نسخه‌های فیزیکی بازی‌های Resident Evil برای PS5 در یک فروشگاه دیده شدند

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589042 1 هفته قبل 147

کاربران اخیراً شاهد نسخه‌های فیزیکی بازی‌های Resident Evil 2، Resident Evil 3 و Resident Evil 7 برای کنسول PS5 در یک فروشگاه رومانیایی بوده‌اند. احتمالاً این نسخه‌های فیزیکی در صورت انتشار، شامل بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های مختلف هر یک از عناوین باشد.

احتمالاً می‌دانید که دارندگان کنسول PS5 برای انجام عناوین «رزیدنت اویل 2» (Resident Evil 2)، «رزیدنت اویل 3» (Resident Evil 3) و «رزیدنت اویل 7» (Resident Evil 7) باید آپدیتی روی کنسول خود نصب نمایند. این آپدیت‌ها تنها به صورت دیجیتالی قابل دسترس هستند؛ اما اکنون به نظر می‌رسد شرکت «کپکام» (Capcom) به دنبال عرضه نسخه‌های فیزیکی و بومی بازی‌های فوق‌الذکر روی کنسول PS5 است.

به‌تازگی گزارشی منتشر شده که فروشگاه رومانیایی jucurinoi.ro نسخه‌های فیزیکی هر یک از بازی‌ها را برای PS5 به فروش گذاشته است. البته این فهرست مدتی بعد از روی صفحه فروشگاه حذف شد؛ اما کاربر RinoTheBouncer توانست از آن فهرست اسکرین شات بگیرد.

نسخه‌های فیزیکی Resident Evil برای PS5 نسخه‌های فیزیکی Resident Evil برای PS5_2

این فهرست هنوز بدین معنا نیست که شرکت Capcom تاییدیه رسمی برای عرضه نسخه‌های بومی بازی‌های Resident Evil 2,3,7 برای کنسول نسل نهمی «سونی» (Sony) صادر کرده باشد؛ بنابراین، ما امیدوار هستیم که در صورت صحت چنین تصمیمی، کاربران بتوانند به بسته‌های الحاقی و محتویات اضافی روی دیسک دسترسی پیدا کنند.

شرکت Capcom در تابستان سال گذشته اعلام کرد بازی Resident Evil 2 Remake به پردرآمدترین نسخه منتشر شده در تاریخ مجموعه «رزیدنت اویل» تبدیل شده است. این بازی توانست حدود 12.6 میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد، در حالی که بازی Resident Evil 7 به آمار فروش 12.4 میلیون نسخه رسیده بود.

نظر شما درباره انتشار نسخه‌های بومی و فیزیکی بازی‌های Resident Evil 2، Resident Evil 3 و Resident Evil 7 برای PS5 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • جزئیات جدیدی از بازی Resident Evil 9 منتشر شد
  • احتمال عرضه بازی Helldivers 2 برای کنسول ایکس باکس
  • ریمیک Resident Evil 2؛ پرفروش‌ترین نسخه از مجموعه رزیدنت اویل
مشاهده این خبر در سایت مرجع