مهرداد محمدی به حقش نرسید/ به محرم نوید کیا در فوتبال ایران ظلم شد

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 588867 1 هفته قبل 58

به بهانه گلزنی و اوج گرفتن دوباره مهرداد محمدی در استقلال، با مربی سابق او یعنی فرهاد کاظمی همکلام شدیم. کسی که در راه‌آهن مربی برادران مهرداد و میلاد محمدی بود و نقش بسیاری در رشد و شکوفایی آنها داشت. حرف های تازه کاظمی را در ادامه می خوانید:

مهرداد محمدی دوباره خوش درخشید آقافرهاد؟
بله، خیلی خوشحال شدم. او در این فوتبال به حقش نرسید چون استعداد زیادی دارد. کاش یک سال دیگر با من کار می‌کرد. مهرداد تا یک جایی پیشرفت خوبی داشت اما بعداً متوقف شد. جواد نکونام هم این روزها به خوبی از او بازی می‌گیرد اما توانایی‌های محمدی خیلی بیشتر از این‌هاست و امیدوارم بتواند در جام جهانی برای تیم‌ملی بازی کند.

شاگرد قدیمی شما یعنی محرم نویدکیا هم این روزها در مس رفسنجان نتایج خیلی خوبی می‌گیرد.
بابت این مسئله خیلی خوشحالم. محرم باهوش و باشخصیت است. یک مربی صادق که البته به او ظلم شد. محرم می‌توانست سال‌ها مربی سپاهان باشد ولی خوشبختانه توانایی‌های خود را این روزها در رفسنجان نشان می‌دهد. فوتبال ایران شاید ۱۰ مربی جوان داشته باشد اما فقط یکی، دو نفر مثل نویدکیا آینده خوبی دارند.

مشکل سپاهان را کجا می‌بینید؟
به نظر من در سپاهان بیش از حد به مورایس اختیار دادند و همین مسئله تیم را نابود کرد. سپاهان تیمی خوب و دوست‌داشتنی است و من شخصاً وقتی می‌بینم مورایس جلوی ۶۰ هزار تماشاگر سپاهانی دفاع می‌کند، ناراحت می‌شوم.

نبرد قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
اولاً خیلی بد شد که سپاهان و تراکتور از کورس خارج شدند. این اتفاق خوبی نبود و جذابیت لیگ را کم کرد اما در نهایت تیمی قهرمان می‌شود که حرفه‌ای‌تر باشد و کمتر اشتباه کند. در ۶ هفته پایانی استفاده از فرصت‌ها هم بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع