موجی از محصولات جدید انویدیا در راه است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 250315 1 سال قبل 221

به گزارش techpowerup، شرکت انویدیا امروز گزارش مالی خود برای سه ماهه اول منتهی به 1 می 2022 را اعلام کرد، که برابر رقم 8.29 میلیارد دلار بیان شده که به لطف بخش مرکز داده و بازی 46 درصد نسبت به سال گذشته و 8 درصد نسبت به سه ماهه قبل رشد داشته است. درآمد GAAP به ازای هر سهم برای سه ماهه 0.64 دلار بود که 16 درصد نسبت به سال قبل و 46 درصد نسبت به سه ماهه قبل کاهش داشته که با دلی تأثیر قوانین مالیاتی بر این درآمد این شرکت است. اما نکته مهم در این بین تاکید مدیرعامل انویدیا بر عرضه گروهی از محصولات جدید در چند ماه پیش رو است. محصولات جدید انویدیا

  • کامپیوتکس 2022: جزئیات جدید از اولین CPU انویدیا و پلتفرم های جدید سرور

انویدیا همچنان در حال بزرگ تر شدن

جنسن هوانگ، بنیانگذار و مدیر عامل انویدیا در این مورد گفت:

«ما نتایج بی‌سابقه‌ای را در مرکز داده و بازی در پس زمینه یک محیط چالش برانگیز کلان ارائه کردیم. “اثربخشی یادگیری عمیق برای خودکارسازی هوشمندی، شرکت‌ها را در سراسر صنایع به سمت استفاده از انویدیای برای محاسبات هوش مصنوعی سوق می‌دهد. مرکز داده به بزرگترین پلتفرم ما تبدیل شده است، حتی زمانی که Gaming به یک چهارم رکورد دست یافت. ما در حال آماده شدن برای بزرگترین موج محصولات جدید در تاریخ انویدیا با پردازنده‌های جدید GPU، CPU، DPU و روباتیک در نیمه دوم هستیم. تراشه‌ها و سیستم‌های جدید ما تا حد زیادی هوش مصنوعی، گرافیک، Omniverse، خودروهای بدون راننده و رباتیک و همچنین صنایع بسیاری که این فناوری‌ها بر آن تأثیر می‌گذارند.

انویدیا در بهترین شرایط مالی خود قرار دارد

در سه ماهه اول سال مالی 2023، انویدیا 2.10 میلیارد دلار خرید مجدد سهام و سود نقدی را به سهامداران بازگرداند. در 23 می 2022، هیئت مدیره برنامه بازخرید سهام شرکت را برای بازخرید سهام عادی تا دسامبر 2023 تا سقف 15 میلیارد دلار افزایش داد و تمدید کرد. انویدیا سود نقدی سه ماهه بعدی خود را به مبلغ 0.04 دلار به ازای هر سهم در تاریخ 1 ژوئیه 2022 به همه سهامداران سابقه دار در تاریخ 9 ژوئن 2022 پرداخت خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • انویدیا شتاب دهنده گرافیکی A100 PCIe با خنک کننده مایع را معرفی کرد
  • آگهی شغلی جدید انویدیا و اشاره به جانشین بعدی نینتندو سوییچ
  • جزئیات فاش شده از تراشه گرافیکی انویدیا Ada Lovelace AD102
  • جریمه 5.5 میلیون دلاری انویدیا به دلیل پنهان کردن فروش GPU به ماینرها
مشاهده این خبر در سایت مرجع