نسخه استیم بازی Ghost of Tsushima نیازی به حساب کاربری PSN نخواهد داشت

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590504 1 هفته قبل 110

استودیو «ساکر پانج پروداکشنز» (Sucker Punch Productions) اعلام کرد که نسخه «استیم» (Steam) بازی «روح شوشیما» (Ghost of Tsushima) نیازی به حساب کاربری PSN نخواهد داشت. داشتن حساب کاربری PSN تنها برای بازی‌های چندنفره لازم است و خوشبختانه بازی Ghost of Tsushima یک اثر کاملاً تک‌نفره است.

به دنبال انتقادات گسترده کاربران از اقدام شرکت «سونی» (Sony) مبنی بر ساختن حساب کاربری PSN برای اجرای بازی Helldivers 2، استودیو Sucker Punch Productions در پُست توییتری خاطرنشان کرد که نسخه «استیم» بازی Ghost of Tsushima نیازی به حساب PSN نخواهد داشت.

این استودیو در پلتفرم اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد که بازیکنان برای تجربه بخش داستانی و تک‌نفره بازی نیازی به داشتن حساب کاربری PSN (شبکه پلی استیشن) ندارند؛ اما افرادی که قصد تجربه آنلاین و چند‌‌نفره حالت Legends یا استفاده از رابط جدید پلی استیشن را دارند، باید به شبکه مذکور متصل شوند. باتوجه‌به اینکه حالت لجندز به‌صورت کراس‌-پلی (Cross-Play) قابل‌تجربه است، این موضوع دور از ذهن نبود.

نسخه استیم بازی Ghost of Tsushima

تاریخ انتشار نسخه استیم بازی Ghost of Tsushima

همان‌طور که بالا گفتیم، شرکت Sony با اجباری‌کردن حساب کاربری PSN برای اجرای بازی Helldivers 2، خشم شدید کاربران «استیم» را برانگیخت. همچنین به دلیل عدم پشتیبانی ویژگی PSN روی پلتفرم Steam، سونی بازی مذکور را در بیش از 150 کشور غیرفعال کرد. اما اکنون این شرکت واکنش‌های خشمگین کاربران را شنیده و از تصمیم خود کوتاه آمده است.

«سونی» در بیانیه‌ای اذعان کرد: «طرفداران هل‌دایورز، واکنش‌های شما درباره لزوم اتصال حساب پلی استیشن برای تجربه بازی در کامپیوتر را دریافت کردیم. این تصمیم اجرایی نخواهد شد». بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ 27 اردیبهشت (16 می) روی پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه خواهد شد. نظر شما درباره اقدام اخیر «سونی» برای لزوم اتصال به حساب PSN برای انجام بازی Helldivers 2 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • تریلر گیم پلی شخصیت Homelander در بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد
  • روزهای بد برای بازی Helldivers 2؛ انتقاد گسترده کاربران استیم از محصول شرکت سونی!
مشاهده این خبر در سایت مرجع