ملوان – خاتون؛ نزدیک‌تر از رگ گردن؛/ مهم‌ترین دوئل هفته به نفع انزلی‌چی‌ها

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 567136 3 ماه قبل 84

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر زنان، امروز با برگزاری دو مسابقه پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقه، ملوان و شهرداری سیرجان به مصاف هم رفتند. تیم‌های مدعی جدول رده‌بندی که پیش از این مسابقه هر دو تیم با 22 امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی فاصله داشتند.

اختلاف یک امتیازی این دو تیم با صدر جدول، حساسیت‌های این مسابقه را دو چندان کرده بود. دیدار رفت در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان برگزار شده بود و در آن مسابقه ملوان با تک گل شبنم بهشت موفق به شکست شهرداری سیرجان شد. این شکست، تنها باخت سیرجانی‌ها در طول نیم فصل نخست به شمار می‌رفت.

1986099

شکست در دیدار رفت باعث شده بود که شاگردان مریم ایراندوست در تیم سیرجانی به دنبال انتقام در دیدار برگشت باشند و با انگیزه‌های بسیار در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف ملوان بروند. اتفاقا گل اول این مسابقه را نیز سیرجانی‌ها وارد دروازه ملوان کردند اما در ادامه دو گل محدثه زلفی و افسانه چترنور در دقایق 65 و 77، باعث برتری انزلی‌چی‌ها در این مسابقه شد.

ملوان با کسب این پیروزی 25 امتیازی شد و با توجه به برتری 3 بر صفر خاتون در دیدار همزمان مقابل کانی کردستان، کماکان با اختلاف یک امتیاز کمتر نسبت به خاتون در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار خواهد داشت. شهرداری سیرجان هم 22 امتیازی باقی ماند. حالا رسیدن به صدر جدول برای این تیم بیش از پیش دشوار شده است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع