‌عنوان غذای روز سرو می‌شود.

جگر، دل و قلوه گوسفندی، بال کبابی و قارچ کبابی در منو موجود است. غذاهای فرنگی این رستوران شامل پلو میگو، فیله استیک، پنه آلفردو مرغ و گوشت، شاه‌میگو و انواع پیتزا می‌شود.

رستوران عمارت لاله

  • آدرس: خیابان کارگر شمالی، بالاتر از تقاطع بلوار کشاورز، کوچه ارجمند (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۶۹۱۲۱۴۱ ۰۲۱ - ۶۶۴۲۲۴۳۲ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: از ۱۲ تا ۱۶ و ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: laleh_restauran@

«رستوران سنتی عمارت لاله» از بهترین رستوران‌های موسیقی زنده تهران است که با طراحی سنتی، فضای صمیمی و غذاهای باکیفیت خود، طرفداران بسیاری در میان شهروندان تهرانی دارد و مکان مناسبی برای صرف غذای دورهمی و برگزاری مراسم جشن تولد به شمار می‌رود. این رستوران در بیشتر شب‌های هفته شلوغ است؛ پیشنهاد می‌شود برای صرف شام در رستوران عمارت لاله، حتما میز خود را رزرو کنید. رزرو میز هزینه‌ای ندارد. 

رستوران سنتی عمارت لاله

 منبع عکس: اینستاگرام laleh_restauran، عکاس: ناشناس

در رستوران عمارت لاله می‌توانید انواع غذاهای ایرانی نظیر سینی ممتاز (ماهیچه بره، چنچه گوسفندی، جوجه با استخوان و لقمه گوسفندی به‌همراه چلو کره و باقالی‌پلو)، سینی همایونی، سینی ویژ‌ه، سینی مخصوص، سینی عمارت، لوتی‌پلو، کاسه کباب، انواع کباب (لقمه مخصوص، لقمه نگین‌دار، شیشلیک، چنجه، جوجه، برگ، وزیری و سلطانی)، چلو ماهیچه، چلو گوشت گردن، ماهی سرخ‌شده قزل‌‌آلا یا سالمون، ماهی کبابی، بال کبابی، ته‌چین مرغ، زرشک پلو با مرغ، خورشت (قورمه‌سبزی و قیمه سیب‌زمینی) و سوپ جو را سفارش دهید.

در منو انواع سالاد (شیرازی و فصل)، ماست موسیر کوزه‌ای، ماست و خیار، زیتون پرورده، دوغ محلی، چای، شیرینی و میوه فصل وجود دارد. 

بهترین رستوران های تهران فست فود

رستوران دان‌تان | رستوران کاپیتان لانژ | رستوران سنسو | کافه رستوران سورینو | رستوران چیکن فکتوری | هات داگ مسعود | فست فود شیلا | رستوران میخوش | رستوران لوکی asp | رستوران کندیک

رستوران دان‌تان (DOWNTOWN)

  • آدرس شعبه نیاوران: خیابان پاسداران، جنوب پارک نیاوران، اطلس مال، طبقه اول (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸-۲۶۳۷۰۰۶۷ ۰۲۱
  • آدرس شعبه جردن: بلوار نسون ماندلا، بالاتر از آرش غربی، نبش بن‌بست ایرج (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۰۱۴۹۶۹ ۰۲۱ - ۲۲۰۱۲۹۴۹ ۰۲۱
  • آدرس شعبه پالادیوم: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، جنب کوچه عروضی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه همکف (GB) (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۲۹۲۰۰۱ ۰۲۱
  • آدرس شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان پنجم، سام فودهال، طبقه چهارم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳-۲۲۳۳۰۳۲۲ ۰۲۱ 
  • ساعت فعالیت:  ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: downtownplanet@

«رستوران دان‌تان» از فست‌فودهای معروف تهران است که در چند نقطه شهر شعبه دارد. منوی متنوع و کیفیت بالای غذاهای این رستوران، سبب شده است که به یکی از رستوران‌های خوب برای علاقه‌مندان فست‌فود تبدیل شود.  

رستوران دان‌تان تهران؛ شعبه جردن

منبع عکس: اینستاگرام downtownplanet، عکاس: ناشناس (شعبه جردن)

در منوی رستوران فست‌فود دان‌تان می‌توانید انواع پیش‌‌غذا (رینگز، فرایز و بوفالو وینگز)، برگر (دان‌تان برگر، میدتان برگر، آپ‌تان برگر، چیکن برگر، پیزتان برگر) و پیتزا (پپرونی، آل‌این‌وان، تورکی‌ان‌پستو) سفارش دهید. همچنین انواع سالاد (باربیکیو چیکن، کیل سزار، یونانی) و سوخاری (فیله استریپس) در منو موجود است. در کافه دان‌تان می‌توانید انواع قهوه‌های سرد و گرم، آب‌میوه‌های طبیعی، کوکی، رول دارچین، تارت شکلاتی، چیزکیک و دسر را امتحان کنید.

رستوران کاپیتان لانژ

  • آدرس: خیابان پاسداران، نبش نگارستان دهم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۸۵۱۰۱۰ ۰۲۱ - ۲۲۸۶۱۰۱۰ ۰۲۱ - ۲۲۸۷۱۰۱۰ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: از
  • آدرس سایت: captainlounge.com
  • صفحه اینستاگرام: captain.lounge@

«رستوران کاپیتان لانژ» دارای فضایی آرام و دلنشین با دکوراسیونی شیک و جذاب است. این فضا شامل دو طبقه به‌همراه یک بخش روف گاردن می‌شود. طبقه همکف به بار و رستوران اختصاص دارد و دارای چیدمانی متفاوت از انواع میز و صندلی‌ها برای سلیقه‌های متفاوت است.  کشتی بزرگ و زیبایی از سقف بسیار بلند این سالن آویخته شده است که نگاه‌ها را به‌سوی خود می‌کشاند. طبقه دوم رستوران از فضایی شیک و دنج با پنجره‌های بزرگ و زیبا تشکیل می‌شود.

رستوران کاپیتان لانژ تهران

منبع عکس: اینستاگرام captain.lounge، عکاس: ناشناس

روف گاردن کاپیتان لانژ با وجود فضای سبز، چشم‌انداز زیبا و پخش موسیقی آرامش‌بخش، طرفداران بسیاری دارد. در روف گاردن، بخشی از میزها در فضای روباز با سقف اختصاصی چتری‌شکل و بخشی دیگر در فضای سرپوشیده قرار گرفته است. بخش وی‌آی‌پی (VIP) رستوران در دو قسمت کوشک کاپیتان (فضایی با مبلمان لوکس و چشم‌انداز آکواریوم و دارای سقفی نورانی به‌شکل نقشه) و استراحتگاه کاپیتان (فضایی آرامش‌بخش با طراحی رنگ سفید) به‌صورت اختصاصی قابل رزرو است.

رستوران کاپیتان لانژ با انواع فست‌فود، غذاهای ایرانی و غذاهای بین‌المللی از میهمانان پذیرایی می‌کند. در این رستوران انواع صبحانه ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. شما می‌توانید انواع پاستا، پنینی، پیتزا و سوشی را سفارش دهید. همچنین انواع پیش‌غذا (رول، سمبوسه و سینی‌های مزه)، سالاد (سزار، جزیره و استیک) و سوپ در منو به چشم می‌خورد. منوی بار کاپیتان لانژ شامل انواع قهوه‌های گرم و سرد، اسموتی، ماکتل، میلک شیک، آب‌میوه‌های طبیعی، چای و دمنوش است.

رستوران سنسو 

  • آدرس شعبه فردوس: بلوار فردوس شرقی، خیابان رامین جنوبی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴-۴۴۰۲۰۱۰۳ ۰۲۱
  • آدرس شعبه نیاوران: خیابان باهنر، سه‌راه عمار یاسر، نبش کوچه راز (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۱۳۴۰۰۱ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۲:۳۰ 
  • صفحه اینستاگرام: senso_restaurant@

«رستوران سنسو» یا «حس خوب» از بهترین رستورا‌های فست فود تهران است که اولین شعبه خود را در بلوار فردوس تاسیس کرد و به‌واسطه منوی متنوع و حجم و کیفیت غذاها، شهرت بسیاری به‌دست ‌آورد؛ سپس شعبه‌های دیگر سنسو در نیاوران و فلکه اول تهرانپارس و یک شعبه بیرون‌بر در بلوار اندرزگو افتتاح شد. شعبه تهرانپارس پس از چند سال به فعالیت خود خاتمه داد. 

رستوران سنسو

منبع عکس: اینستاگرام senso_restaurant، عکاس: ناشناس

پیش‌غذاهای لذیذ سنسو شامل سالاد (سزار با فیله سوخاری، سزار گریل، مخصوص، چیکن و سبز)، نان سیردار، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، سوپ سبزیجات و کلم بروکلی مخصوص سنسو است. برای غذای اصلی می‌توانید فیله استیک گوشت، چیلی استیک مخصوص، چیلی مرغ مخصوص، شنیسل مرغ، بشقاب مخصوص، میگو پفکی، ماهی سالمون نروژی، شاه میگو کبابی، بشقاب دریایی، بشقاب فیله سوخاری، بشقاب سبزیجات و فیله مرغ پارمزان سفارش دهید.

پیتزاها (آمریکایی مخصوص، فیلادلفیا سرآشپز، رست بیف، سوجوک، پپرونی، مخلوط، تاکینو، گوشت و قارچ، چیکن باربیکیو، مارگاریتا و سبزیجات)، پاستاها (شف، ایسیسی، پاستا دریایی، پاستا سبزیجات، فتوچینی آلفردو، فتوچینی با سس پستو و پنه با گوشت و مرغ) و ساندویچ‌ها (هات داگ، استیک، همبرگر مخصوص، رست بیف، بیکن بیف آلفرنو، چیکن آلفرنو و چیز برگر ایتالیایی) از خوشمزه‌های رستوران سنسو است. همچنین در منوی کافه انواع قهوه‌های گرم و سرد، قهوه‌های دمی، اسموتی، ماکتیل، آب‌میوه‌های طبیعی، چای و دمنوش، شیک، کیک و دسر وجود دارد. 

کافه رستوران سورینو

  • آدرس: خیابان پیروزی، روبه‌روی خیابان پرواز (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۲۲۰۱۱ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: sorino_restaurant@

«رستوران سورینو» از بهترین رستوران‌های فست فود شرق تهران است که در ساختمانی دو طبقه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. طبقه پایین به فست‌فود و طبقه بالا به کافه اختصاص دارد. این رستوران دارای فضای مناسبی برای برگزاری جشن تولد است؛ با هماهنگی و رزرو قبلی می‌توانید از خدمات دیزاین و بادکنک‌آرایی رستوران استفاده کنید. این رستوران دارای آسانسور است.

رستوران سورینو؛ شرق تهران

منبع عکس: اینستاگرام ، عکاس: ناشناس

از خوشمره‌های رستوران سورینو می‌توان از انواع پیتزا (سورینو، چانو، پستو استیک، پپرونی، چیکن لاور، چیکن تندوری، چیکن رپ، سیسیلی، وجترین، مافیا و کواترواستاجونه)، پاستاها (شف، چیکن آلفردو، بیف آلفردو، چیکن کارانه، بیف کارانه و چیکن پستو آلفردو)، انواع برگر (فرنچ، اسموکی و سیگنچر)، استیک (ریب‌، تی بن و فیله استیک)، بیف استراگانف، چیکن استراگانف، لازانیا، چیکن پارمزان و فیله تمپورا نام برد.

انواع پیش‌غذا (سیب‌زمینی با پنیر دیپ چدار، سیب‌زمینی با سس قارچ، سیب‌زمینی تنوری و قارچ و پنیر سوخاری) و انواع نوشیدنی (کاپرینا، کرن بری اسپارکل، پیناکولادا، جانگل بری و لیموناد) در منوی سورینو وجود دارد. همچنین در کافه سورینو می‌توانید انواع قهوه‌های گرم و سرد، اسموتی، ماکتیل، آب‌میوه‌های طبیعی، بستنی، کیک و دسر سفارش دهید. 

رستوران چیکن فکتوری

  • آدرس: بزرگراه همت غرب، بلوار کاشان جنوب، انتهای خیابان هوانیروز، باملند، بلوک c، واحد F۱۳ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۰۴۴۳۰۱۵ ۰۲۱ - ۴۰۴۴۳۰۱۷ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: از ۱۲ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: chickenfactory.ir@

«رستوران چیکن فکتوری» از بهترین فست‌فودهای تهران در باملند است که غذاهایی بر پایه مرغ ارائه می‌دهد. در این رستوران علاوه بر فضای سرپوشیده سالنی، امکان صرف غذا در تراس با چشم‌اندازی زیبا از دریاچه چیتگر وجود دارد.

رستوران چیکن فکتوری باملند تهران

منبع عکس: اینستاگرام chickenfactory.ir، عکاس: ناشناس

در رستوران چیکن فکتوری می‌توانید انواع سوخاری (دوتکه، سه‌تکه و پنج‌تکه نرمال و اسپایسی، فیله استریپس نرمال و اسپایسی)، کمبو فیله استریپس (ویژه کودک)، انواع ساندویچ (مرغ با سس تندری، مرغ و بادمجان با سس مارینارا و مرغ با سس پستو) و پیتزا (فکتوری چیکن، سزار، پستو، چیکن چیلی و سبزیجات) سفارش دهید. 

در منوی چیکن فکتوری انواع پیش‌غذا (پیاز سوخاری، سیب‌زمینی سرخ‌شده و قارچ سوخاری)، سوپ مرغ و قارچ، هات وینگز (بال و کتف)، کباب‌ (مرغ یونانی با سس تزاتزیک، مرغ هالوپینو با سس چینی و مرغ تندوری با سس سوییت چیلی)، سالاد (سزار، کلم سفید، گرین و فرانسوی) و انواع نوشیدنی وجود دارد.

هات داگ مسعود 

  • آدرس شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو، روبه‌روی بلوار کاوه، پلاک ۳۸ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۶۸۹۷۶۴ ۰۲۱
  • آدرس شعبه پیروزی: خیابان پیروزی شرق به غرب، بعد از خیابان عادلی، پلاک ۵۲۵ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۳۱۰۷۵ ۰۲۱
  • آدرس شعبه نازی آباد: بزرگراه رجایی، خیابان اکبر مشهدی، پلاک ۱۱۳ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۵۰۵۵۱۳۸ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: masoudhotdog@

«هات داگ مسعود» یا «مسعود هات داگ» از رستوران‌های فست‌فود زنجیره‌ای است که شعبه‌های متعددی در تهران، شهریار و رشت دارد. شعب تهران در مناطق مجیدیه، بلوار فردوس، نازی‌ آباد، پیروزی، تهرانپارس، اندرزگو، سعادت‌آباد، یوسف آباد، نارمک و سهروردی پذیرای میهمانان است. هات‌ داگ لذیذ این رستوران، شهرت بسیاری برای آن رقم زده است. در مسعود هات داگ امکان صرف غذا به‌صورت حضوری و بیرون‌بر وجود دارد.

هات داگ مسعود تهران

منبع عکس: اینستاگرام masoudhotdog، عکاس: ناشناس

در رستوران مسعود هات داگ می‌توانید انواع ساندویچ هات داگ (ویژه مسعود، پپرونی داگ، هالوپینو هات، هات داگ تهرونی، ماشروم داگ، باربیکیو پیاز، هات داگ پنیری و بیکن پیچ) سفارش دهید. همچنین در منو ماشروم کراکف، کراکف مخصوص، بیکن کراکف، کوکتل پنیری، سیب‌زمینی سوسیس و سیب‌زمینی پنیری وجود دارد.

فست فود شیلا

  • آدرس شعبه مطهری: خیابان ولیعصر، خیابان مطهری، فتحی شقاقی، زیر برج بلورین (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۸۷۲۲۲۹۰ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس سایت: order.shilafood.net
  • صفحه اینستاگرام: shila.fastfood@

«رستوران شیلا» با ۳۹ شعبه، اولین رستوران‌ زنجیره‌ای فست فود در تهران است که به‌همت دانش‌آموختگان رشته صنایع غذایی دانشگاه تهران راه‌اندازی شد و اولین شعبه خود را در سال ۱۳۷۸ خورشیدی و در خیابان ولیعصر افتتاح کرد. از شعبه‌های این رستوران می‌توان از مطهری، تهرانپارس، نارمک، پیروزی، اکباتان فاز دو، سهروردی شمالی، کوروش، انقلاب، میدان ولیعصر و... نام برد.

رستوران شیلا در تهیه غذاهای خود از مواد اولیه تازه و مرغوب، خمیر پیتزای تازه، نان مصرفی، سس و چاشنی‌های اختصاصی و سبزیجات تازه و بهداشتی استفاده می‌کند و از سال ۱۳۹۳، تمام محصولات گوشتی این رستوران با فرمولاسیون انحصاری و نظارت متخصصان فنی و کنترل کیفی به‌صورت اختصاصی در کارخانه شیلا تهیه می‌شود. 

فست فود شیلا تهران

منبع عکس: اینستاگرام  shila.fastfood، عکاس: ناشناس

در رستوران شیلا می‌توانید انواع پیتزا (سوجوک، کویین، رست بیف، دونر استیک، پپرونی، سبزیجات، گوشت و قارچ، مرغ، مخلوط، اسپینا چیکن) را در دو اندازه ۲۳ و ۳۰ سانتی‌متری سفارش دهید؛ همچنین پیتزا فیتکس (مرغ و شوید، مخلوط و پپرونی)، انواع استرامبولی (رست بیف، گوشت و پنیر، مرغ و اسفناج پنیری، مرغ و بادمجان و ژامبون پنیری) و خاچاپوری (کلاسیک، اسفناج و گوجه) در منوی رستوران موجود است.

منوی متنوع فست فود شیلا شامل ساندویچ هات داگ (کلاسیک، مکزیکن، مرگز، گودا و رست بیف)، برگر (همبرگر، چیز برگر، گرین چیکن، فرش پیز برگر و فرش ماشروم برگر)، ساندویچ کراکف، انواع کمبو (کمبو شیلا، هپی کمبو، کمبو فیت و کمبو یامی)، سوخاری (چیکن استریپس، چیکن چیز هات پلاس، چیکن چیز ژامبو پلاس)، پیش‌غذا (آلفردو چیز فرایزر، هات داگ چیز فرایزر، سیب‌زمینی، سالاد سزار، سالاد کلم و نان سیر) و انواع نوشیدنی می‌شود.

رستوران میخوش

  • آدرس شعبه بلوار فردوس: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرقی، قبل از رامین شمالی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۰۹۰۲۰۳ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: از ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس سایت: meykhosh.ir
  • صفحه اینستاگرام: meykhosh_mfp@

«رستوران میخوش» با بیش از ۳۴ سال سابقه، هفت شعبه در نقاط مختلف تهران از جمله بلوار فردوس، یوسف آباد، شهرآرا، فرمانیه، سهروردی، تهرانپارس و سعادت‌آباد دارد. اولین شعبه میخوش در سال ۱۳۶۸ خورشیدی در بلوار فردوس افتتاح شد و استقبال مشتریان از این رستوران، به افتتاح شعب دیگر انجامید. میخوش غذاهای بسیار لذیذ و باکیفیتی سرو می‌کند و منوی متنوعی از انواع فست فود دارد. در این رستوران، برگزاری مراسم جشن تولد با هماهنگی و رزرو قبلی امکان‌پذیر است. 

رستوران میخوش؛ شعبه بلوار فردوس تهران

منبع عکس: اینستاگرام meykhosh_mfp، عکاس: ناشناس

پیتزا پرطرفدارترین غذای میخوش است و شامل پیتزا مخصوص، مخلوط، یونانی، مکزیکی، رست بیف، کالزونه، مارگاریتا، سیر و استیک، مرغ دودی و قارچ، مدیترانه، سالامی، قارچ و سوسیس، گوشت و پیاز، پپرونی و سبزیجات می‌شود. در منوی رستوران ساندویچ‌های گرم (فیله استیک با پنیر، شاتو بریان، هات داگ، رست بیف، کوکتل با پنیر، شنیسل مرغ و گریل چیز ژامبون مرغ)، ساندویچ‌های سرد (انواع ژامبون)، برگر (میخوش، دوبل، چیز برگر، رویال، آمریکایی، پستو، چوریستو و مدیترانه‌) و انواع سوخاری (مرغ سوخاری دو تکه و سه‌ تکه و فیله اسپایسی) موجود است.

در میخوش می‌توانید انواع پیش‌غذا (نان سیر، قارچ سوخاری، سیب‌زمینی سرخ‌شده، پیاز سوخاری، کراکت پنیری، چیکن وینگز و سوپ روز)، پاستا (پاستا شف، لازانیا، فتوچینی آلفردو، پنه با استیک گریل گراتینه و اسپاگتی بلونز)، خوراک (بیف استراگانف، چیکن استراگانف، استیک مرغ گریل‌شده، شنیسل مرغ پرسی، لم چاپس، تی بن استیک و استیک قزل سالمون)، سالاد (میخوش، سزار، سزار با مرغ گریل و کلم)، انواع کوکتل و نوشیدنی را سفارش دهید.

رستوران لوکی asp 

  • آدرس: خیابان شیخ بهایی، خیابان ۶۴ (آینه‌وند)، مجتمع آ.اس.پ، پلاک ۵۲ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۸۲۱۳۱۶۳ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: lowkey.asp@

«رستوران لوکی» از فست‌ فودهای معروف تهران در مجتمع مسکونی آ.اس.پ است که با وجود منوی متنوع و سس‌های لذیذ، محبوبیت زیادی در میان طرفداران فست فود دارد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه، فضای صمیمی، مدیریت حرفه‌ای و کارکنان مجرب، از مزایای این رستوران به شمار می‌رود. در لوکی، می‌توانید یکی از بهترین سوخاری‌های پایتخت را امتحان کنید.

رستوران لوکی asp

 منبع عکس: اینستاگرام lowkey.asp، عکاس: ناشناس

در رستوران لوکی asp، می‌توانید انواع سوخاری‌ (فیله استریپس و شنیسل لوکی)، برگرهای گوشت (ترپ برگر، لوتوس برگر، پیل برگر و چیز برگر)، چیکن برگر (وینچستر برگر، پنکیک، دنویل برگر، هارلن برگر و لوکی برگر) و انواع هات داگ (مد داگ، مک داگ، بیف داگ و چیزی داگ) را سفارش دهید. فیله سوخاری از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران است؛ گزینه‌ای که با یک بار امتحان، متوجه تفاوت چشمگیر آن با سایر سوخاری‌ها خواهید شد.

در رستوران لوکی، انواع پیش‌غذا (کریسپی فرایز، ناچوز، ساسج فرایزر، چیکن فرایز، بیف فرایز، کیلر وینگز + بلوچیز، گوا چیکن + بلوچیز، ناتورا چیکن و اسموکی وینگز)، سالاد (ماماسیتا و دلچه) و سس‌های لذیذ (پنیر، خردل عسل، دیپ بلوچیز، لوکی باربیکیو، پریماورا، چیلی تای، چیلی و آیولی) را امتحان کنید. همچنین انواع شیک (لوتوس، اوریو، پینات و وانیلا) و انواع نوشیدنی (جینجر هد، پینک پنتر، رد روم، های کی، ساورکلاب، بلک موهیتو، آب‌میوه طبیعی، موهیتو و لیموناد) در منوی رستوران موجود است.

رستوران کندیک

  • آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خیابان امیری طائمه، پلاک ۳۵ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۷۷۷۳۶۷۰۰ ۰۲۱ - ۷۷۷۳۵۵۴۰ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: kandik_official@

«رستوران کندیک» از معروف‌ترین فست فودهای شرق تهران است که در دو فضای سرپوشیده سالنی و فضای روباز از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران با وجود غذاهای لذیذ و باکیفیت، طرفداران بسیاری در میان شهروندان به‌ویژه اهالی شرق پایتخت دارد. کندیک در بیشتر روزهای هفته شلوغ است؛ از این‌رو، برای صرف غذا در آن ممکن است کمی معطل شوید.

رستوران کندیک تهرانپارس

منبع عکس: اینستاگرام kandik_official، عکاس: ناشناس

در رستوران کندیک می‌توانید انواع پیتزا ایتالیایی (چیکن باربیکیو، پپرونی، مارینو، کاپری، سیر و استیک، دونی، مارگاریتا، تاچینو، تکس مکس و رست بیف)، لازانیا و پاستا پنه مرغ، مرغ سوخاری دو تکه و سه تکه، فیله استریپس پنج تکه، بنیتا (غذای رژیمی)، برگرها (فلیمر،  زینگر، سوپریوم، مگا، مگا زینگر، بیگ دولوکس، ماشروم  و اسپایسی) و ساندویچ هات‌داگ سفارش دهید. 

در منوی کندیک، انواع پیش‌غذا (بال و کتف سوخاری، نان سیر، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، قارچ سوخاری، چیز فرایز و سالاد سزار با مرغ سوخاری و گریل) و انواع نوشیدنی موجود است.

بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب

رستوران شرف‌الاسلامی | رستوران مسلم | رستوران هانی

رستوران شرف‌الاسلامی

  • آدرس شعبه یک : خیابان ۱۵ خرداد، بازار بزرگ تهران، بازار بزازها، جلو خان غربی، جنب مسجد امام (مشاهده روی نقشه)
  • آدرس شعبه دو: خیابان ۱۵ خرداد، سبزه میدان، پلاک ۸۰۶ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۵۶۱۸۴۲۷ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵:۵۵

رستوران شرف‌الاسلامی از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران است که در سال ۱۳۱۷ خورشیدی توسط حاج علی شرف‌الاسلامی در دل بازار بزرگ تهران افتتاح شد. شعبه دوم این رستوران چندسالی است که در سبزه میدان بازار فعالیت خود را آغاز کرده است. هر دو شعبه به‌صورت حضوری و بیرون‌بر فعالیت می‌کنند.

رستوران شرف‌الاسلامی؛ بازار بزرگ تهران

منبع عکس:balad.ir، عکاس: ناشناس

رستوران شرف‌الاسلامی تنها در وعده ناهار از میهمانان خود پذیرایی می‌کند و در آن می‌توانید انواع کباب‌ها (شیشلیک، کوبیده، کوبیده ممتاز کاردی، لقمه نگین‌دار، جوجه‌کباب، برگ و سلطانی)، باقالی پلو با مرغ، ماهیچه گوسفندی و گردن گوسفندی، ته‌چین با گوشت ماهیچه، ته‌چین مرغ ویژه، زرشک پلو با مرغ، خورشت قیمه و خورشت قورمه سبزی (روزهای یکشنبه و سه‌شنبه) را سفارش دهید. ته‌چین شرف‌الاسلامی از غذاهای معروف و محبوب این رستوران است.

رستوران شرف‌الاسلامی با حفظ کیفیت، اصالت و لذت غذاها، طرفداران بسیاری در میان بازاری‌ها، گردشگران و اهالی تهران دارد؛ مشتریانی که می‌دانند برای پیداکردن میز خالی کمی معطل می‌شوند. کارکنان این رستوران بسیار باتجربه و خوش‌برخورد هستند و سفارش مشتریان را در اسرع وقت آماده می‌کنند. قیمت غذاهای شرف‌الاسلامی به نسبت کیفیت و حجم غذاها بسیار مناسب است.

رستوران مسلم 

  • آدرس: خیابان ۱۵ خرداد، نبش ضلع غربی سبزه میدان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶-۵۵۸۹۹۸۳۴ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت رستوران: ۱۱ تا ۱۸
  • ساعت فعالیت بخش آش و حلیم: ۶:۳۰ تا ۲۱
  • آدرس سایت: moslemrestaurant.ir

«رستوران مسلم» از رستوران‌های قدیمی تهران است که با وجود غذاهای باکیفیت و لذیذ و سرویس‌دهی مناسب، طرفداران خاصی در میان اهالی بازار و گردشگران دارد. تمام مواد اولیه این رستوران کاملا تازه و به‌روز و گوشت‌های مصرفی از کشتار روز تهیه می‌شود. خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین غذای این رستوران، ته‌چین است که به‌همراه بادمجان، کرفس و کلم‌ بروکلی سرو می‌شود.

رستوران مسلم؛ سبزه میدان تهران

منبع عکس: google maps، عکاس: Ardalan Adl

در رستوران مسلم، انواع کباب‌ها (کوبیده، کوبیده کاردی، شیشلیک، ، بختیاری، سلطانی و برگ)، باقالی‌پلو با مرغ، ماهیچه و گردن، ته‌چین با گردن گوسفندی، ته‌چین ویژه با مرغ، زرشک پلو با مرغ، شیرین پلو با مرغ، آلبالو پلو با مرغ، سبزی پلو با ماهی قزل‌آلا، خورشت غوره بادمجان، خورشت قورمه سبزی (روزهای فرد) و خورشت قیمه (روزهای زوج) سرو می‌شود.

در رستوران مسلم بخشی به نام آش و حلیم وجود دارد که در آن می‌توانید آش رشته، آش شله قلمکار، حلیم، شله زرد، کشک بادمجان، میرزاقاسمی، دلمه و کوفته سفارش دهید.

رستوران هانی 

  • آدرس: خیابان ری، ضلع شمال غربی میدان قیام (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۴۵۷ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: از ۹ تا ۱۶:۳۰ و ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس سایت: hanifoods.com@

«رستوران هانی» در سال ۱۳۵۶ خورشیدی توسط حاج اکبر کبریتچی، در میدان قیام تهران فعالیت خود را آغاز کرد و با استقبال روزافزون مردم، شعب جدید آن در تهران افتتاح شد. این رستوران با توجه به نیاز افراد به تغذیه سالم و با الهام از ذائقه سنتی و خانگی ایرانی، به تولید و عرضه غذاهای نیمه‌آماده به‌صورت بسته‌بندی‌ اقدام کرد و با حدود نیم قرن تجربه در طبخ غذاهای اصیل ایرانی به یکی از بهترین برندهای معتبر در این زمینه تبدیل شد.

رستوران‌ هانی با وجود کیفیت مطلوب غذاها و کارکنان مجرب و کارآزموده از بهترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود و غذاهای آن، از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار است. 

رستوران هانی؛ شعبه میدان قیام تهران

منبع عکس: hanifoods.com، عکاس: ناشناس (شعبه میدان قیام)

رستوران هانی در مناطق مختلف تهران از جمله میدان قیام، اندرزگو، میرداماد، بازار موبایل، بازار مبل، هایپر استار، ایران مال و قیام دشت فعالیت دارد. از غذاهای این رستوران می‌توان از چلوکباب‌ها (وزیری، سلطانی، برگ، لقمه و جوجه) و چلو خورشت‌ها (قیمه سیب‌زمینی، قیمه بادمجان، قورمه سبزی، فسنجان با مرغ و گوشت و غوره بادمجان با مرغ و گوشت) نام برد.

در هانی می‌توانید زرشک پلو با مرغ، ته‌چین پلو با مرغ، شیرین پلو با مرغ و گوشت، آلبالو پلو با مرغ و گوشت بره، باقالی پلو با مرغ و گوشت بره، لوبیا پلو با گوشت، حلیم بادمجان، کوفته تبریزی، سوپ روز، ترشی، سالاد و نوشیدنی سفارش دهید. 

رستوران ایتالیایی سنسو تهران

منبع عکس: اینستاگرام senso_restaurant، عکاس: ناشناس

تجربه صرف غذا یا برگزاری جشن تولد در بهترین رستوران‌های تهران را با ما و دیگر همراهان کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب کدامند؟

رستوران شرف‌الاسلامی، رستوران مسلم و رستوران هانی 

بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده کدامند؟

رستوران عالی قاپو، رستوران شب‌های سرو، کاخ رستوران آپادانا و رستوران عمارت لاله

بهترین رستوران‌ های تهران فست فود کدامند؟

رستوران دان تان، رستوران سنسو، رستوران چیکن فکتوری، رستوران های زنجیره‌ای شیلا و رستوران میخوش

منبع عکس کاور: اینستاگرام  lidomapalace، عکاس: ناشناس (کاخ رستوران لیدوما)

مشاهده این خبر در سایت مرجع