مهلت ثبت نام لاتاری 2024

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 250547 1 سال قبل 373

 

مهلت ثبت نام لاتاری 2024مهلت ثبت نام لاتاری 2024

قرعه کشی بزرگ لاتاری ( Lottery )، یکی از ساده ترین راه ها برای مهاجرت کردن به آمریکا می باشد که تمامی افراد می توانند در این امر شانسی شرکت کرده و با توجه به شرایط آن و زمان ثبت نام، نام نویسی نموده و بخت خود را برای برنده شدن در این قرعه کشی بیازمایند. زمان ثبت نام در قرعه کشی لاتاری 2024 که از طریق سایت ثبت نام لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov اطلاع رسانی می شود، در همان سایت نیز، نام نویسی صورت می پذیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با زمان ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۴، مهلت ثبت نام لاتاری سال 2024 اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

تاریخ قرعه کشی بزرگ لاتاری ( Lottery ) از اوایل اکتبر 2022 تا نوامبر 2022 یعنی اواسط مهرماه 1401 شروع شده و تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت.

زمان ثبت نام قرعه کشی لاتاری 2024

کشور آمریکا هرساله با هدف آن که شهروندان جدیدی از نژاد های مختلف را در کشور خود داشته باشد اقدام به برگزاری قرعه کشی لاتاری می کند. ثبت نام در لاتاری 2023 یا همان دوره ورود برای برنامه ویزای تنوع DV-2023 از اواسط مهرماه آغاز شده و تا آبان 1400 فرصت بوده است و هم اکنون سایت بسته شده و درحال حاضر ورودی پذیرفته نمی شود. اما زمان ثبت نام قرعه کشی لاتاری 2024 بهترین فرصت ثبت نام لاتاری و دریافت گرین کارت می باشد که از اوایل اکتبر 2022 تا نوامبر 2022 یعنی اواسط مهرماه 1401 شروع شده و تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت. این فرایند بسیار ساده بوده و متقاضیان می بایست در زمان مشخص، مدارک لازم که توسط اداره مهاجرت آمریکا خواسته شده است را تکمیل کرده و نسبت به کامل نمودن فرم ثبت نام به سایت اصلی لاتاری به آدرس dvprogram.state.gov مراجعه نمایند. از بین شرکت کنندگان بی شماری که در این قرعه کشی مذکور شرکت کرده اند، قرعه کشی شده و پس از برنده شدن در آن می توانند مجوز اقامت همیشگی و شهروند بودن در آمریکا را داشته باشند.

مهلت ثبت نام قرعه کشی لاتاری 2024

افرادی که می خواهند در قرعه کشی لاتاری شرکت کنند لازم است که در مهلت مشخصی که به آنان داده شده است مدارک خود را ارسال نمایند که معمولا این فرصت 33 روزه می باشد. زمان ثبت نام در این بخت آزمایی در سال 2024، مهلت آن برای داوطلبان و اعلام اسامی کشور هایی که افراد آن می توانند در قرعه کشی شرکت نمایند، توسط اداره مهاجرت آمریکا در سایت مخصوص به خود اطلاع رسانی می شود.

نحوه ثبت نام در قرعه کشی لاتاری 2024

  •  ثبت نام در لاتاری 2024 در سایت اصلی خود به نشانی dvprogram.state.gov و به زبان انگلیسی می باشد. بنابراین می بایست نسبت به آن تسلط داشته و اطلاعات خود را به زبان انگلیسی در فرم مربوطه وارد کنید.
  •  حداقل مدرک دیپلم و یا دو سال سابقه کار تخصصی
  •  عکس مخصوص لاتاری (فرمت عکس شما باید مطابق با فرم خواسته شده در ثبت نام لاتاری باشد.)
  • درصورتی که اطلاعات وارد شده صحیح نباشد،برای شما خطایی نشان داده نمی شود و اطلاعات به همان شکل پس از انتخاب گزینه ثبت، نهایی شده و شما قادر به ویرایش اطلاعات نخواهید بود.

داوطلبان می بایست به این نکته توجه نمایند که هر فرد باید دارای پاسپورت معتبر بوده و فقط یک بار می تواند در هر دوره قرعه کشی ثبت نام کند به همین دلیل لازم است که متقاضیان نسبت به ارسال صحیح مدارک خود در زمان مقرر دقت کافی داشته باشند زیرا در صورت عدم هماهنگی میان مدارک ارسال شده و مدارک اصلی، در صورت برنده شدن، نتیجه آن باطل شده و شخص نمی تواند گرین کارت را دریافت کند. کسانی که می خواهند نسبت به اعلام نتایج لاتاری اطلاعات کسب نمایند نیاز است که به سایت لاتاری مراجعه نموده و گزینه “Check Status” را انتخاب نمایند.

سوالات متداول

1- زمان ثبت نام لاتاری در چه تاریخی است؟

تاریخ قرعه کشی لاتاری از اوایل اکتبر 2022 تا نوامبر 2022 یعنی اواسط مهرماه 1401 شروع شده و تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت.

2- مهلت ثبت نام لاتاری تا چه زمانی می باشد؟

افرادی که می خواهند در قرعه کشی لاتاری شرکت کنند لازم است که در مهلت مشخصی که به آنان داده شده است مدارک خود را ارسال نمایند که معمولا این فرصت 33 روزه می باشد.

3- در زمان ثبت نام قرعه کشی لاتاری به چه نکاتی باید توجه نمود؟

هر فرد باید دارای پاسپورت معتبر بوده و فقط یک بار می تواند در هر دوره قرعه کشی ثبت نام کند به همین دلیل نسبت به ارسال صحیح مدارک خود در زمان مقرر دقت کافی داشته باشید.

سوالات خود را با ما درمیان بگذارید.

مشاهده این خبر در سایت مرجع