نسخه PC بازی Skate راهی پلتفرم استیم می‌شود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 567960 3 ماه قبل 133

شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) اخیراً فاش کرد احیای فرانچایز «اسکیت» (Skate)، علاوه بر انتشار روی پلتفرم EA Play و کنسول‌ها، به فروشگاه استیم نیز خواهد آمد. برای مطالعه ادامه خبر بازی Skate همراه ما باشید.

سازندگان بازی Skate در پیامی ویدیویی که در رسانه «توییتر» (Twitter) منتشر کردند، به سوال یکی از کاربران پیرامون عرضه نسخه PC بازی مذکور روی پلتفرم Steam پاسخ «بله» دادند. استودیو Full Circle تاکنون به بازیکنان اجازه داده تا نسخه آزمایشی Skate را از طریق پلی‌تست‌های مختلف که منحصرا در اپلیکیشن EA در دسترس بود، امتحان کنند. این عنوان در زمان نگارش حتی یک صفحه اختصاصی در استیم ندارد.

نسخه PC بازی Skate

تاریخ عرضه نسخه PC بازی ورزشی Skate

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد بازی هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد، در حال حاضر مشخص نیست که استودیو Full Circle چه زمانی نسخه آزمایشی آلفا یا بتا را منتشر خواهد کرد تا بازیکنان بیشتری را برای امتحان کردن این بازی دعوت نماید.

با این حال، در این مدت، استودیو سازنده ویدیوهایی را منتشر کرده که به‌روزرسانی‌های Skate را به نمایش می‌گذارد. یکی از این ویدئوها که در ژوئن 2023 منتشر شد، برخی از اجرای ترفندها را به نمایش می‌گذاشت. بر اساس گزارش درآمد سه ماهه از می 2023، نزدیک‌ترین بازه انتشار بازی Skate پس از آوریل سال 2024 خواهد بود.

سری Skate یکی از پرطرفدارترین عناوین ورزشی شرکت Electronic Arts محسوب می‌شود. آخرین نسخه از این سری عنوان Skate 3 بوده است که در سال 2010 برای کنسول‌های «پلی استیشن 3» (PlayStation 3) و «ایکس باکس 360» (Xbox 360) منتشر شد. این بازی مورد استقبال منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و شرکت EA به دلیل افزایش تقاضای بازیکنان، سرورهای بازی Skate 3 را در سال 2019 به طور مجدد راه‌اندازی کرد.

  • گزارش: 95 درصد استودیوها در حال ساخت بازی‌های لایو سرویس هستند
  • کاترین اوهارا به تیم بازیگری فصل دوم سریال The Last of Us پیوست
مشاهده این خبر در سایت مرجع