نسخه PC بازی God of War Ragnarok به‌زودی معرفی خواهد شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590844 1 هفته قبل 148

به نظر می‌رسد شرکت «سونی» (Sony) قصد دارد در رویداد بعدی PlayStation Showcase، از نسخه PC بازی God of War Ragnarok نیز رونمایی کند. این بازی در سال 2022 به صورت انحصاری برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر شده بود.

به نقل از افشاگر برجسته bilbill_kun، کاربران احتمالاً در این ماه با معرفی نسخه کامپیوتر بازی God of War Ragnarok همراه می‌شوند. شرکت Sony اخیراً گزارش داده بود که رویداد بعدی PlayStation Showcase در ماه می (May) برگزار می‌شود و عناوینی مانند ریمیک Silent Hill 2 در این مراسم حضور دارند.

بازی God of War Ragnarok در نوامبر 2022 برای کنسول‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4) و «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) عرضه شد. سونی ادعا کرد که این بازی در هفته اول انتشار خود به فروش 5.1 میلیون نسخه دست یافته و در طی ده هفته، فروش آن به رقم 11 میلیون نسخه رسیده است. اتفاقی که باعث شد «خدای جنگ رگناروک» به سریع‌ترین بازی پرفروش تاریخ PlayStation تبدیل شود.

نسخه PC بازی God of War Ragnarok

زمان رونمایی از نسخه PC بازی God of War Ragnarok؛ فروش بی‌نظیر آخرین قسمت خدای جنگ

گفتنی است تا نوامبر سال 2023، فروش بازی مذکور به عدد 15 میلیون نسخه در تمامی پلتفرم‌ها رسیده است. بازی God of War Ragnarok مورد استقبال شدید منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و نامزد جوایز مختلف از جمله بهترین بازی سال شد. استودیو «سانتامونیکا» (Santa Monica) در دسامبر سال گذشته، بسته‌الحاقی رایگانی تحت نام Valhalla را برای این بازی منتشر کرد.

این DLC به عنوان تکمیل‌کننده خط داستانی بازی اصلی تلقی می‌شود و یک حالت روگ‌لایک جدید را معرفی می‌کند که روایت‌گر سفر کاملاً شخصی و احساسی «کریتوس» (Kratos) است. نظر شما درباره معرفی نسخه PC بازی God of War Ragnarok چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • شرکت Xbox یک فروشگاه بازی‌های موبایل در ماه جولای راه‌اندازی می‌کند
  • احتمال عرضه بازی Hellblade 2 برای کنسول PS5 وجود دارد
مشاهده این خبر در سایت مرجع