ناراحتی پپ: این مسخره‌بازی است، بسکتبالی کار کنید!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 520226 8 ماه قبل 121

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر انگلیس در فصل جدید قرار است روشی مشابه محاسبه زمان تلف شده در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را در پیش بگیرد.

منچسترسیتی در جریان دیدار برابر آرسنال در سوپرجام انگلیس با این قانون جدید روبرو شد و همین قانون باعث شد که وقت تلف شده تا 100 دقیقه ادامه پیدا کند و آنها گل مساوی را دریافت کنند و در نهایت جام قهرمانی را از دست بدهند. 

گواردیولا در آستانه آغاز رقابت‌های فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس در این باره گفت: «اگر می‌خواهید زمان بازی را کنترل کنید، این کار را مثل بسکتبال انجام دهید. زمان را متوقف کنید. چرا هر بازی باید هشت دقیقه بیشتر باشد، نه 12 یا چهار دقیقه؟ ما قرار است 105 یا 110 دقیقه در هر بازی در میدان حاضر باشیم. اما اگر آنها 10 دقیقه وقت اضافه هم بازی کنند، باز هم وقت تلف خواهد شد. 

1906460

من از بازیکنانم دفاع خواهم کرد. وقتی من به تعطیلات برگزاری دیدارهای ملی می‌روم، بازیکنانم راهی اردوی تیم ملی می‌شوند. آنها باید 60 یا 70 بازی انجام دهند و فقط دو یا سه هفته تعطیلی ندارند. این به هیچ عنوان کافی نیست. 

این وضعیت چیزی را عوض نمی‌کند، فقط آن را بدتر خواهد کرد. بسیاری از بازیکنان به دنبال تعطیلات بیشتر هستند، اما این در توان من نیست. ما باید راهی تور آسیا می‌شدیم و باشگاه به چنین شرایطی نیاز دارد تا بتواند پول دستمزد ما را پرداخت کند. این وضعیت واقعا درست نیست و باید تمام شود.»

مشاهده این خبر در سایت مرجع